Ok
Natrium og chlorid = natriumchlorid
(hvis jeg ikke tager fejl, som sædvanligt

sammensat af to grundstoffer...
Chlor høre til fisk
Når jeg siger grundstof så er det på sin plads at jeg ikke i det her tilfælde mener det periodiske
men grund som jord-grund som noget der høre jordelementet til
salt høre til jorden
jomfru og fisk er begge tanke hvilket vil sige at de har en 90 x 2 = 180 graders aspekt i de seneste formelement trin dvs. vand/jord aksen og dens forbindelse på hver side til luft/ild de gir begge summen 5 altså 2+3 og 1+4 men deres husværdier 12/6 og 6/9
forøvrigt så er jeg ikke så meget inde i kemi på den måde som du er
(tag forbehold for fejl)
Min hypotese kan muligvis være skudt lidt ved siden af, for egentlig spekulere jeg rimelig meget over ting jeg ik altid har læst særlig meget om, men det er måske min fejl...
Håber vi kan vende debatten til noget mere positivt hvor det ik drejer sig om at være den klogeste eller noget, for du er den klogeste til kemi, ingen tivl om det
Men jeg lære
Jeg gik nu heller ik ud fra at du ikke var selvstuderende i kemi, det kan jeg jo sige mig selv med den viden
Men nu studere vi jo nok forskellige ting som ikke nødvendigvis har ret meget med hinanden at gøre, udover at alting jo aligevel hænger sammen, men der er den afgrund vi må passere, det ligger sådan set i det videnskabelige holdepunkt af idag som har sine rødder i modernismen, indistrualiseringen og beherskelsen af det døde element, men tiden vender, jeg er måske arrogant og affejer lidt for meget af naturvidenskabens resultater som jo er overvældende ikraft af deres kvantitetsmæssige og opfindelses-tekniske område, men der må også være plads til ikke kun at se det som noget helt mekanisk men udføre den opgave at brolægge den enorme dybdemæssige afgrund som ligger imellem lige præcis den type videnskab som jeg forsøge at definere, men det må ligge et sted imellem og det må være det som defineres som levende og det er så der vi skal finde et bindeled imellem de to ting som symboliseres som det øvre og nedre og så det rent ud sagt åndelige, for det ydre er jo netop den ydre side af det åndelige, det indre er jo formens indhold som altså er det der grundlæggende indeholdes og altså er bestemmende for selve formen, altså formkræfter, morphologiske felter, formskabende felter, videnskaben er begyndt at beskæftige sig med det, men det er stadig på et meget lavt plan, men det ligger fremtiden til, i den tid gælder det jo om netop ikke at være sin tid fremmed hverken at være forud eller bagud og da slet ikke begge dele som jeg måske kan være, da jeg ofte føler mig splittet imellem to verdener, det kan være ftrustrerende at erkende at man faktisk har svært ved at forbinde sig med denne (moderne)verden fordi man er kommet så langt der ud hvor jeg er, hvor mange føler at de ikke kan bunde, derfor føler jeg det beritiget at folk synes jeg er underlig eller skør ,for det er jeg også på mange måder ifølge de standarter som selvsamme moderne samfund operere med ikraft af sin begrænsende tidsfaktor, men det lyder skørt når jeg selv siger det, og det skal da absolut heller ikke forstås i nogen negativ betydning, men derimod som et varsel om at jeg nok ikke er hvad man kunne forvente af et normalt menneske med begge ben på jorden og det er nok også et af mine store problemer når vi aligevel nu ikke kan komme uden om dem, vi har vel alle mere eller mindre været der ude at skide hvor lokumet har brændt og brændvæsenet er blevet forsinket efter at en gruppe andengeneratioknsindvandrere har kastet molotovcocktails efter den for nu at kallde det noget nydansk for vi har måske nok ikke set det sidste billede af mange skøre samfundsfortolkninger som prøver at flette tingene ind på en for mange uoverskuelig måde for at sige flere budskaber på en gang som nok aligevel bliver misforstået af ikke en så måske mange som på den måde måske føler sig stødt over det som skrives, som altså ikke må forstås på nogen negativ måde, eftersom jeg ikke bryder mig om at være negativ imod nogen, men jeg laver sjov af alting inklusiv mig selv så man må altså lige frostå den galne humor jeg har (galnebær skal jeg måske til at tage nogen flere af frem for Brugmansia)
Mvh. "psykotiske"-AStral
Ps. Dex vil du ikke sende mig en kæmpe plakat med det periodiske system i dit næste brev