Guffe: Ked af at skulle bruge den her, men du burde da overveje at tilpasse dig dine omgivelser, vil den lille rolf gå på brande, ja han vil så,men vil den lille rolf indordne sig under deres regler, naaaaj da, gu vil han da ej, det beviser jo bare med det samme hvor lam han er, ok oveni handlen får han så det her interview, selv et barn kunne squ da gætte sig til at det ville blive brugt negativt, men ak, rolf fattede det ikke, mon det er fordi at han har taget for meget dope, garanteret, Jeg er den han kalder fortabt, cool nok, men jeg har idet mindste styr på hvordan man bruger sin hjerne optimalt, en ting som rolf glemte at lære, eller rettere sagt, det er den ting som rolf glemte at få udleveret ved starten af hans eksistens, så Rolf, Fuck dig, efter mit bud på din IQ test så rammer den under 110, hvilken dig i min bog og alle andre Intelligente menneskers tilskriver dig som mindre intelligent og uværdig til at kalde dig selv Sapiens, så skrid Hulemand, kom igen når du fatter noget.........
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
men har det heller ikke så dårlig dagen efter, og man sidder heller ikke som en syg køter til festen og snøfter med sin næse hele tiden,
Det er jo kun lowlifes der sidder og snøfter, som sagt, lær at tage stoffet rolf, det er jo for fanden da klart at når man er newbie som dig, så snøfter man, så fuck dig igen mand, du har da ikke styr på en skid, angående psykoser, well, min læge mener squ at jeg er totalt rask, osse i mit kranie, men garanteret for at selv jeg (der har læst enormt lidt psykologi) kunne finde et par symptoner, for ikke at tale om virkelige psykoser, i dit kranie altså, en lille samtale med dig, og så skal jeg da nok forklare dig hvad der er galt med dig fordi det er da dig det er galt med, uvidende fjols, at kaste sten efter andre, stupide dig, man kaster aldrig med sten før at man har set på sig selv, og rolf, jeg tror squ ikke at du er ren, så drop de sten ikke!
Den korrekte måde: For det første har jeg ikke på noget tidspunkt haft det dårligt dagen efter, måske fordi jeg tager det med STIL, så alle jer der får ondt, og andet, gør det med STIL, den dag i fanger stilen, så ved i det, jeg har stilen, i har den ikke, og om jeg gider lære jer den, næeh fandme ikke, det er så logisk at man ved det når man er igang med det, dem der ikke kan se det er for langsomme eller som Rolf for Uintelligente.....................