Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jul 2012 01:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 feb 2012 21:43
Indlæg: 157
Substans/er: Ketamin
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
100 mg ketamin opløst i 50 ml. destiliseret vand.

Intramuskulær injektion.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
I en kammerats forældres hus.

Setting, mental tilstand mm. vil fremgå af triprapporten som er en lille smule historie "agtig".

Triprapporten
"Det var en af de helt normale dage... Mødte på arbejde kl 10. som jeg plejer. Spiste mine havregryn som jeg plejer. Drak min vand som jeg plejer. Dagen forløb som den plejer. Børnene kom som de plejer, de legede som de plejer, vi spillede fodbold som vi plejer. Fik fri kl 17 som jeg plejer. Havde en aftale med T, også ganske som vi plejer et par gange om måneden. Havde egentlig forestille mig vi skulle ryge en joint som vi plejer. Snakke lidt om alting, som vi plejer.

MEN så var der heller ikke mere "som vi plejer" ! T skrev opgave i hans forældres hus, så da han hentede mig fra arbejde, tog vi derhen for at printe de sidste bilag. Det var længe siden sidst vi havde dyrket et ritual sammen. Det var ikke en del af min plan denne helt normale, kedelige mandag.

Vi kommer, som altid, til at snakke om stimulanser, psychedelia, drugs i det hele taget. Ketamin bliver nævnt og før jeg ved det har T fundet grej frem og inden jeg når at tælle til én, er der fyldt vand i decilitermålet, opløst stof i vandet, disinficeret overarme, pakket kanyler ud, smidt vat i koppen, fyldt sprøjter og vi skyder os begge med 100 mg ketamin i en 50 ml opløsning intramuskulært. For mit vedkommende i min højre biceps. Modsat stoffer som coke, mdma, mephedron som jeg har prøvet at skyde intravenøst, skal ketamin ikke i blodbanen men i musklen. Det betyder blandt andet man har et par minutter før det virker, modsat intravenøs injektion der typisk rammer dig før du har trykket nålen i bund.

Det er i øvrigt mit første møde med ketamin. Jeg når at pisse og trisse lidt rundt i stuen inden det virker. Men så rammer det mig også som ind i helvede. Kan pludselig ikke gå, mit blik flakker og jeg oplever alting lidt hakkende. Jeg er helt overdrevet påvirket i hvad der føles som flere timer, men da jeg kigger på uret er der kun gået 10-15 mins fra vi skød stoffet. Det giver ingen mening i mit hoved og jeg bruger en kort stund på at fatte at tiden gik så "langsomt". I mit hoved var jeg tusind forskellige steder på de femten minutter. T viste mig nogle billeder under trippets peak, altså de 15 mins. Jeg blev trukket helt ind i de her billede, skønt jeg så dem på en dårlig, gammel telefon, og billederne ingen højere betydning havde en simpel relevans for vores samtale. For skønt jeg næsten ikke kunne gå, og hvert skridt føltes som en kæmpe oplevelse, kunne jeg godt tale. Jeg har sikkert mumlet en del, men vi kunne godt forstå hinanden T og jeg.. i hvert fald det meste af tiden.

Et sindssygt overvælende og intenst peak! Både fysisk og psykisk. Det var så vildt. Satte mig fra stolen, over i sofaen, og over på skamlen. Tilbage i stolen. Jeg oplevede en slags widescreen syn. Eller mere sådan fishlinse agtig. Så intenst!

Peaket er slut og vi sætter os ud og ryger en joint. Jeg opfatter stadig verden anderledes. Græsset, fliserne, hækken og horisonten bag den. Som om verden skjuler noget for mig. Jeg er meget filosofisk, men på en underlig og ret ukendt måde. Jeg ser de negative sider af ting. Brokker mig lidt over dumme mennesker, og menneskets generelle snævre syn. Vores manglende evne til at dyrke hinanden og hinandens kreative styrker i stedet for at spotte hinandens fejl som det første vi gør, nærmest før vi har givet hånden og hilst.
- Jeg er i øjeblikket bevidst om mit irritable sind, men kan ikke snap out of it. T og jeg snakker længe og dybt, inden vi til sidst splitter op ca to timer efter vi tog stoffet. Jeg går et par kilometer før jeg er hjemme, og nyder egentlig at gå og ryge smøger, høre musik og stene lidt med mine egne meget simple mindset. Er forholdsvis blottet for tankestrøm. Jeg når hjem, ryger en joint eller to med min, i øvrigt intetanende roommate. Jeg børster tænder og går i seng. Tænker simple, primitive tanker inden jeg falder i søvn... Jeg møder kl 10 næste morgen.... "


Der er gået nogle uger siden trippet. Skrev ovenstående i formiddags i en pludselig lyst til at skrive et eller andet. Det ændrer dog ikke på trippet er gengivet helt korrekt. Det var så intenst, jeg glemmer det aldrig.

_________________
If we admit that human life can be ruled by reason, the possibility of life is destroyed


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2012 00:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 feb 2012 21:43
Indlæg: 157
Og alligevel blev jeg så overvældet, at jeg højst sandsynligt har glemt mange detaljer.
Det er ret nederen...

_________________
If we admit that human life can be ruled by reason, the possibility of life is destroyed


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team