Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jan 2018 00:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jan 2018 00:29
Indlæg: 1
Hej alle sammen, håber helt utroligt på noget hjælp

jeg er en ung mand i 20'erne, og har i rigtig mange år lidt af helt ekstrem angst og depression, som jeg dog fik slået så meget med at den nu er ret lav kontra dengang, men ..ja så udviklede den rest sig så til depression og katastrofetanker, ja mit spørgsmål til jer er så at jeg har læst og kigget HELT vildt meget op på LSD og Svampe til hjælp med det, og jeg overvejer helt vildt kraftigt at gå igang med LSD microdosing mod det, og selv om jeg læser en helt masse så føler jeg mig ærligt stadig ret lost, og kunne godt tænke mig at hører fra folk der har prøvet det, og måske faktisk folk der har gode råd, jeg aner jo ikke engang hvor jeg køber mit LSD og sørger for det ordentligt.
jeg en fighter og dyrker flere slags kampsport..og bare ting som at rejse rundt i verden og slås presser mig helt ekstremt og jeg vil ud af det fængsel jeg holder mig selv i.

mvh Microdane! håber virkelig på jeres hjælp og råd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2018 15:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Mikrodosering med LSD kan give mere energi og kreativitet i hverdagen, men jeg tror ikke lige det er det, der er dit problem. Jeg har dog ikke selv prøvet det.

Svampe har givet gode resultater imod depression, men her taler vi ikke om mikrodosering. Det vil muligvis kunne gavne dig, men det er kun på forsøgsstadiet, og stadig ulovligt i Danmark.

Har du prøvet psykoterapi i en eller anden form? Jeg vil mene at du har behov for psykoterapi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2018 19:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Prikbladet perikon, CBD olie, det har virkelig virket fantastisk mod min angst og depression.

Angående microdose, så ville jeg nok anbefale en terapeut til at hjælpe dig også skulle det ikke være micro, men et ordentligt trip man kan mærke, måske en ayahuasca session med terapeuter og psykologer, for at det skulle lykkes ordentligt.

Gør du det alene kan du forværre din situation gange 1000 hvis du får et angstanfald.

Og husk lige at læs reglerne, bare fordi du ikke kan/ved hvor du skal skaffe LSD, så kan du altså ikke få hjælp til at skaffe det her på siden.
Køb/Salg/Bytte af stoffer er IKKE tilladt på Psychedelia.dk, og forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse!

Prøv akupunktur, psykoterapi, psykolog, Prikbladet perikon, CBD olie, meditation, yoga, en bedre kost.

:peace:

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 23:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
@jordforbindelsen: Så vidt jeg kan se, efterspørger han heller ikke hjælp til at skaffe stoffer overhovedet, hvilket tyder på at han nok allerede har læst reglerne.

@trådstarter: Hvis du ender med at kaste dig ud i mikrodosering, så sørg for at købe diverse testkits, så du er sikker på at det stof du får rent faktisk er LSD og at det er af god kvalitet.

Udover det vil jeg lige dele denne her kommentar fra en tidligere tråd om emnet:

Skinny Sweaty Man skrev:
David Nichols, grundlægger af Heffter Instituttet og en af den psykedeliske forsknings grand old men har for nyligt advaret mod daglig brug af LSD selv i små doser, da der er risiko for at man kan udvikle alvorlige hjerteproblemer:

Citat:
A more serious issue concerns other receptors that LSD activates. In particular, LSD is a potent activator of the serotonin 5-HT2B receptor. Activation of that receptor stimulates growth of cardiac ventricular and valve tissue. The drug combination marketed as Fen-Phen led to stimulation of the 5-HT2B receptor and caused severe cardiac valvulopathy (valvular heart disease; HVD) in patients. It was withdrawn from the market and led to costly lawsuits for the drug company. Similarly, a drug marketed as Permax for treating Parkinson’s disease also stimulated the 5-HT2B receptor, leading to HVD in a certain percentage of patients, and it too was withdrawn from the market. This condition is very serious, as the only long-term treatment for HVD is cardiac valve replacement surgery.

