Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
HEY GUTTER...JEG VILLE BARE HØRERE OM DER VAR NOGLE DER KUNNE SIGE MIG OM EPHEDRA KAN MÅLE SIG MED SPEED OG COKE I VIRKNINGEN ELLER OM DER ER ANDRE PLANTER DER VIRKER BEDRE OPKVIKENDE ALTSÅ......OG HVIS,SÅ HVOR.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Det kan langt fra måle sig med Amf og da slet ikke cola. Men det er med garanti meget sundere.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Drop lige den der Caps Lock en gang der!

Tjaa, jeg tager sq Ephedra en del, og jeg synes det er klart federe end Amf bortset fra den mængde der skal indtages! Om det er bedre en Cola kan jeg ikke sige, da jeg aldrig har sniffet coke! Men jeg tror ikke rusen er på samme måde som feks. amf som er adrenalin, så er coke mere "jeg har lort på styret" agtig, tror jeg!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af jimmi:
Det kan langt fra måle sig med Amf og da slet ikke cola. Men det er med garanti meget sundere.<HR></BLOCKQUOTE>

Ikke enig - jeg mener ikke at virkningen er så langt hinnanden.
Det er dog vigtigt at fastslå af ephedra ikke påvirker din psyke som f.eks. amfetamin eller kokain. Den stimulerende og sitrende effekt er dog identisk.

(RygerSmiley)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Jeg mener at Ephedra er meget mere stimulerende end amf! Hvis jeg tager en god gang amf, så kan jeg bare ik sove, æde, snakke ordentligt til/med folk! men med ephedra bliver jeg opstemt, får det rart i kroppen, og der er nada bivirkninger, hvor der ved amf er den skumle kvalme næste dag! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
jeg foretrækker også ephedra.
kombinere man det med en koffein pille så er man hvertfald helt oppe og kører, desuden kan man langt bedere drikke uden at blive en stiv stodder der sidder og stener, eller som med amf hvor man rasere hele festen !
ephedra er efter min mening langt det bedste, det er sundere, sjovere og billigere !

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg foretrækker også klart Ephedra fremfor amf... Mindre bodyload, mindre afterburner og man er knapt så ego-centreret! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

det skal lige siges at jeg åd 10 35 extrart guana piller og et gram ren koffein og blev ikke særlig oppe og kører men kunne bare ikke sove....kan det betale sig at købe noget ephedra?..eller er der en anden plante man kan få speed/cola efeckt af?eller en der er vildere????

det kunne være nice [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Spis da hellere 3-4 g. ephedra-ekstrakt sammen med højst 200 mg. koffein, i stedet for kun koffein...det er en noget behageligere og mere intens virkning end koffeinens "kolde tyrker".

Ephedra er noget crap!

Ok, jeg har prøvet Ephedra et par gange, har osse prøvet noget guarana, ædt efedrin piller, guflet ephedra blandet med alt muligt andet lort, og jeg er kommet frem til en konklusion!

Disse naturlige stimulanser er virkelig noget crap, og den der med folk får kvalme aka nedtur af amf, jamen for helvede folkens køb da noget ordentligt amf, og til dem der syntes at de har fået nedtur af coke, hold op med at tage det coke i køber, fordi så er det osse noget crap!

Den der med at man ikke kan tale med andre på et seriøst niveau på amf, den holder heller ikke, køb jer noget ordentligt amf, selv efter at jeg har sniffet totalt meget amf kan jeg da snakke på et seriøst niveau, dette gælder osse hvis jeg blander det med shrooms og knalder, det går stadigvæk fint.

Stimulerende effekt: Klart nok, Ephedra giver nogle kuldegysninger og lidt dejlig feeling, køb jer det ordentlige amf, og slaaam, feel the true power of synth shit - go amf giver chills i lang tid, tvinger svedet frem i hænderne, og giver ens hjerne en lidt loved-up-feeling, til dem der benægter dette, LÆR AT TAGE AMF PÅ DEN RIGTIGE MÅDE, fordi alle dem jeg kender har det sådan her med amf, jeres måde er simpelthen bare totalt forkert.

Man kan fandme ikke sammenligne Coke&Amf med noget Herbal Substitute - man kan faktisk slet ikke sammenligne Coke&Amf, det er to totalt forskellige stoffer.

Mit Råd: Køb nogle rigtige stoffer, betal det lidt mere, få et noget bedre trip.

Mit Råd nummer 2: Lær at bruge stoffer som Amf og Coke på den rigtige måde, true, den uerfarne bruger har nedtur på dagen efter, men hvis man bare gider tænke lidt individuelt og overveje hvad det egentlig er ens krop siger til ens hjerne, jaeh, så kan man squ ordne den eventuelle neder på et tidspunkt hvor den endnu ikke har tiltrådt.

LEARN THE TRUE WAY OF DRUG-USING.

