Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 16:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2003 00:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Er der nogen af jer her på boardet som har erfaringer med psykoterapi med psykedeliske stoffer? Jeg er meget interesseret i at høre om dem!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003 00:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Hvis du er interesseret i sådan noget så kan jeg anbefale Stanislav Grof's bøger, han brugte LSD i sin psykoterapi. Jeg tror ikke du finder så specielt mange der har prøvet psykedelisk psykoterapi, det er ikke særlig udbredt.
http://www.erowid.org/culture/characters/grof_stanislav.shtml

lige et link til noget af Stanislav Grof...tror også Ken Wilber har lavet noget psykoterapi med psykedeliske stoffer, men det er jeg ikke helt sikker på...

håber dette var til nogen som helst hjælp.

-Satori


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003 16:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Lyngby
Jeg har en del erfaring. I første omgang foregik det helt på egen hånd. Og med en masse bøger til hjælp. (Grof, Timothy Leary, Jung, Kierkegaard, Steiner, Martinus, lærebøger i normal terapi o.s.v. ) Det kan faktisk godt lade sig gøre. Og man får meget ud af det.

Men jeg har også fundet ud af, at visse problemstillinger kræver at man har en ved siden af. Det hjælper også meget at man har en til at hjælpe med at tolke oplevelserne. Og ikke mindst til at få de erkendelser man har opnået under trips, integreret i ens daglige liv. Det er noget af det allervigtigste, men også sværeste. Her er det nødvendigt at have en der skubber på og prikker til en. Det er meget let bare at falde tilbage i gamle handlemønstre.

Men fortæl lidt om hvad du ved i forvejen, og hvad du kunne tænke dig at vide. Så kan jeg da prøve at svare. Hvis du har brug for generel viden om emnet er Stanislav Grof's "Introduktion til den indre rejse" et absolut "must have".

Skal selv snart i gang med et forløb, hvor vi vil bruge ayahuasca til at komme videre med forskellige psykologiske problemstillinger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2003 04:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Jeg vil også varmt anbefale Groff's bøger. Jeg har selv læst "den indre verden". Den er virkelig guf for folk der interesserer sig for psykedeliske stoffer. Og det er ikke bare humbug han fyrer af, da han har erfaringer fra mange tusind trips. Ikke at han har taget tusinder trips, men han har behandlet mange hundreder af patienter med tusinder af trips. Jeg mener dog han kommer ud på et side spor når han begynder at snakke om reinkarnation og telekinese. Men det der med fødsels traumerne er jeg overbevist om at han har ret i.

Hvad mener i andre om hans bøger?

venlig hilsen
Fråder


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2003 17:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Felix:

Men jeg har også fundet ud af, at visse problemstillinger kræver at man har en ved siden af. Det hjælper også meget at man har en til at hjælpe med at tolke oplevelserne. Og ikke mindst til at få de erkendelser man har opnået under trips, integreret i ens daglige liv. Det er noget af det allervigtigste, men også sværeste. Her er det nødvendigt at have en der skubber på og prikker til en. Det er meget let bare at falde tilbage i gamle handlemønstre.
<HR></BLOCKQUOTE>
Hej Felix,
Tak for dit svar, det er bl.a. sådan noget som dette jeg er ude efter.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
Men fortæl lidt om hvad du ved i forvejen, og hvad du kunne tænke dig at vide. Så kan jeg da prøve at svare. Hvis du har brug for generel viden om emnet er Stanislav Grof's "Introduktion til den indre rejse" et absolut "must have".

Skal selv snart i gang med et forløb, hvor vi vil bruge ayahuasca til at komme videre med forskellige psykologiske problemstillinger.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har selv forsøgt mig med at arbejde med LSD terapeutisk, og oplevede at det ikke fungerede alene, men jeg har en stærk fornemmelse af at det kunne fungere hvis jeg havde en hjælper/bisidder. Jeg har i den forbindelse læst de fleste af Grof's bøger, så det er ikke teori jeg mangler. Det jeg er specielt interesseret i, er andre menneskers erfaringer(som f.eks. det du skriver om en hjælper), gerne beskrivelser af et længere terapeutisk forløb, (hvilke stoffer er der brugt, hvad er der kommet ud af det, hvordan har det været undervejs, beskrivelser af konkrete oplevelser, og andre detaljer som kunne være interessante).
Ja, det er vist alt jeg har på hjerte lige nu...

