Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey allesammen.

En af mine venner har fortalt mig, at til sommer skal ham og hans storebror ud og planter hamp planter i skoven, og så siger han at når de er blevet store nok, så fylder de et badekar med vand, og ligger planterne der ned.

Så siger han så at de hælder sådan noget (hm det man ser de tager på en klud og så op til munden på folk så de besvimer hvis i ved hvad det er?) og så efter noget id, så kommer der en brundlig olie i bunden, som man kan smøre på en normal smøg og så bliver man mega skæv af at ryge den.

Kan det passe?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Den væske han omtaler er æter, som rigtigt nok bruges til at trække cannabinolerne ud af planten. Det færdige udtræk har en olieagtig konsistens, og er meget mørkt, klistret og fedtet. Det er iøvrigt yderst potent, og man kan derfor sagtens få en fin effekt ved at smøre det på en smøg og ryge den.

Titel:
Dedikeret medlem

gad godt stå i et lokale med et badekar fyldt med æter.

Spørgsmål til en klog kemist: kan æter+vand blandes (hvis vi ser bort fra fordampningen), så hans nævnte metode faktisk ku bruges. Vil da spare en masse penge i længden egentlig. Kunne jo forestille mig det var et betydeligt mindre %del udbytte man fik trukket ud af hver plante.. Men jeg er ik klog og tilgengæld MEGET doven

Titel:
Medlem

jeg tror de ville få mere ud af en normal rafinering, altså ved at lægge planterne i blød og ren æter og si fra og hælde over igen og igen osv, og derved få høj koncentrat istedet for at få meget med lav potens....

måske har jeg misforstået noget, men sådan som det lyder ville de få kventitet frem for kvalitet... altså jo, det ville være potent, men det kunne da blive mere potent hvis man ikke brugte badekar og vand....?

(jeg må holde med sorn, badeværelse med æter, ahhhh....!)

mvh
ob

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Ja, der er ingen grund til at bruge vand, bare ren æter. Vælger man at bruge æter er det dog ekstremt vigtigt at man gør det udendørs, da æter fordamper ved enormt lave temperaturer og derfor spreder sig som usynlige, højeksplosive dampe. Selv hvis man har god udluftning kan en gnist i en stikkontakt eller en ventilators elmotor godt antænde skidtet.

Et alternativ er at bruge lightergas, har hørt om en metode hvor man propper en masse pot/skunk i en 1½ l. cola flaske, laver et hul i låget, lukker en masse lightergas derned og så ellers bare holder for hullet og ryster.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Nej, pga. polaritetsforskellen kan du ikke blande æter og vand. Jeg tror nu ehller ikke det er æter du har hørt om, men derimod triclormethan, eller cloroform som det også hedder. Stoffet blev i gamle dage brugt som totalanæstetisk middel, men man gik væk fra det da metoden var for usikker. Man kender det også fra dårlige krimier hvor morderen bedøve uskyldige kvinder med det.
Det fungerer udmærket som opløsningsmiddel og er med de rette foranstaltninger sikrere end æter, da der ikke er nogen overhængende eksplosionsfare. Dog skal du sørge for at have udluftningen i orden, da klorerede opløsningsmidler aldrig er sunde at indånde.

/karma!

/Edit: kloroform er naturligvis heller ikke blandbart med vand.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: danmark
jeg har en del pot jeg ikke gider at ryge hvordan kan jeg trække nolen ud af. på en ordenlig og sikker måde og hvordan forgår proccesen. hygge people

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg mener også at æter er lettere end vand, så mit bud vil også umiddelbart være chloroform... men som så meget andet er det dejlig giftigt og miljøskadeligt.

Bed dem om at købe en Ice-O-Later og lave miljø-venlig tjald! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
HALLUCINOGEN

Søgemaskinen er din ven..
Ku huske jeg selv havde oprettet et topic om nol-udtrækning...

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... hlight=nol

Titel:
Junior medlem

Er nu sjovere og trække nol :D

*Hiver sin gamle hekse gryde frem* :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]