Endelig EGO, skal du få reise i Salvia-land. Etter hva jeg har fått inntrykk av ,så har du vært borti det meste, FLERE ganger. Salvia er noe merkelig noe, jeg har røyket 5x ekstrakt ca.15 ganger, og jeg har ikke blitt skuffet noen gang. Små doser funker bra, prøv 50 milligram 1/10 del første gang. Det er lurt i tilfelle du skulle mislykkes med et eller annet, første gangen. 100 milligram funker bra synes jeg. Jeg bryter gjennom på denne dosen. Å ligge i ro og meditere en stund etterpå er helt utrolig. Har nettopp fått prøve Salvia- flytende ekstrakt, det anbefales. Akkurat de samme temaene og vibbene, men alt varte mye lengre. Jeg var i en fantastisk form i flere timer etter inntak, såklart med et par fede innimellom, noe som er et must uansett hva jeg inntar av hallusinogener. Væsken holdes i munnen i 15 minutter, etterpå spytter man ut. Det smakte som varm 90 % sprit, og gjorde munnen "helt forbrent " til og med dagen etter, men trippen var utrolig vakker. Hvis du noengang har hørt uttrykket Float downstream, its only a dream, så gjelder det i aller høyeste grad en salvia-tur.
|