Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 sep 2008 22:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 jan 2006 00:30
Indlæg: 112
Substans/er: Ketamin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
100mg ketamin insufleret

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Foregik i mit mørke soveværelse, med masser af dyner og puder, samt god musik.

Triprapporten
Dette er en triprapport over mit 2. eksperiment med Ketamin.

Det kan måske betale sig at læse min første triprapport også, da jeg her i denne rapport ind imellen refererer til den første.

Som på min første tur med Ketamin, sørgede jeg for de rette omgivelse, dyner, puder, mørke, lækker musik (Alpha Wave Movement) osv.

Denne gang lød dosis på 100mg - altså lidt mere end min forrige dosis på 75mg. Det lyder måske som en lille forøgelse - men forskellen på trippene var rimeligt stor.

Desværre har jeg (igen) svært ved at huske alle detaljer og oplevelser, ligesom tid og rækkefølge er svært for mig at huske. Jeg kan dog huske de to mest signifikante tilstande jeg befandt mig i.

Jeg lagde de 100mg op i to baner - og insufflerede dem - en til hvert næsebor. Jeg smed mig på min seng og ventede på effekten skulle sætte ind.

Det føltes som om effekten kom både hurtigere og hårdere end første tur.
Den indledende sære kropsfornemmelse var stort set den samme. Lemmer føltes sært forlængede eller uafhængige af resten af kroppen. Musikken lød på fuldstændig samme måde - og jeg var glad for at kunne genkende det. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at der her skulle blive en anderledes tur!

Det første jeg bemærkede var, at musikken pludselig lød helt anderledes og meget mere underlig end på første trip, mere metallisk og hakket. Det næste der skete var at jeg med ét blev skudt afsted i en mørk tunnel - som var trekantet og havde nogle lysende hvide striber på tværs af væggene.

Turen gik med vanvittig fart! - og blev hurtigere og hurtigere. Min første indskydelse var 'fuuuuck hvad er det lige jeg har gang i' og 'hjælp! jeg vil af!' - men der var ingen vej tilbage! Hastigheden blev ved med accelerere og rystelserne blev kraftigere og kraftigere indtil de gik over i en konstant summen.

Jeg passerede så hurtigt forbi de lysende striber i væggende at de flød sammen til én hvid lysende flade.... og med et stoppede det! Alt var nu blændende, lysende hvidt med et violet skær. Min krop eksisterede ikke mere - jeg var en sitrende portion ren energi - alt knitrede og summede elektrisk og mine ører var fyldt med en summende lyd. Ethvert spor af den musik der rent faktisk stadig spillede var helt forsvundet.

(Jeg fik her en snert af angst.. mit hjerte og hoved føltes som om det skulle sprænges, men det lykkedes mig på en eller anden måde at berolige mig selv. Det skete et par gange i trippet - og en enkelt gang kunne jg mærke min fysiske krop lagde an til en solid gang kvalme. Men jeg kunne hver gang sende besked om at trække vejret roligere og slappe af og prøve at overgive sig til trippet.)

millioner af tanker skød igennem mig, mine og andres, jeg var overalt på samme tid, jeg kunne slet ikke finde ud af hvad der var fortid, nutid eller fremtid - for alt 'var' på samme tid og jeg var det hele på én gang. Der var intet begreb om tid - en dag kunne lisågodt vare en uge eller omvendt.

Jeg kunne heller ikke finde ud hvem 'jeg' var - for der var tilsynelande ikke noget 'jeg'.. men kun en omnipotent hypertilstedeværelse - et ALT - så tilstede, sitrende og lysende at det næsten var smertefuldt

I samme øjeblik bevægede min nye form sig med ufattelig hastighed igennem geometriske lysende former og krystalstrukturer i de mest umulige bevægelser. Alt gav de særeste ekkoer, visuelt og auditivt. Jeg ræsede rundt i kaosfraktaler - jeg både var fraktalerne og så dem udefra på samme tid. Lyde var totalt sære, metalliske og krystalinske - og ekkoerne fra dem fortsatte i uendeligheder, hvilket resulterede i nogle bizarre langstrakte summende lyde.

Så med et - totalt mørke!? Jeg var pludselig i en stor tom intethed - og jeg var INTET..... ovenpå den vilde tur som ALT, var det egentlig ganske afslappende - omend lidt foruroligende. Jeg kunne pludselig genkende en følelse fra forrige trip - følelsen af at være en elastisk klat i mørket, trukket ned i dybet af en usynlig kraft. Der ud over var jeg fuldkommen tom... et uendeligt vacuum.

Pludselig var der en lysende prik i mørket - som lynhurtigt udviklede sig i fraktallignende mønstre - og jeg røg ind i fraktalerne, mens jeg stadig så dem udefra...accelerede igen til vanvittig fart, igennem fraktaler, spiraler og underlig geometri, hurtigere, hurtigere i sindsyge kaotiske mønstre.... indtil jeg igen var ALT.

Denne skiften frem og tilbage skete gentagne gange. Det var meget anstrengende - både vekselvirkningen, men især ALT tilstanden var utrolig udmattende.

Jeg husker meget svagt nogle andre tilstande - hvor der var andre tilstede. Så vidt jeg husker var det personer jeg kender fra det virkelige liv - og det var hverdagsscenarier...?! Men det står så svagt for mig nu, at jeg har svært ved at skrive noget som helst om det?!

Jeg kan glimtvis erindre en tilstand, hvor jeg ikke så meget VAR energien - men hvor den strømmede ud af toppen af mit hoved og omgav mig. Muligvis strømmede energien også ud af mine hænder. Jeg husker ihvertfald at jeg kunne manipulere energien med hænderne og 'skyde' den i forskellige retninger.

Langsom stabiliserede min tilstand sig - og den sidste gang jeg var ALT lykkedes det mig at få min fysiske krop til at gentage...'jeg...er...mig' flere gange. Jeg begyndte også at komme i tanke om at jeg havde et navn....et fornavn... et efternavn...hvilket jeg også fik sagt højt.

Nedturen var utrolig behagelig - jeg var bevidst om rummet omkring mig, berøringer var utroligt dejlige og jeg lå og flød rundt i musikken.

Denne tur var en hel del anderledes end den første. Der var overhovdet ikke noget som helst organisk over hovedparten af turen denne gang - følelsen var komplet uorganisk, elektrisk, geometrisk, krystalinsk, vibrerende..... utrolig fremmedartet og sær.

Jeg var i perioder fuldstændig opslugt og slet ikke bevidst om den fysiske verden. For eksempel registrerede jeg overhovedet ikke det klamme backdrip, som jeg bemærkede på første trip og der var først hen mod slutningen jeg rigtig fattede hvor jeg egentlig var. Det var også mere kaotisk og hastighederne var enorme - det var en mere anstrengende tur - så jeg sov godt bagefter :)

Opret kommentar


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team