Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Alkohol + GHB
Medlem
Brugeravatar

Som i andre jo nok ved, så er GHB og alkohol ikke den bedste combo. Men jeg vil lige høre, hvor meget alkohol man skal have indtaget eller indtage under rusen for at det blir farligt?

Er der nogen af jer som har haft lyst til alkohol under en GHB-rus?

Chill, peace out!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Det er MEGET forskelligt med hvilken mængde alkohol der er farligt. Det er det der er så skide lumsk ved ghb... Mit råd er:

Drik ALDRIG alkohol før du indtager ghb.
Drik Max 1-2½ genstande over din 2 timer lange ghb-rus.
Drik aldrig spiritus, men nøjes med øl.
Drik først videre med alkohol 2 timer EFTER rusen af ghb.
Redoser ikke ghb, hvis du har indtaget mere end 3 genstande.

Og generelt. Lad være med at bland. GHB kan vær nok så rigeligt i sig selv. :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Og generelt. Lad være med at bland. GHB kan vær nok så rigeligt i sig selv.

Hvis der er ved at være lavvande i GHB-flasken kan jeg da godt finde på at drikke lidt alkohol ved siden af for at forstærke det :P (ikke en opfordring!)

Men som Xun siger, så er det generelt en dårlig idé at blande GHB og alkohol. Man skal ihvertfald være MEGET påpasselig med doserne af begge stoffer hvis man beslutter sig for at gøre det.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Iodjini skrev:

Citat:
Hvis der er ved at være lavvande i GHB-flasken kan jeg da godt finde på at drikke lidt alkohol ved siden af for at forstærke det (ikke en opfordring!)

Jeg kan selv godt finde på at blande lidt, men har også fundet ud af at når jeg gør det, er jeg meget tæt på at gå kold på det, og det er ikke jordens fedeste ting...

Hvis flasken er ved at være tom, køber man jo bare en ny... Hehe, det plejer jeg hvert fald... :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
If you use GHB-type drugs, we strongly urge you to observe the following safety precautions.

Never combine with alcohol or other CNS depressants. This combination has been deadly to a number of people.

Seek medical attention for anyone who passes out from a GHB-type drug unless you can positively verify they are not under the influence of other drugs as described above.

Never use "liquid" GHB unless you know the concentration, as it varies according to preparation. An overdose can cause anything from unrousable sleep (most commonly) to death (at least 50 confirmed from GHB alone), and the steep dose-response curve exacerbates the problem.

Unlike cannabis and psychedelics, and like alcohol, nicotine, and heroin, Use of GHB-type drugs can be physically addictive. We have received multiple reports from individuals who have experienced severe withdrawal symptoms when trying to abstain from GHB use. These individuals reported using GHB several times a day (practically continuously) for extended periods of time.

Kilde:
http://leda.lycaeum.org/?ID=3054

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, jeg vil så være mere påpasselig med alkohol og GHB!

Xun, dit sidste link der står at man skal være meget påpasselig med væske, jeg har indtil videre kun fundet BDO-piller som kan bruges. Hvilke andre piller er der som kan bruges?

Nu må jeg gå til bekendelse, jeg har kun prøvet GHB én gang før i meget lille dosis hos en ven hvor der ingen alkohol var.. og ingen piger.. :oops: Mit spørgsmål er så, om I er så klare i hovedet, efter en god dose GHB, at i kan sige til jer selv under ned-tripning at i ikke vil drikke alkohol?

Chill og tak for svar!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Xun, dit sidste link der står at man skal være meget påpasselig med væske, jeg har indtil videre kun fundet BDO-piller som kan bruges. Hvilke andre piller er der som kan bruges?

BDO i pilleform? :shock: Det plejer normalt at være en væske.

Citat:
Mit spørgsmål er så, om I er så klare i hovedet, efter en god dose GHB, at i kan sige til jer selv under ned-tripning at i ikke vil drikke alkohol?

Det kan man IMO bedst spørge sig selv om. Det afhænger jo meget af hvilken personlighed du har og hvordan GHB påvirker dig. Jeg kan normalt godt lade være at drikke, men nu er jeg heller ikke den store tilhænger af alkohol.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Iodjini skrev:
BDO i pilleform? :shock: Det plejer normalt at være en væske.

Det kan man IMO bedst spørge sig selv om. Det afhænger jo meget af hvilken personlighed du har og hvordan GHB påvirker dig. Jeg kan normalt godt lade være at drikke, men nu er jeg heller ikke den store tilhænger af alkohol.

Mvh.

Er det ikke i pilleform? Min pusher sagde bare at han kunne skaffe nogen BDO.. :S
Men GHB i pillerform, nogen mere info?

Bare tanken om at kunne dø, så holder jeg mig nok..

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Er det ikke i pilleform? Min pusher sagde bare at han kunne skaffe nogen BDO.. :S
Men GHB i pillerform, nogen mere info?

Tror ikke det er BDO din dealer snakker om.

Du kan tage GHB i kapsler hvis du opbevarer dem MEGET lufttæt. GHB er nemlig meget hydroskopisk og bliver hurtigt til nogét snask hvis du ikke opbevarer det lufttæt, det er i øvrigt derfor man blander det op med vand hvis du ikke vidste det :wink:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!

