Det er sjovt, jeg tror også jeg købte af ham pusheren... eller også er det bare blevet etikette blandt pusherne at advare svampekøbere? Jeg købte 1g, og så sagde han at "du ved godt der er nok til to personer der vil have et STÆRKT trip, ikke?".. jojo, sagde jeg bare [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg har aldrig fået fortalt om trippet, men en rapport bliver det nok ikke til fordi det meste af mit trip var af følelsesmæssig karakter... Jeg var ret deprimeret i dagene efter, men det fadede hurtigt væk iløbet af en uge, og nu føler jeg virkeligt at det trip flyttede nogle brikker på plads... Jeg har det mentalt bedre nu end nogensinde - selv om jeg kan mærke at der stadig er nogle ting jeg ikke fik arbejdet igennem, så et nyt trip er nok på sin plads... Jeg overvejer at tage det alene for at kunne bruge alt min energi på mig selv...
For at vende tilbage til trippet - vi havde røget før trippet og min veninde blev en smule asocial som hun nogengange bliver når hun ryger. Det var slet ikke meningen at vi skulle tage svampe den aften vi gjorde.. vi sad nogle stykker hjemme hos hende og drak en smule og røg som sagt lidt fed og ligepludselig ville hun bare prøve svampe!! - hun løb op på sit værelse og hentede dem, ud på et papir med dem, delte dem op og kastede sin del ind i munden i løbet af sekunder. Det kan man sku kalde spontanitet. Kort tid efter gik hun i seng (!)... Underligt, men hun var som sagt blevet lidt asocial. Det havde jeg det ikke særligt godt med, for jeg var bange for at hun skulle ligge og få et badtrip, men jeg sad og snakkede med en god ven, som selv sad og røg red russian på min pibe, og han fik mig til at slappe af og køle ned. I stuen var der udover mig og min kammi en pige der lå på sofaen og sov. Der var vel gået en time efter min veninde var gået i seng, og pludselig fik hende den sovende hun en sms (hun vågnede)... den var fra min veninde, der stod noget i retning af "alt er underligt, det er som en drøm, alt går hurtigt. hvor er det sejt!"... Det gjorde mig glad at hun havde det godt, så lidt efter listede jeg ind i soveværelset til hende og snakkede lidt med hende i mørket. Jeg gik ind i stuen igen og sad og snakkede videre med min skæve ven, og lidt tid efter kom min veninde ind til os og var vildt snakkesagelig og sjov [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... Så det endte lykkeligt det hele. Senere, efter alle var gået i seng satte jeg mig i en stol og bare tænkte en masse ting igennem. Jeg ved ikke om i kender det, at efter et peak på svampe hvor alt er underligt, bliver alt pludselig underligt NORMALT og logisk, selvom man stadig er godt påvirket. Man tænker super klart i den tilstand. Well, til sidst gik så også i seng. Da jeg stod op næste morgen følte jeg mig ret deprimeret (på trods af at det var et ret godt og hyggeligt trip), men det skyldes helt klart en masse ubehagelige tanker til slut i trippet, nogle ubehagelige ting som jeg ikke helt havde konfronteret i mig selv. Men som sagt har jeg det fint idag, og jeg tror bare den depression var et led i en naturlig følelsesmæssig renselsesprocess af en art...
Nåh, det blev sku næsten triprapportlængde. Jeg vil self gerne have kommentarer til mit trip. Ciao!
|