[ 14 Januar 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

[ 15 Januar 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2003 21:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Lyngby
Hej CI

Jeg har svaret på et lignende spørgsmål en gang for længe siden. Selv om meget er sket siden, kan du måske få et eller andet ud af det.

Terapisvar

Da jeg startede var det som sagt alene. Men jeg havde kontakt med en psykolog, som arbejdede med Holotropic Breathwork (Grofs stoffri metode), ud over at han havde en normal praksis. Ham brugte jeg til at få diskuteret oplevelsen igennem efter hvert trip. Det var en god ide, da han kunne hjælpe med at forløse et uafsluttet dårligt trip. Det blev dog aldrig nødvendigt. Men det gav lidt tryghed.

Han sagde også noget der var meget vigtigt: Det er ikke helt den vidundermetode, som Grof ligger op til. For at det virkeligt skal give resultater, skal det bruges i det virkelige liv. Du opdage at det ikke er så let som du umiddelbart tror. For du skal bryde med nogle vaner du har haft i meget lang tid. Det kræver hårdt arbejde, og at du bevarer focus gennem længere tid. (altså alt det man forsøger at slippe uden om ved at tage psychedeliske stoffer). Men så giver det også resultater.

Som altid er virkeligheden meget sammensat. Så det er ikke hele sandheden. Nogle gange får jeg oplevelser der er meget stærke, og nærmest selvintegrerende. Effekten på mit liv opstår umiddelbart efter og er permanent. Det er dog undtagelsen. Og det er oftest de såkaldte "bad trips" der virker sådan.

Jeg vil prøve at få taget mig sammen til at skrive om mine seneste trips. Jeg har en masse notater liggende om et par af de vigtigste oplevelser. Men det er skrevet med en næsten ulæselig håndskrift. Var vist ikke blevet helt straight. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Måske det bliver i weekenden?

Af stoffer har jeg brugt: Svampe, kaktus, 2ci og ecstacy. For det meste i ret høje doser. Alle har været gode på hver deres måde. Har dog på fornemmelsen at Ayahuasca (DMT) er endnu mere effektivt.

Det er lækkert at der er begyndt at komme nogen der er interesseret i at bruge stoffer på denne måde. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2003 15:15 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ann Shulgin har haft mange succesfulde terapi-sessions med MDMA (før det blev ulovligt, of course)... Det står bl.a. beskrevet i PIHKAL og TIHKAL.

En anden god bog om MDMA, som også inkluderer psykoterapi er "Ecstasy - A Comprehensive Look at the Risk and Dangers of MDMA", skrevet af Julie Holland, M.D.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2003 16:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 jun 2002 01:01
Indlæg: 155
Geografisk sted: danmark
er ritalin ikke en form for psychedelisk terapi? det bruger man da til dampbørn gør man ikke... jeg har hørt at det er så'n lidt ecstacy-agtigt, bare ikke nær så vildt.... men det skulle da gå ind og påvirke de samme ting som mdma gør... eller er jeg way off line??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2003 16:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2001 02:01
Indlæg: 199
Geografisk sted: Sjælland
Hey C_I
fedt emne at bringe op... jeg havde selv planer om at prøve at starte et forløb med ayahuasca sidste år, men det løb desværre ud i sandet. men nu har jeg lige bestilt noget nyt, så det kan jo være det lige er sådan en post her der kan hjælpe lidt på vejen...

Mht ecstacy og terapi har Maps en del materiale. Både læsestof fra forsøg men også en del lyd/video materiale som kan ses på http://www.maps.org/avarchive/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2003 19:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Felix:
Hej CI

Jeg har svaret på et lignende spørgsmål en gang for længe siden. Selv om meget er sket siden, kan du måske få et eller andet ud af det.<HR></BLOCKQUOTE>


Helt sikkert, det er rart at få nogle førstehånds beretninger, omend de er meget kortfattede.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Felix:
Det er ikke helt den vidundermetode, som Grof ligger op til. For at det virkeligt skal give resultater, skal det bruges i det virkelige liv. Du opdage at det ikke er så let som du umiddelbart tror. For du skal bryde med nogle vaner du har haft i meget lang tid. Det kræver hårdt arbejde, og at du bevarer focus gennem længere tid. (altså alt det man forsøger at slippe uden om ved at tage psychedeliske stoffer). Men så giver det også resultater.

