Jeg har røyket Salvia 5x ekstrakt, det er et helt aldeles utmerket ..øh... et eller annet. En fantastisk trip, sletter alle grenser, morsom, bisarr, ufattelig. Salvia flytende ekstrakt var jeg så heldig å få prøve for et par uker siden. Man inntar en liten mengde mørkegrønn væske, som man skal holde der i 15 minutter uten å svelge, produsere for mye spytt (det skjer hvis du beveger munnen/kjevene)eller å spytte ut. Ingen i min krets hadde prøvd det før , så jeg var rimelig intetanende. Salviaen ble tynnet ut i litt(få dråer) varmt vann, og inntatt UMIDDELBART (viktig). Det var JÆVLIG sterkt, noe som skyldes alkoholen i brygget. Satte meg ned på sengekanten, spyttet ut etter 15 minutter, da var det en viss feeling. Dette var en liten dose, men den virket meget meditativt og "hang i " i et par timer, den sterkeste virkningen var over etter en time. Anbefales på det sterkeste,virkningen var slik som med røyking, men alt varte mye lengre. Ligg i et mørkt stille rom, og du får kanskje ditt livs opplevelse. Store doser, gjerne for de mer erfarne. Fint og blande med litt cannabis - røyking før og ..når det måtte passe. Fantastisk å ligge og flyte noen timer etter inntak.
|