Guffe jeg er 20, jeg har været i mili i skive og jeg må da indrømme at skive er den mest latterlige by hvad stoffer angår, deres amf skodder, deres coke skodder, deres knalder skodder, alt deres lort skodder, der er ikke engang ordentligt røg i skive, lissom, jeg giver ikke en skid for skive - og har du taget mere amf end mig, du har købt de første 100 gram eller hvad, juhuu, godt for dig, jeg begyndte at sniffe det lort da jeg var 16, dengang var det i Hjørring, later on, var det i Ålborg, og da jeg blev 18 røg jeg direkte ud i et møg destruktivt amfetamin forbrug, og jeg må da indrømme at hvis du har sniffet under 200g i den tid som "narkoman" guffe, så har du langt endnu, jeg har ikke tal på hvor mange g jeg har sniffet, men jeg ved at der røg mindst 15g om ugen i den tid hvor jeg var punk-amok, så senere i punk-amok perioden tilføjede jeg coke, så om jeg ikke ved hvad speed er, jaeh, hvis jeg ikke ved det, så er der et eller andet galt, guffe jeg lærte en ting dengang i starten, når man spiller "smart" skal man sørge for at man ved hvad man spiller "smart" med, i dette tilfælde vil jeg nok indrømme at jeg er totalt inde i det jeg spiller "smart" med, man kunne nok tage andre stoffer som jeg ikke ved så meget om, men der spiller jeg heller ikke smart, lissom guffe, du spiller popsmart hele tiden, du kommer inde fra en "stor"by , og så tror du at du ved hvad stoffer er, har du glemt at folk fra oplandet er dem der tager 100% mest, eller vidste du det ikke, så lille bybo, gå væk fordi du taber det her, og hvis du vil spille smart med knalder eller røg, come get some, coke, nej det gider jeg ikke spille smart med, fordi der har jeg sniffet under 100g grunden til dette er at det er så fandens dyrt, men mine planer om fremtiden er mere coke, fordi det skal jeg osse lige lære at kende, ikke, guffe gi op, amf er min hjemmebane, og af en eller anden grund så vinder jeg altid når jeg er på hjemmebane.........
Tilføjet ved edit:
Guffe,normal, hvordan definerer du normal, er det ud fra dig du definerer det, fordi så håber jeg godt nok at vores verden er sindsyg - fordi hvis du er normal så er jeg stolt af at være "unormal",desuden har jeg aldrig påstået at jeg er normal......
Til sidst lige et klogt ord jeg samlede op her den anden dag.
"Hellere alene, end ensom blandt andre." -definition : kan du ikke slappe af og være dig selv i en anden persons selskab, og skal du tænke over hvad du sir en ekstra gang, da vedkommende evt ville bruge dine ord mod dig i en given situation....... skal du snakke KUN om ting, som interesserer den anden - og aldrig dét, som du brænder for, skal den anden hjælpes 24/7 - og får du ingen positiv input af personen - ja så hellere være alene, end ensom og pessimistisk ladet a den beskrevne person!
Ïkke at det har nogen relation til denne discussion, men det er guldkorn.......
[ 20 Juni 2001: Besked ændret af: EGO ]
|