Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Trip fucking
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Hvorfor er der altid nogen der prøver at fucke med ens trips? Jeg kan godt forstå fuck-forummet, blev lukket med alle de fucking transvistiter. Jeg startede med at læse her som 13årig, og der var en afstemning om hvor gamle folk var her for nylig, der er en masse børn der læser her. Men hvorfor er det sjovt at fylde folk med lort? Jeg håber på det bliver gen-åbnet med hård moderation. Just my 6 cents.

Senest rettet af Psyforce 16 feb 2005 13:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Whatcha talkin bout?

Hvad er sammenhængen mellem fuck-forum, den alder du havde, da du begyndte at læse her, og hvorfor at folk fucker med ens trip?

Jeg er forvirret!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
[/Nelson]Hvad er sammenhængen mellem fuck-forum, den alder du havde, da du begyndte at læse her, og hvorfor at folk fucker med ens trip?

Jeg er forvirret! [Nelson]

også mig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bare en tanke jeg havde, hvis sådan noget hænger i under bevistheden, om det ikke kan forudsage badtrips, eller give et forkert syn på livet? men jeg skulle nok have holdt kæft, da de eneste psykedeliske stoffer jeg har taget er Lsa og 12 Svampe som 15årig, men jeg er også været på benzoer hele ugen og faktisk ikke kan huske en skid fra den uge på den lukkede, psypox min lillebror er lige blevet overflyttet til risskov pga. risperdal og hash.(tror jeg)(det blev han syg af)

Senest rettet af Psyforce 16 feb 2005 13:50, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er først for nylig jeg har fundet ud af han har skrevet her, han har altid hadet psy(musikken) og rakket ned på min hobby

Titel:
Medlem
Brugeravatar

han lukket sig inde på hans værelse og sagde, jeg har tænkt mig at rådne op på mit værelse. Og sad og snittede i en kæp, fordi en i hans drøm havde sagt han skulle myrde en. Det sku ik sjovt.

Senest rettet af Psyforce 16 feb 2005 13:47, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg tror i misforstod mig.(og så skulle fejlende være rettet)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg er stadig ikke sikker på at jeg forstår dig helt...

Det jeg har kunne tyde i dine indlæg er at du er bekymret over at Fuckforummet har en dårlig effekt på de yngre sjæle, der læser med på Psychedelia. - Du er bange for at nogle af de mere fucked up indlæg derinde kan hænge fast i deres underbevidsthed og give dem badtrips og måske endda et forskruet syn på livet.
Derefter skriver du at du ønsker det genåbnet, men med hård moderering...?

Er denne udlægning af dine forskellige indlæg korrekt? Hvis ja, så har jeg et par spørgsmål.

1: Fuckforummet ER jo netop åbnet igen med hårdere moderering... den del af dine indlæg forstår jeg intet af.

2: Grunden til at du nævner din lillebror... ... Er det fordi du mener at Psychedelias Fuckforum måske har noget at gøre med at han nu lukker sig inde på sit værelse på Risskov?

3: Har du lige været en uge på den lukkede?

Et godt råd: Prøv at strukturere dine indlæg lidt bedre... det er ikke til at finde hoved og hale i hvad du skriver :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det her indlæg er MEGET kaotisk.

Men altså, klart at det er noget lort med din bror.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

1.- jeg troede det stadig var lukket
2.- nej det gjorde han der hjemme og røg et gram for sig selv hverdag og i har ikke fucket med hans fucking hovede
3.- ja jeg trappede mig selv ned på 200mg ceroquel der er ordineret 400mg og mine tanker bliver kvæstet af det pga. den antagonistiske virkning, så jeg tog ikke medicinen EN dag så kunne jeg ikke sove fordi alle de signal stoffer begynde at virke OG DET KAN DE BARE IKKE FATTE1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så nu er jeg på 600mg(smart idé ik?) det eneste der holder mig normal er stesolid. Og de stesoer er vist begyndt og holde op med at virke...
------------------------------------------------------------------------
Men psychedelia er jo ikke til for at folk skal blive sure på hinanden
-------------------------------------
tak for rådet det skal jeg prøve og forsøge på det du sagde
-----------------------------------------------------------------------
det er vist pga. alt det dxm jeg tog engang
--------------------------------------------------------------------

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
PsyForce@
Jeg er ked af at høre, at du har det så dårligt, men dit indlæg er meget ustruktureret giver ikke rigtig nogen mening her. Medaljens bagside handler om dårlige oplevelser i forbindelse med stoffer, og ikke om at man er psykisk uligevægtig sådan generelt.

Skriv når du har det bedre, og kan holde lidt mere sammen på dine tanker! Ind til da lukker jeg tråden.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]