Som altid er virkeligheden meget sammensat. Så det er ikke hele sandheden. Nogle gange får jeg oplevelser der er meget stærke, og nærmest selvintegrerende. Effekten på mit liv opstår umiddelbart efter og er permanent. Det er dog undtagelsen. Og det er oftest de såkaldte "bad trips" der virker sådan.
<HR></BLOCKQUOTE>

Det her kan jeg virkelig bruge!
Da jeg forsøgte mig med LSD, gjorde jeg 2 fejl: Jeg troede at jeg kunne gøre det alene, og jeg troede at det var nok bare at trippe en hel masse, og arbejde så godt man kunne i løbet af trippet. Begge dele viste sig at være forkert, men jeg opdagede det først alt for sent, og derfor har jeg ikke trippet de sidste 5 år, da det var lige ved at gå helt galt til sidst. Nu står jeg så et sted hvor jeg har fået delvis arbejdet med noget af mit "skrald", men nok mest fået lagt låget på igen, og jeg tænker på at starte et nyt forløb op, hvor jeg gerne skulle gøre brug af erfaringerne fra sidste gang. Mine egne konklusioner er at det er af allerstørste vigtighed at have en hjælper til at holde sig fast i at arbejde under trippet, selv om det er meget smertefuldt. Det er, som du også selv siger, også nødvendigt at arbejde med oplevelserne i "normal"-tilstanden, og måske bør jeg lægge endnu mere vægt på den side af det end jeg hidtil har gjort.
I det hele taget er det fedt at få hørt om disse ting fra en anden side end min egen. Jeg har gået alt for længe hvor jeg kun har fået enten ukvalificeret eller ingen respons på mine egnt tanker omkring det.

Jeg håber meget at du vil poste nogle mere detaljerede beskrivelser af nogle af dine oplevelser, og hvordan de har påvirket dig. Jeg ser frem til at læse det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2003 19:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
tjek,
Jørgen Lumbye:
ecstasy -en nuanceret indføring
isbn# 87-559-0813-6


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2003 20:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
tjek,
Jørgen Lumbye:
ecstasy -en nuanceret indføring
isbn# 87-559-0813-6
<HR></BLOCKQUOTE>

Mange tak, men har den allerede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2003 15:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 nov 2002 02:01
Indlæg: 23
hej alle, især felix. jeg skal til at researche på en artikel om psykedelisk terapi. enhver hjælp fra nogle der har erfaring med dette, ville være god. deltagelse i artiklen er selvfølgelig med garanti for anonymitet, hvis det ønskes. besvar på min PM.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2003 23:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2002 02:01
Indlæg: 47
Geografisk sted: Copenhagen
Du kan sikkert nok også bruge "Den tibetanke bog om livet og døden".. Hvis du da ikke allerede har læst den.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2003 23:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Lyngby
Jeg kan lige prøve at beskrive et af mine trips, for at gøre det lidt mere konkret. Det var meget springende. Der var ikke et fast "tema". Det er der nogen gange. Kan give et eksempel en anden dag.

Trippet foregik i august. Det var udendørs, ved Utterslev mose. Jeg havde en veninde med (Lone), som også har erfaring med at arbejde med psykedelisk terapi. Det var kun mig der indtog stoffet, lige under 2 gram Hawaii svampe. Trippet var meget kraftigt. Jeg har ikke skrevet noget ned om det, så det bliver efter hukommelsen.


1) Stoffet begyndte at virke efter en halv time. I starten begyndte jeg at panikke lidt, for jeg blev nærmest blæst til atomer. Derefter fulgte en periode, hvor jeg følte at jeg ophørte med at eksistere. Jeg ved ikke hvad der skete i den periode. Lå bare som en grøntsag.

2) Lige pludselig kom jeg til mig selv. Der var ca. gået et kvarter fra stoffet begyndte at virke. Jeg lagde mærke til et klart hvidt lys der udgik fra et enkelt punkt langt borte. (I den første lange fase af trippet havde jeg noget over øjnene, så alt hvad jeg nu beskriver skete "inden i mig".) Jeg prøvede at nærme mig lyset. Det var meget intenst. Og det var som om det var levende på en eller anden måde. Jeg kom ind i lyset. Men havde meget svært ved at blive der. Når jeg var i lyset, var det en stille ekstatisk følelse. Glæde og total fred. Men jeg blev ved med at glide ud. Så kæmpede jeg desperat for at komme ind igen. Til sidst mistede jeg helt kontakten og gled væk fra lyset. Den følelse der blev tilbage, var frustration over ikke at kunne blive, mere end det var glæde over oplevelsen.

