Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2024 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 feb 2004 05:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Yo ... Nu virker rating til trip rapporterne! Igen prøv det ud!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 11:06 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg kan ikke rate - selvom jeg er logget ind på boardet.

Og du har da også added kommentering til rapporterne?

En sidste ting... Når man ser en oversigt over en forfatters rapporter, f.eks. Apoteket's rapporter, så kan man ikke se hvad vedkommende har taget af stoffer. Altså der står ikke hvilket stof han har taget.

Men til gengæld står der forfatterens navn hele vejen ned, selvom vi godt ved at det er denne forfatters rapporter vi har liggende, og desuden står forfatterens navn også øverst på siden. Så jeg ser ingen grund til at forfatterens navn står i tabellen hele vejen ned (da vi allerede ved det), og synes det skal byttes ud med et stof-oversigt... det er ikke altid at "dose" siger nok.

Bare lidt whine fra mig :D

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 12:31 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
hmm synes heller ikke jeg kan få det til at virke


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 13:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
aliaarhus skrev:
Jeg kan ikke rate - selvom jeg er logget ind på boardet.

Og du har da også added kommentering til rapporterne?


Kør denne og sig hvad den skriver ud, PM mig hvis det er med passwords osv. http://www.psychedelia.dk/cookie.php

aliaarhus skrev:
En sidste ting... Når man ser en oversigt over en forfatters rapporter, f.eks. Apoteket's rapporter, så kan man ikke se hvad vedkommende har taget af stoffer. Altså der står ikke hvilket stof han har taget.

Men til gengæld står der forfatterens navn hele vejen ned, selvom vi godt ved at det er denne forfatters rapporter vi har liggende, og desuden står forfatterens navn også øverst på siden. Så jeg ser ingen grund til at forfatterens navn står i tabellen hele vejen ned (da vi allerede ved det), og synes det skal byttes ud med et stof-oversigt... det er ikke altid at "dose" siger nok.


Det er fordi det er dynamisk, og den bare tager den samme måde at gøre det på som ved alle de andre. Men det kan da laves om til stoffet som du siger ...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 13:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
acidDreamer skrev:
hmm synes heller ikke jeg kan få det til at virke


Hvilket af det? At rate? ... Virker kommentar ikke?? Altsammen virker for mig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 13:25 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
@Woody: Den siger "Array ( )" - jeg har en cookie-blocker på min computer, men jeg har sat Psychedelia.dk-domænet på safe-listen... så alle cookies burde blive accepteret (har også autologin slået til, så det virker godt nok).

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Senest rettet af syreperlen 08 feb 2004 13:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 13:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2003 02:01
Indlæg: 549
Geografisk sted: Aalborg
woodydrn skrev:
Det er fordi det er dynamisk, og den bare tager den samme måde at gøre det på som ved alle de andre. Men det kan da laves om til stoffet som du siger ...
Kan se du har ændret det nu, det er meget bedre så takker.. :)

Når man vil rate en trip rapport siger den man skal være logget ind på Psychedelia's forum for at kunne gøre det. Det siger den også selvom jeg ER logget ind :(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 13:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
aliaarhus skrev:
@Woody: Den siger "Array ( )" - jeg har en cookie-blocker på min computer, men jeg har sat Psychedelia.dk-domænet på safe-listen... så alle cookies burde blive accepteret (har også autologin slået til, så det virker godt nok).


Så er det fordi den ikke gemmer cookies rigtigt, din cookie-blocker. For der skulle den udskrive alt hvad du har i dine cookies til psychedelia.dk. Et tomt array = ingen cookies, så den må blokere et eller andet.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 13:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
BRB skrev:
Kan se du har ændret det nu, det er meget bedre så takker.. :)

Når man vil rate en trip rapport siger den man skal være logget ind på Psychedelia's forum for at kunne gøre det. Det siger den også selvom jeg ER logget ind :(


Check linket for cookies.php, er det også tomt?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:02 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg kan slet ikke trykke på jointsene. Når jeg trykker på cookie.php-linket, skriver den:
Cookie information:
Array ( )
Request:
Array ( )


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:02 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
det er ratingen der ikke virker, jeg får samme resultat som Ali og Psygoa


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:09 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
@Woody: Tror der er enighed om at der er en eller anden lille fejl et sted.

Når der bliver blokkeret én cookie eller derover fra en hjemmeside, så får jeg det at vide. Når denne cookie-blocker blander sig i hjemmesiders cookies, så får jeg det også at vide, ved at den placerer et lille ikon i Internet Explorer. Blander programmet sig ikke overhovedet, så vises intet. For psychedelia.dk vises intet.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
aliaarhus skrev:
@Woody: Tror der er enighed om at der er en eller anden lille fejl et sted.

Når der bliver blokkeret én cookie eller derover fra en hjemmeside, så får jeg det at vide. Når denne cookie-blocker blander sig i hjemmesiders cookies, så får jeg det også at vide, ved at den placerer et lille ikon i Internet Explorer. Blander programmet sig ikke overhovedet, så vises intet. For psychedelia.dk vises intet.


Underligt, det virker for mig, trucker og et par andre kan jeg se i databasen. Prøv og slet alle dine cookies der hører til psychedelia.dk og http://www.psychedelia.dk. Så slet cache og prøv og log ind igen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2003 02:01
Indlæg: 549
Geografisk sted: Aalborg
woodydrn skrev:
Underligt, det virker for mig, trucker og et par andre kan jeg se i databasen. Prøv og slet alle dine cookies der hører til psychedelia.dk og http://www.psychedelia.dk. Så slet cache og prøv og log ind igen.
Virker for mig nu.

Slettede alle cookies og alt hvad der kunne have noget med det at gøre, loggede af psy.dk og på igen og så virkede det fint :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:37 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Det virker fint nok nu :) Både kommentering og rating.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Nu har jeg lavet extra checks ... Om jeres cookie ligger i /PHPBB/ eller ej ...

Hvis det ikke virker for jer, skal i:
- Slette temp internet files der vedrører psychedelia.dk, tools->internet options->general->temp int. files->settings->view files
- Slette psychedelia cookies, /documents and settings/din bruger/cookies/dinbruger@www.psychedelia.dk*.txt og psychedelia.dk hvis i har dem også.
- Lukke ned for browseren og starte den igen ...

Fejlen ligger i at cookie tager et dir http://www.psychedelia.dk/PHPBB/ og giver kun adgang til cookies herfra. Jeg har lavet om så hele PHPBB ligger cookie i root - hvis nogen forstår det ...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2004 14:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Well så er det vist godt nu hehe ... Fine joints ? hehe


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 feb 2004 20:32 
Offline
Kaospilot

Tilmeldt: 18 jul 2002 01:01
Indlæg: 1465
Geografisk sted: (Inaktiv)
(Hmrpf, havde helt overset dette topic, og oprettede mit eget.)

Godt arbejde woody, her er lige et forslag til en rettelse:

Måske at man skal kunne se hvor mange votes en rapport har fået, for at kunne danne sig et seriøst indtryk af voten's integritet?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 feb 2004 21:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Jespar^bbl skrev:
(Hmrpf, havde helt overset dette topic, og oprettede mit eget.)

Godt arbejde woody, her er lige et forslag til en rettelse:

Måske at man skal kunne se hvor mange votes en rapport har fået, for at kunne danne sig et seriøst indtryk af voten's integritet?


Already done ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team