Køb dig en gul bade-and

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Teach us, ohh great master!

...Hvordan undgår jeg at få en alt for led afterburner og sindssygt bodyload når jeg har sniffet kvali-amf og drukket FOR meget sprut? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

jepper..men dette inlæg var ikke for at sammenligne
amf og cola men at hører om der var nogle herbals der kune bruges istedet for suntetiske...det kunne jo værer at der var en urt der ude i verdenen der havde amfetamin lignene stof i sig ik.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
yeah Dextrose man bliver ikke så ego centreret,den med at man skal have så meget tjah det ved jeg som ikke regtik,køb nogle store kapsler hvor der kan være 1.0 eller 1.2 g i så skal man bare snuppe 3 stykker og 2 med gurana og så køre man da også,

ephedrea for en op at køre jeg syntes ikke regtik at det op frisker,det er så derfor man blander det med gurana ekstrakt

men har det heller ikke så dårlig dagen efter, og man sidder heller ikke som en syg køter til festen og snøfter med sin næse hele tiden,

ego du er og bliver fortabt,

hvad har du gjort for at det ikke virkede.
har du spist sove piller eller sniffet blå benzin

ikke for at genere dig ego men jeg thor du har fået en eller anden psykose,

tal med din læge om det

Dedikeret medlem

@EGO> Hvorfor betale 200-300 kroner for noget godt amf som man bliver rigtig blæst af, når man kan for ca. 70 kroner få noget Ephedra og Guarana i kapsler hvor man også bliver rigtig blæst??

Fordi det er rigtige stoffer? Fordi Amf er ulovligt (ok ok, jeg vil ikke være en engel), fordi det er fedt at sidde og sniffe det?

Teach me!

Guffe: Ked af at skulle bruge den her, men du burde da overveje at tilpasse dig dine omgivelser, vil den lille rolf gå på brande, ja han vil så,men vil den lille rolf indordne sig under deres regler, naaaaj da, gu vil han da ej, det beviser jo bare med det samme hvor lam han er, ok oveni handlen får han så det her interview, selv et barn kunne squ da gætte sig til at det ville blive brugt negativt, men ak, rolf fattede det ikke, mon det er fordi at han har taget for meget dope, garanteret, Jeg er den han kalder fortabt, cool nok, men jeg har idet mindste styr på hvordan man bruger sin hjerne optimalt, en ting som rolf glemte at lære, eller rettere sagt, det er den ting som rolf glemte at få udleveret ved starten af hans eksistens, så Rolf, Fuck dig, efter mit bud på din IQ test så rammer den under 110, hvilken dig i min bog og alle andre Intelligente menneskers tilskriver dig som mindre intelligent og uværdig til at kalde dig selv Sapiens, så skrid Hulemand, kom igen når du fatter noget.........

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
men har det heller ikke så dårlig dagen efter, og man sidder heller ikke som en syg køter til festen og snøfter med sin næse hele tiden,

Det er jo kun lowlifes der sidder og snøfter, som sagt, lær at tage stoffet rolf, det er jo for fanden da klart at når man er newbie som dig, så snøfter man, så fuck dig igen mand, du har da ikke styr på en skid, angående psykoser, well, min læge mener squ at jeg er totalt rask, osse i mit kranie, men garanteret for at selv jeg (der har læst enormt lidt psykologi) kunne finde et par symptoner, for ikke at tale om virkelige psykoser, i dit kranie altså, en lille samtale med dig, og så skal jeg da nok forklare dig hvad der er galt med dig fordi det er da dig det er galt med, uvidende fjols, at kaste sten efter andre, stupide dig, man kaster aldrig med sten før at man har set på sig selv, og rolf, jeg tror squ ikke at du er ren, så drop de sten ikke!

Den korrekte måde: For det første har jeg ikke på noget tidspunkt haft det dårligt dagen efter, måske fordi jeg tager det med STIL, så alle jer der får ondt, og andet, gør det med STIL, den dag i fanger stilen, så ved i det, jeg har stilen, i har den ikke, og om jeg gider lære jer den, næeh fandme ikke, det er så logisk at man ved det når man er igang med det, dem der ikke kan se det er for langsomme eller som Rolf for Uintelligente.....................

Dedikeret medlem

Tag noget ephedra i stedet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Genial post EGO, det må jeg sige!

Dedikeret medlem

Guarana/Koffein er ikke så godt som Ephedra hvis du vil feste og være rigtig hyper! Jeg har dog lært at guarana er genialt at holde sig klar på, f.eks. hvis du læser til eksamen eller skal på arbejde efter en hård nat på ephedra og booze!

Medlem

oge det er da for vildt hvis du kan tage store mængder amf og ikke få lidt ondt i hovedet bagefter..(amf over flere dage)hvis du kan hvad gør du så for det trik ville jeg gerne kunne.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]