3) Det næste der skete, var at jeg lå på en hospitalseng omgivet af rumvæsner. De foretog en art operation på mig. De virkede hverken venlige eller fjendtlige. En stemme fortalte mig at de fjernede nogle hinder, der lå over mit tredje øje. Jeg fik at vide at det ikke var alle hinderne der blev fjernet. Så "synet" på øjet ville ikke blive optimalt endnu. Var ikke klar endnu.

4) Herefter blev jeg kastet ind i forskellige mareridtsagtige verdener. Den første verden var præget af at alle indbyggerne var grusomme, den næste af at de var løgnagtige, den næste af at de ikke viste kærlighed, var bare neutrale. Og der var flere, som jeg ikke kan huske lige nu.

5) Der var nu gået 2,5 time. Herefter opdagede jeg at jeg ikke var alene. Begyndte at se på Lone. Troede hun var ked af det. Spurgte hvorfor. Det var hun ikke. Fandt ud af at det var mig selv der var ked. Lå og mærkede det. Herefter begyndte mit humør at skifte til forskellige tilstande ret hurtigt efter hinanden. Oplevede meningsløshed, glæde, interesse o.s.v. og var meget optaget af at snakke og få kontakt med Lone, og se hvordan kontakten blev påvirket af mit humør.

6) Der faldt et vildt underligt dyr ned på mig. En slags larve der var sort og hvid. Det lignede slet ikke et dyr der fandtes her på jorden. Jeg var helt opslugt af larven, og syntes at verden var helt fantastisk når der kunne findes sådan et væsen.


7) Herefter lå jeg og hørte musik et stykke tid. Kan ikke helt huske hvad jeg oplevede. Senere åbnede jeg øjnene. Alt var lige pludseligt helt fortryllet. Det var som om der var ædelstene i alle træerne. Har aldrig set noget lignende. Det var så det sugede i maven, så smukt var det. Så et Lone sad under et træ 20 m. væk. Eller det var faktisk en Egyptisk prinsesse, hun var overjordisk smuk. Jeg måtte derhen, men i starten turde jeg ikke rigtigt. Følte ikke jeg kendte hende. Da jeg fik taget mig sammen til at gå derhen, kunne jeg pludselig ikke rigtigt sige noget. Det var som om jeg ikke kunne komme i tanke om hvordan jeg plejede at bruge ord. Så jeg satte mig bare ved siden af hende og nød synet af den fortryllede verden. Langsomt begyndte det hele at blive lidt mere normalt. Så pludselig Lone som en gammel dame.

8) Herefter havde jeg en god følelse i kroppen. Lagde mig på græsset og mærkede jorden under mig. Følte mig i harmoni med alting. Forstod ikke at andre lå på tæpper. (Senere fandt jeg ud af at der var gåselorte) Jeg hørte musik, nussede lidt rundt, solede mig o.s.v.

Trippet begyndte at klinge ud. I denne fase sad jeg og snakkede med Lone. Om hvordan jeg var sådan generelt. Det gik op for mig at jeg havde indrettet mit hjem helt efter min kærestes ønsker. Det var som om jeg slet ikke havde turdet vise mig selv ved at vælge
ting som betød noget for mig personligt. Alting var pænt, men det manglede "sjæl". Det var jeg meget ked af at mærke. Følte at det var et mønster hos mig. Jeg skjulte mig og stod ikke ved hvem jeg selv var.

Vi snakkede om meget andet også. Bl.a. om at være "til stede". Lone fik mig til at kikke hende i øjnene og "mærke" hende. Da jeg gjorde det, mærkede jeg også mig selv meget mere. Var pludselig tilstede i min krop på en anden måde. Opdagede at den del af trippet hvor mit humør skiftede meget hurtigt (5), havde været en art sensitivitetstræning . En træning af at virkeligt mærke hvad der foregik i mig, og hvordan det påvirkede min kontakt til andre. Oplevede at jeg normalt har en udpræget tendens til at "hænge" i mine tanker. Denne oplevelse fik mig simpelthen til at opdage hvad det vil sige virkeligt at være til stede. Det er noget jeg virkeligt har kunne bruge siden. Oplever at alt omkring mig får mere liv og farve når jeg går ind i den tilstand. (Hænger dog stadig for meget i mine tanker).