Som de andre allerede har nævnt: Som tommerfingerel er en en god idé at holde sig fra alkohol både før, under og efter en GHB rus, da de to stoffer er synerge, dvs. de forstærker hinandens virkning. Det er samme princip med alkohol og nervemedicin (benzodiazepiner). Så hvis det kan undgås, og hvis man immevæk vil undgå at der opstår komplikationer under rusen af den ene eller anden art, så lad vær med at bland de to - de går ret dårligt i spænd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har prøvet combo'en nogen gange med held. Både med GHB indtaget før og efter alkohol indtagelse, men hvis folk absolut skal blande det som er en meget dum ting at gøre er det klart smartest at tage en dosis GHB først. Så vente til det har fået fuld virkning og langsomt drikke lidt alkohol hen ad vejen.

Hvis man bunder en halv flaske sprut og tager en stor dosis GHB er man så godt som sikker på at gå kold ;) Jeg ville nok brække mig i stride strømme hvis jeg overhovedet kunne rejse mig. Så hold jer til øl hvis I blander. Det er til at styre frem for stærkere sager,

Mht. GHB og BDO fåes det på væskeform. Tvivler på at det er BDO piller, måske nogen store kapsler med enkeltdoseringer, selvom jeg ikke har hørt om det. Eller også mener han måske doser når din pusher siger nogen BDO.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Iodjini skrev:
Tror ikke det er BDO din dealer snakker om.

Du kan tage GHB i kapsler hvis du opbevarer dem MEGET lufttæt. GHB er nemlig meget hydroskopisk og bliver hurtigt til nogét snask hvis du ikke opbevarer det lufttæt, det er i øvrigt derfor man blander det op med vand hvis du ikke vidste det :wink:

Mvh.

Det er sandt for natriumsaltet af GHB, hvilket er det mest udbredte,og vist også for kaliumsaltet. Derimod er calciumsaltet ikke hygroskopisk, og kan derfor tørres helt og opbevares i ren form selvom forholdene ikke er 100% lufttætte. Men det er vist ikke ret tit man støder på calciumsaltet, selv har jeg endnu ikke fundet det nogen steder.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Downtown
heey..

Jeg drikker altid 1-2 øl efter indtagelse af GHB, synes det er så nice at blive så lam :) ...

Lidt off-topic:

jeg får noget grønt GHB, det dufter sødeligt (lidt af saftevand, meget svagt blandet op) - det smager meget dårligt, ikke af salt agtigt, som jeg får afvide det meste gør, og får oz afvide at det meste er gennemsigtigt?

nogen der ved noget om dette? hvad der kan være gjordt ved dette GHB? det er fra en pålidelig gut!

Har snakket lidt med "GHB eksperten" xun ;) han har aldrig hørt om grønt GHB.

Nogen der ved noget?

Titel:
Tidligere holdmedlem

det er altid en god ide at tilsætte frugtfarve eller saft, for at undgå uheld........

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Det er en velkendt praksis at tilføje grøn frugtfarve til GHB'en, så man ikke i sin koger tror det er vand.

Den søde lugt kunne tænkes at være sodavandsrester (hvis det er i en sodavandsflaske) og den dårlige smag kunne måske skyldes at det er en stærkere koncentration end du er vant til, eller også kan der være overskud af GBL fra produktionen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
TJiLLe skrev:
Det er en velkendt praksis at tilføje grøn frugtfarve til GHB'en, så man ikke i sin koger tror det er vand.

Den søde lugt kunne tænkes at være sodavandsrester (hvis det er i en sodavandsflaske) og den dårlige smag kunne måske skyldes at det er en stærkere koncentration end du er vant til, eller også kan der være overskud af GBL fra produktionen.

Og så putte det i en Fanta Exotic flaske, hvor det oprindelige indhold er lige præcist, grønt. Ikke Tjille? :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
crasher skrev:
heey..

Jeg drikker altid 1-2 øl efter indtagelse af GHB, synes det er så nice at blive så lam :) ...

Lidt off-topic:

jeg får noget grønt GHB, det dufter sødeligt (lidt af saftevand, meget svagt blandet op) - det smager meget dårligt, ikke af salt agtigt, som jeg får afvide det meste gør, og får oz afvide at det meste er gennemsigtigt?

nogen der ved noget om dette? hvad der kan være gjordt ved dette GHB? det er fra en pålidelig gut!

Har snakket lidt med "GHB eksperten" xun ;) han har aldrig hørt om grønt GHB.

Nogen der ved noget?

"GHB eksperten"?! Efter hvad du skriver kan det være BDO du har fået, det smager nemlig utrolig grimt! Ren GHB smager ikke så skidt igen, medmindre der er atamon i. Prøv at putte det i køleskabet et par timer, hvis det stivner er det BDO og så ville jeg ærlig talt hælde det i lokummet hvis jeg var dig, det er godt nok et lortestof.

Og for lige at understrege det, så lad være med at drikke på GHB. Hvis du ikke tror du er i stand til at lade være under rusen, så lad være med at tage GHB! For det er det de fleste dør af i forbindelse med GHB...

Take care.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]