Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 sep 2018 19:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2018 19:15
Indlæg: 1
Forleden dag tog jeg ketamin med to veninder for første gang og begyndte at græde. Jeg vil lige sige at jeg igennem rigtig mange år har taget stoffer som MDMA og coke, og aldrig oplevet noget lignende. Jeg nåede kun at få 3 "okay-store" streger. I starten havde jeg det fint nok, indtil jeg følte at mit ansigt, hænder mm blev mindre. Så fik jeg kvalme og følte mig virkelig virkelig fuld. Jeg blev så hjulpet ud på toilettet af mine veninder, og spyttede en masse spyt og skum ud i toilettet som virkede ualmindeligt stort når man kiggede i det. Jeg kunne ikke brække mig så vi gik tilbage til stuen og lade os i sofaen. Jeg ved ikke hvad der skete, men ligepludselig begyndte jeg at tude-brøle, samtidig med jeg grinte. Jeg følte mig så ulykkelig. Det gik heldigvis over efter 30min tror jeg. Jeg har prøvet at google mig frem, men jeg kunne ikke finde noget. Nogle der har en logisk forklaring eller prøvet noget lignede?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2018 20:54 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Flyttet til syntetiske stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2018 21:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Altså først og fremmest lyder det til at du har fået en tand for meget især for første gang, og derfor er blevet svimmel og har fået kvalme. Vidste du hvordan stoffet burde virke inden du tog det? Det er en helt anden klasse af stoffer end dem du nævner.

Derfor virker det også markant anderledes, og har psykedeliske egenskaber, der kan åbne for diverse ting, du har liggende på 'harddisken'. Måske du var nervøs, fordi du fandt ud af at du var uforberedt eller havde andre forventninger til virkning?
Du følte dig ulykkelig, men du må være den der bedst ved hvorfor.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 00:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Jet har oplevet andre der græd på ketamin. Min teori er at det åbner op for ting der egentlig går én på og gør én ulykkelig, kan for eksempelvis være et savn til ens forældre. Som frugthat skriver så ved du det bedst selv. Måske er du bare ikke bevidst om det endnu.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 01:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
ketamin er fantastisk til at skrælle yderste lag af så man kan komme ud med ting som har lagt og ulmet under overfladen. Vil skyde på det har lagt der inde før du tog ketamin måske uden du selv ved det og det så er kommet til overfladen ved hjælp af ketamin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 21:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Jeg har oplevet flere gange en form for trist på K, mener også jeg har læst om det et sted.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 12:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
At udvise ulykke på Keta, er et de symptomer som informere dig om at stoffets virkning skelner fra stimulerene rus til psykedelisk virkning. Den psykedeliske effekt indtræder ved høje doser, som kan være behageligt men kan også bliver ubehageligt overvæld-ene. Du har nok indtaget en for stor dosis første gang.

Men har et spørgsmål: Hvor mange mg indtog du? Og hvad var tidsfrekvensen imellem hver dosis/streg?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team