Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 mar 2023 23:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hejsa,

Jeg brugte i sin tid svampe til at fjerne ca 90% af min dødsangst ved en enkelt session hvor det var min intension at gå ind i det med dødsangsten, som virkelig var et problem for mig. Jeg læser nogle gange om folk der spontant er begyndt at leve sundere efter fx et lsd trip, men den effekt har jeg aldrig selv oplevet.

Er der nogen sf jer der har erfaring med bevidst at opsøge en sundere kost ved at gå ind i en session med det som intension?

Hilsen Bluepill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2023 16:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
3 2 1 diskussion om hvad der er "sundt"....

Der er så mange veje man kan gå, men enten er det vel lidt sådan at: får du flere kalorier end du bruger, får du større masse, eller også spiser du i underskud og taber masse.

Har altid været ret dårlig med "intentioner" personligt, men tror 100% det har skubbet mig personligt i den "rigtige" retning.



Er du desperat efter hurtige resultater kan du altid prøve LIVERKING-diæeten ((((: ...........

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2023 18:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Tak for svaret, jeg kunne godt have spurgt anderledes/bedre

Med “sundt” tænker jeg i generelle termer, altså mindre kage og flere grøntsager fx :D

Årsagen til at jeg gerne ville kigge i retning af at bruge fx svampe er at jeg har så gode og ikke mindst varige ændringer ift den dødsangst jeg nævnte. Samtidig kom ændringen helt uproblematisk, og hvis jeg kunne opnå samme effekt ift. at spise sundt, så ville det være en super nem og effektiv måde at gøre det på :D

Hilsen Bluepill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2023 20:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Prøv det :hjerte: bind et sundere liv op på de sidste ti procent der er sf dødsangsten.
Ej det lidt skrevet i gas det er nok bedre og binde det op på lysten og glæden ved det lange liv med færre vægtrelaterede genere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2023 18:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Fso skrev:
Prøv det :hjerte: bind et sundere liv op på de sidste ti procent der er sf dødsangsten.
Ej det lidt skrevet i gas det er nok bedre og binde det op på lysten og glæden ved det lange liv med færre vægtrelaterede genere.


Helt ok med lidt sjov og spas :lol:

Og tak :D

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2023 18:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Jeg havde et svampe trip (og mdma men det er uklart om jeg tabte eller indtog pillen) der gjorde mig langt mere åben overfor at prøve andre typer mad (især grøntsager), men det var ikke intentionen med det. Det kom sig af en episode dagen efter trippet hvor jeg blev tilbudt noget mad jeg normalt ikke ville spise, og så tænkte jeg nu prøver vi det lige, for en gangs skyld, og det smagte godt, så det åbnede op for at gøre det mere. Set i bakspejlet var det nok også noget der kom fra at de mennesker jeg trippede med gik op i en anden type kost, og det at vores bevidsthed flød sammen under trippet. Det er stadig noget jeg nyder glæde af her en del år efter.

Jeg lever stadig usundt på en masse andre måder, så det har ikke været *den endegyldige løsning*.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2023 17:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
fkn taxamike skrev:
Jeg havde et svampe trip (og mdma men det er uklart om jeg tabte eller indtog pillen) der gjorde mig langt mere åben overfor at prøve andre typer mad (især grøntsager), men det var ikke intentionen med det. Det kom sig af en episode dagen efter trippet hvor jeg blev tilbudt noget mad jeg normalt ikke ville spise, og så tænkte jeg nu prøver vi det lige, for en gangs skyld, og det smagte godt, så det åbnede op for at gøre det mere. Set i bakspejlet var det nok også noget der kom fra at de mennesker jeg trippede med gik op i en anden type kost, og det at vores bevidsthed flød sammen under trippet. Det er stadig noget jeg nyder glæde af her en del år efter.

Jeg lever stadig usundt på en masse andre måder, så det har ikke været *den endegyldige løsning*.


Tak for input :D

Hilsen Bluepill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team