Oplevelsen med de forskellige verdener (4) kunne jeg ikke fortå under selve trippet. Der var det bare ekstremt ubehageligt. Men da vi sad og snakkede bagefter, fandt jeg ud af at jeg oplevede hvordan verden ville være hvis alle havde den samme "fejl". (Uærlighed, ondskab, mangel på kærlighed o.s.v.) Det satte ligesom sagen på spidsen. Fik mig til at indse hvordan jeg selv påvirkede verden når jeg løj, var uinteresseret,ond o.s.v. Det gjorde at jeg fik et meget stærkt ønske om at forbedre mig. Det er bl.a. sådan noget der kræver arbejde i normaltilstanden. Jeg kæmper bl.a. stadig med det med ærligheden. Og griber mig gang på gang i halve løgne fortielser m.m. Men er blevet meget opmærksom på dette.

Oplevelsen med rumvæsner (3) ser jeg som at jeg helt konkret er begyndt at åbne op for "åndelige evner", og det spirituelle.

(6) og (7) var utroligt gode oplevelser, som gjorde at jeg blev "forelsket" i verden. Bliver stadig helt glad når jeg tænker på den dag.

(2) Tolker jeg som det Timothy Leary kalder "Secondary Clear Light" altså en oplevelse af gudsbevidsthed eller hvad man nu vælger at kalde det. Læs mere her:

The Psychedelic Experience

Der var meget mere man kunne tage fat i. Og der var endnu mere i oplevelsen, end det jeg har beskrevet her. Men det må være nok for nu.

[ 21 Januar 2003: Besked ændret af: Felix ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 01:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2003 02:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: Brabrand
Jeg er meget glad for at mærke at der er interresse for psykedelisk terapi.

Jeg har selv trippet meget, men er de sidste MANGE gange blevet konfronteret med bad trips. Jeg har brugt mine trips udelukkende til at rense mig selv, men har i min uvidenhed kommet til at pådrage mig selv skade. jeg føler at min krop er fyldt med ubalancer, hvilket har en komplimentær effekt på sindet. Jeg har nu en (ære)frygt vs nysgerrighed over for psykedeliske stoffer.

Jeg ønsker at arbejde effektivt med entheogener. Jeg har experimenteret en del, og har på den bekostning, udviklet en polaritets teori (tao) som jeg ønsker at bruge/videreudvikle.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 03:13 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Felix:
Oplevelsen med rumvæsner (3) ser jeg som at jeg helt konkret er begyndt at åbne op for "åndelige evner", og det spirituelle.<HR></BLOCKQUOTE>

Det får mig straks til at tænke på de såkaldte Self-Transforming Machine Elves (aka DMT-elverne)...

Sidst jeg røg DMT (min 2. gang, ca. 30 mg.) var jeg meget tæt på et gennembrud, og efter de første overvældende intense minutter, kom jeg for første gang i "kontakt" med disse væsener... På det tidspunkt var jeg dog ved at glide tilbage til den fysiske verden, og det krævede meget koncentration at fastholde denne "kontakt".

Jeg har ikke nogen hukommelse om nogen egentlig kommunikation, andet end tilstedeværelsen af 3 væsener - muligvis en lille familie, hvem ved? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg ser absolut frem til at opnå kontakten med dem (og hvem der ellers skulle være til stede) igen, og forhåbentligt at have en form for egentlig kommunikation næste gang.

Interessant som dette emne har udviklet sig, forøvrigt!

Mvh
/Dex


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 18:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Lyngby
Fandt en artikel om dine "Elves" her:

Elves

Interessant. Glæder mig til at prøve DMT. For min oplevelse på svampe virkede ikke helt så stærk som den der er beskrevet i artiklen.

Efter at have læst den er jeg lidt urolig. Hvad fanden har jeg betalt for den lille operation? De gør åbenbart ikke noget gratis de små væsner. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 19:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
De første par minutter, er altså også overvældende intense... Jeg tror at man skal op i seriøst høje doser svampe / LSD for at opleve noget lignende (5-10 frimærker f.eks.)

Det mest imponerende var, at det peakede før jeg overhovedet fik pustet røgen helt ud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 20:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Hej Felix
Rigtig fed post! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team