Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Alopam?
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Hey har lige fået stukket 2 par Alopam i hånden af en af mine venner det skulle være et beroligende stof, nogen som ved om det ville give noge virkning at spise dem?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Tidligere emner:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=2326
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9164

(Lægemiddelkatalogets info)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
De virker godt sammen med en en fed.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Nå men spist blev de, men åd dem ret sent så var åbenbart gået i brædderne inden nogen virkning kom :P

Vågnede så 12 timer efter og havde det som om jeg ikke havde sovet mere end 10 min. så den helt store blæser var det ikke, ihvertfald ikke positivt :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
det eneste de gør ved mig er at gør mig en smule svimmel og søvnig ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Alopam skal blandes med øl! 3-4 øl og en fed er rigeligt.. Jeg har det med at vade rundt i en zombificieret sindstilstand et par dage efter.. man bliver virkelig lam..

Titel:
Admin
Brugeravatar

IMO kan det ikke anbefales at blande benzodiazepiner med alkohol. AFAIK er det pænt skadeligt for leveren og jeg har også selv meget dårlige erfaringer med at blande flunitrazepam eller diazepam med alkohol. Sidst nævnte minder IMO meget om oxazepam og jeg kunne forestille mig at de også ville virke sådan i kombination med alkohol.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis man blander benzoer og alkohol skal man være forberedt på opkald dagen efter med alskens pinligheder man har lavet, men ikke kan huske!!!

Jeg snakker IKKE af erfaring :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Men det lan min erfaring til gengæld bekræfte!!! :oops: Jeg gør det aldrig mere...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
... Og for lige at supplere med hvad det mere præcist er min erfaring har lært mig, kommer her et uddrag af en tidligere post:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

Citat:
Første gang havde jeg bare taget pillerne alene for at sove (halvanden pille=15mg.), men fik lyst til at skylle efter med en guldøl. Jeg husker ikke mere, før næste morgen, da en person i det bofællesskab jeg boede i dengang vækkede mig, og spurgte om jeg kendte noget til hvad der var sket med blomsterne...
Næh sagde jeg og kiggede på klokken. Den var halv tolv om formiddagen. Hvilket var noget fuck, for jeg skulle have været på arbejde klokken 6 om morgenen (det siger sig selv, at jeg derfor også indledte mit eksperiment tidligt på aftenen).
Da jeg så mig om i værelset opdagede jeg, at mit rygegrej var pakket ud og blevet brugt. Der stod adskillige åbne øl på mit bord, og flere af dem var væltede. Mine sutsko var våde, og jeg ved den dag i dag ikke hvordan det er gået til (bare jeg ikke har vadet rundt på Vesterbro om natten - iført våde sutsko og i den tilstand ).
Angående blomsterne, så var alle de nyindkøbte blomster (som en ny pige i bofælleskabet havde købbt - vel for at vise sin gode vilje) blevet plukket til små stykker, og anrettet i et syret mønster på vores mega store spisebord. Mon ikke det også var mig der havde foresaget dette!?
Jeg må sige at det freakede de andre lidt ud - og mig en hel del.

Hvorfor jeg aligevel flere år senere fandt på at gentage comboen - denne gang bevidst om farerne - ved jeg ikke. Jeg troede vel, at jeg nok kunne styre det. Denne gang er ikke så længe siden, og jeg bor nu på kollegie. Det korte af det lange er, at jeg tilsyneladende sammen med den ven, der var med til det, har gået rundt på gangen (vaklet rundt på gangen) og smadret en masse ting grundet dårlig motorik.
Selvom flere personer forsøgte at dæmpe os, og få os til at gå ind på værelset, var dette tilsyneladende virkningsløst. Jeg husker INTET!

Såøh... pas på med den combo!

Som en lille 'morsom' tilføjelse kan jeg nævne, at jeg senere fandt ud af, at min ven også havde skidt i nogens nyvaskede tørretøj, der hang på gangen (! :roll: !) - og jeg ved det ikke var mig, for det var ham der havde lort mellem balderne næste dag... ha ha.. :lol:

Senest rettet af UhrSump 29 mar 2005 23:41, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!

Til gengæld kan komboen med benzo'er og alkohol få den konsekvens at man bliver bevidstløs og stopper med at trække vejret.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Benzoer og alkohol kan også være hylende morsomt
Jeg har praktiseret kombinationen nogle gange, og jeg kan faktisk godt lide den - omkring 20-30mg dzp og en håndfuld stærke øl, så scorer man alt med ben... :)
1. gang jeg prøvede en kombination med benxoer og alkohol, var på Rock am Ring sidste sommer, hvor jeg spiste et ukendt antal clonazepamer, og drak en ukendt mængde alkohol - allerede før middag havde min hukommelse sat ud - dog kan jeg huske klip fra hændelser i forskellige boder på teltpladsen, med en blodindsølet TT og adskillige urolige bod-ejere :) - jeg endte også med en masse bras, som jeg ellers aldrig ville have købt... - det er den eneste gang jeg har mistet hukommelsen af en kombo af benzo og alkohol...
jeg har flere gange taget dzp og alkohol sammen, hvor jeg også har væltet rundt (dog uden at smadre noget), og været mere end almindelig ærlig - især over for de tilstedeværende attraktive piger... hehe
sjovt kan de nemt være, men man skal nok også lige tænke over selvskabet man vælger den kombination i....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]