Ja, men det er en playlist den downloader? Og ikke selve mp3'en.
Anyways, jeg hørte de andre:
Janosch-Inhere_Outthere.mp3
Ok fedt nummer. I den stille passage i midten var vokalen dog lidt for tilbageholdende efter min mening (egentlig også lidt i starten af sangen.)
Den mindede mig lidt om... whats his name... ham den langhårede der lavede alternative/indie i midten af 90'erne. Blaa en video hvor han spiller golf i newyork mellem biler og på tagene osv. Han kører rundt i sådan en golf-cart i video'en (den starter faktisk med at han kører ud af ladet på en kørende lastbil, ligesom noget james bond ku' ha' fundet på

). Jeg husker navnet som noget med 'alligator', og det er vistnok 2 ord (noget med 'J' mener jeg), men jeg er ikke sikker. Si'r det dig noget? For det lyder meget som ham, synes jeg.
Lo-fi indie eller indie-pop ville jeg kategorisere det som. Den sku' ha' været mindst dobbelt så lang, haft bredere lyd, og også gerne en sekvens hvor det instrumentale fik lov til at lege lidt mere (lidt ala det i slutningen, som jeg syntes var rigtig godt)
Go' sang.
---------------------------
Janosch-Taking_Pictures.mp3
Vokalen er også her lidt for spæd, synes jeg. Er det optaget hjemme? (Det problem har jeg nemlig selv, med at man ikke ka' trykke den rigtigt af, med masser af sang-skrål fra fyldte lunger, når man jo også har naboer

)
Meget go' sang, men jeg savnede lidt et klimaks. Det synes jeg aldrig der kom. Men slutningen, det sidste minut's tid, ku' sagtens ha' været trukket et par minutter mere og måske også ha' været lidt mere uddybende.
Jeg er ikke helt så vild med dette nummer, som med det første, men det ville passe fint sammen med det andet på det samme album feks.
Menfolk-Are_We_Enemies.mp3
Alright, så kom der luft i lungerne, hehe

Rigtig fed passage lige omkring hvor der er 1 minut's tid tilbage, med den der guitar der lægger nogle dybe toner.
Menfolk-Math.mp3
Selve nummeret er meget godt. Det er for kort, og lyden mangler noget crispness (det der mp3 igen der), og vokalen passer ikke så godt ind synes jeg. Men det er grundlæggende et fedt nummer. Bedre end det andet.
Menfolk-One_Is_All.mp3
Cool start

I spiller både godt og 'tight' synes jeg, men det er ikke så meget min smag faktisk. Jeres stil virker mere heavy-agtig end indie/alternative, hvis man ka' sige det sådan. Det er selvfølgelig ikke et problem, jeg er bare selv mest til alternative.
Jeg ku' bedre li' de 2 andre numre, end dette.
Janosch er nok lidt mere min kop the, end Menfolk. Ikke så meget selve musikken, jeg ka' li' begge typer, men vokalen på Menfolk passer ikke ind efter min mening. Ska' man lave sådan noget RATM og Guano Apes, 2 fede navne, så ska' den vokal ændres på en eller anden måde, synes jeg (jeg ka' ikke lige præcis sætte en finger på hvad der sku' til, om det er selve stemmen eller mikrofon-teknikken eller downmixet til sidst, men den kommer bare ikke rigtigt igennem, som jeg hører det)
Generelt virker indspildnings-lyden ellers meget pro, synes jeg. Der var ikke noget negativt at komme efter dér. Diskant-nuancerne var dog lidt flade, jeg ku' ikke høre noget krystal-klart 'sprinkle', men det er nok mp3-formatet der er årsag til det (det brokker jeg mig altid over. Mp3 er noget...well jeg synes ihvertfald ikke så godt om det

Det har en evne til at gøre meget lyd 'kedelig', på en eller anden måde. Det er ihvertfald mit indtryk)
Indspiller i alt på samme spor? Eller har i mulighed for at ku' efterbehandle tingene individuelt? Det lyder som om indspilningen er fin nok, jeg ville dog nok selv ændre nogle små-ting (det er selvfølgelig personlig smag). Men i det færdige mix ville jeg helt sikkert lave om på noget, så lyden ku' blive lidt mere levende i sig selv (i _mine_ ører mangler den ihvertfald noget 'crispness' som den er nu, men igen ska' man jo huske det er mp3 og at det ka' være derfor

)
Men i ka' spille

, og LIVE tror jeg det ville være helt iorden.
Jeg håber det er iorden hvad jeg si'r, og at det gi'r mening