Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jun 2016 01:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2012 22:27
Indlæg: 65
Geografisk sted: The world of Bith.
Ketamin triprapport!


Substans: Ketamin S+

Alder: 18 år! :mrgreen:

Setting: Hjemme, alene.

Erfaring: Ret erfaren med mange psychedelics. Meget erfaren med Ketamin.

(hele rapporten skal i forestille jer at jeg ligger med lukkede øjne og fokusere på at prøve at ''trippe'')




Indtog 0.3g nasalt og satte noget mythospheric på,(soundcloud) og lagde mig i min seng med hovedet ned i madressen og lukkede øjne.

Hurtigt begyndte jeg at få følelsen af at jeg svæver og ligepludsellig kunne jeg se(med lukkede øjne) det rum jeg lå i og begyndte at svæve ud af rummet, og ud i køkknet hvor jeg så prøvede at tag noget der stod på køkken bordet.

Det brød så mit trip og jeg åbnede øjnene... Så lagde jeg mig ned og prøvede igen.

Der begynder så det vildeste i den her omgang ihvertfald, jeg falder langsomt ned igennem gulvet, og kigger ned i en kløft eller afgrund af en slags, med grønne og lilla/blå kanter, jeg svæver over denne kløft i hvad der føles som 2 minutter og så flyver jeg videre ned af igennem kløften og lander på en sti med træer.

Her bliver jeg lidt intimideret da jeg kan se en form for skabning gå imod mig på stien, og jeg åbner øjnene igen..

Det fortryder jeg hurtigt og prøver at komme tilbage på stien ved at lukke øjnene, men lander derimod i en skov der virker bekendt, og den ér bekendt! Det er nemlig den samme skov som jeg så en af de første gange jeg tog ketamin alene!

Jeg føler at jeg er kommet ind i en anden verden, men mine øjne begynder at løbe i vand, og jeg får en tanke om,
at jeg ligge og presser på dem og ikke kan mærke dem på grund af ketaminen, og at det er derfor de løber, så jeg åbner øjnene og se at jeg lægger på ryggen med armene langs siden.

Jeg prøver igen at opnå at komme til denne ''verden'' som jeg har besøgt to gange før, men kan godt mærke og ''se'' at, ketaminen er på vej ud af min krop.

:peace:

_________________
Everything you can imagine is real.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2016 12:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2016 11:15
Indlæg: 2
Geografisk sted: Kongeriget Sjælland
God rapport! Dog synes jeg, at du kunne beskrive det lidt yderligere.
Lyder vildt :eyes:

_________________
Use them with care, and use them with respect as to the transformations they can achieve, then you'll have an extraordinary research tool


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team