Some may trivialize this concern, in the belief that microdoses are too low to cause HVD. A 2017 study, however, has reported that the kinetics of LSD binding to the 5-HT2B receptor show that it is “trapped” within the receptor for many hours, and this retention may allow it to accumulate in the receptor. Thus, even low doses could be problematic. Although some of this discussion may be speculative, the microdose user must ask themselves whether the risk is worth it. And, again, we lack rigorous studies that could help us better assess this aspect of LSD's method of action.


http://heffter.org/microdosing-lsd-research-potential/

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2018 01:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Han vil gerne microdose LSD, men ved ikke hvor han skal skaffe det, kan da godt være jeg misforstod det, men ville bare understrege at han ikke kan skaffe det her, altså vi kan jo heller ik sørge for at det er ordentligt det LSD han har tænkt sig at skaffe, selvom han ikke ved hvor han skal skaffe det :wink:

min konklussion er at hvis du ikke ved hvor du skal skaffe din LSD, så skulle man måske bare holde spørgsmålet til hvad fordelene ved microdose er.
igen beklager da meget hvis jeg har misforstået hensigten med tråden.

( og det altså ikke for at være regelrytter, men psychedelia kan få store problemer hvis der ikke bliver slået streg under de regler omkring køb/salg/bytte )

Fortsat god aften :peace:

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2018 17:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 feb 2003 02:01
Indlæg: 2
''Bruger-Slettet'' skrev:
Prikbladet perikon, CBD olie, det har virkelig virket fantastisk mod min angst og depression.

Angående microdose, så ville jeg nok anbefale en terapeut til at hjælpe dig også skulle det ikke være micro, men et ordentligt trip man kan mærke, måske en ayahuasca session med terapeuter og psykologer, for at det skulle lykkes ordentligt.

Gør du det alene kan du forværre din situation gange 1000 hvis du får et angstanfald.

Og husk lige at læs reglerne, bare fordi du ikke kan/ved hvor du skal skaffe LSD, så kan du altså ikke få hjælp til at skaffe det her på siden.
Køb/Salg/Bytte af stoffer er IKKE tilladt på Psychedelia.dk, og forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse!

Prøv akupunktur, psykoterapi, psykolog, Prikbladet perikon, CBD olie, meditation, yoga, en bedre kost.

:peace:




Hvordan virker prikbladet perikon ift melatonin og hvordan er en combi af begge dele?
Jeg lider af angst...mest bare bange for at komme ud da jeg føler mig svimmel pga Angst eller noget
..Drikker ca.9-12 øl plus 2 joints) Jeg får 3mg x 3 styk til natten melatonin - Jeg vågner efter CA. 4 timer med underlig hjerte banke og lidt svært ved at trække vejret..også hvis jeg kun tager 3mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2018 18:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Hvis du "i mange år har lidt af ekstrem angst og depression" som du skriver, vil jeg på baggrund af mine egne erfaringer med angst og depression, foreslå at du får noget professionel hjælp. Kombinationen af en psykiater (medicin) + en terapeut/psykolog kan gøre underværker. Det gjorde det for mig.

De fleste antidepressive midler og perikon påvirker også serotoninbalancen og mindsker dermed både angst og depression (hvis de virker). Det er vist lidt de samme signalstoffer det er meningen en mikrodosering med lsd skal påvirke. Spørgsmålet er om du tør tage chancen. Jeg ville ikke.

Jeg tror gerne LSD kan gøre underværker, men jeg tror også, at det kræver en hel anden setting + en egentlig seance med en meget autoriseret bruger eller læge og en høj dosis én enkelt gang. Tjek evt bogen "Change You Mind" om samme emne

Hvis ikke du har umiddelbart har adgang til professionel hjælp, kan meditation og måske prikbladet perikon hjælpe. Jeg fik en del hjælp med min angst med mindfulness. Har ikke prøvet perikon, men vil selv gøre det, hvis ikke jeg havde adgang til antidepressiver - som har været min største hjælp mod især angsten, mærkelig nok.

Håber du får det bedre. God kamp!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2018 19:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Billede

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team