Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hej fremmede
Indlæg: 12 aug 2020 00:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2020 23:58
Indlæg: 4
Jeg leder efter en homie der har lyst til at tage på pilgrimsrejse, smide alle sine unødvendige værdier og donere dem til de hjemløse. Tag med tog og cykle gennem Danmark og opleve naturen, dokumentere rejsen, tage billeder og leve det vilde liv, trainsurfe, male, whatever. Sove i alt fra skovbunden til besætterboliger og møde nye mennesker, stjæle mad, lave bål på stranden.. frihed er gratis, leder efter en kammerat eller flere der vil med.


Senest rettet af Pilgrimtbarn 12 aug 2020 00:47, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 00:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Stjaele mad? Nej tak. Det noget tabere goer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2020 23:58
Indlæg: 4
I slutningen er vi alle tabere alligevel. Alt naturen har og give har nogen stjålet og låst inde for dem selv, det er ulovligt at være fri, for man kan ikke købe frihed med penge


Senest rettet af Pilgrimtbarn 12 aug 2020 00:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 00:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Har du det ok? Og alder?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 00:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Du fratager andre mennesker deres frihed ved at sjaele fra dem.
Ejeren af det paagaeldende supermarked har investeret baade penge og tid i at stifte og drive sin forretning.
Sandsynligvis har han ogsaa optaget laan, som skal tilbagebetales. Du besvaerer ham og skader forretningen ved at stjaele fra ham.
Det betyder, at priserne i supermarkedet bliver dyrere, hvilket vi andre skal kompensere for ved at arbejde mere.
Eller i vaerste fald betyder det, at butikken gaar konkurs, og samtlige ansatte mister deres levebroed.
Hele samfundet bliver derved fattigere og derfor mindre frie.

Hvis du gerne vil rejse og vaere fri uden penge, kan jeg anbefale https://www.workaway.info/
Her kan du arbejde en smule og faa kost og logi som loen. Tag din ven i haanden og kom af sted.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 01:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
mere tyveri og mere hærværk ja tak

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 08:37 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Man kan som ungt menneske komme til at danne sig en romantisk forestilling om den type livsstil, når man læser om den i beatnik bøgerne og sådanne, men den mister sit skær, når man faktisk prøver at leve den. Da opdager man, at man egentlig var ramt af en slags mental influenza (corona sæson?!).

Men du finder nok ud af det hele ‘på vejen’. Godspeed, monsieur, godspeed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2020 11:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Overvej lige at skralde mad istedet for at stjæle. Og please lad være med at trainsurfe, hvis du dør på den måde så traumatisere du en lang række mennesker i større eller mindre grad. Det er ok at du vil eksperimentere med dit eget liv, men lad ikke din liberale filosofi gå udover andre. Så hvis du mangler action, så find nogen mere empatiske måder at gøre det på.
Når du stjæler fra et supermarked går det mest udover virksomheden, men jo flere der stjæler jo mere sikkerhed vil der implementeres og det går udover dine medmenneskers tro på hinandens gode intentioner.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 11:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Pilgrimtbarn skrev:
Jeg leder efter en homie der har lyst til at tage på pilgrimsrejse, smide alle sine unødvendige værdier og donere dem til de hjemløse. Tag med tog og cykle gennem Danmark og opleve naturen, dokumentere rejsen, tage billeder og leve det vilde liv, trainsurfe, male, whatever. Sove i alt fra skovbunden til besætterboliger og møde nye mennesker, stjæle mad, lave bål på stranden.. frihed er gratis, leder efter en kammerat eller flere der vil med.


Havde du spurgt for 30 år siden, var jeg taget med.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 11:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Kaktus Klausen skrev:
Pilgrimtbarn skrev:
Jeg leder efter en homie der har lyst til at tage på pilgrimsrejse, smide alle sine unødvendige værdier og donere dem til de hjemløse. Tag med tog og cykle gennem Danmark og opleve naturen, dokumentere rejsen, tage billeder og leve det vilde liv, trainsurfe, male, whatever. Sove i alt fra skovbunden til besætterboliger og møde nye mennesker, stjæle mad, lave bål på stranden.. frihed er gratis, leder efter en kammerat eller flere der vil med.


Havde du spurgt for 30 år siden, var jeg taget med.


Me2 - bare for 15-20 år siden =) ....og, så længe man stjæler fra de store kæder, er det da ligegyldigt.. Store bøffer og sårn


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 12:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
:roll: :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 12:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
HopIFjordeN skrev:
...og, så længe man stjæler fra de store kæder, er det da ligegyldigt.. Store bøffer og sårn


Nej, det er det ikke. Medmindre du er fuldstændig broke og det er absolut sidste udvej for at få mad til overlevelse.

Man skal sgu da ikke begynde at stjæle, bare fordi man vil holde en selvfed, selvreflekterende, "jeg-er-for-nice-for-jeg-har-ikke-brug-for-noget-materielt-udover-selvfølgelig-de-ting-jeg-har-brug-for-fordi-jeg-smed-mit-andet-lort-ud-men-det-er-ok-jeg-stjæler-dem-bare-så-gælder-det-også-som-en-langemand-til-kapitalismen-" ferie.................

EDIT: Hindbærdrengen kom min rant i forkøbet. Med et endnu mere sigende og præcist indlæg, i øvrigt. Æv, han er god.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 13:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
HopIFjordeN skrev:
Kaktus Klausen skrev:
Pilgrimtbarn skrev:
Jeg leder efter en homie der har lyst til at tage på pilgrimsrejse, smide alle sine unødvendige værdier og donere dem til de hjemløse. Tag med tog og cykle gennem Danmark og opleve naturen, dokumentere rejsen, tage billeder og leve det vilde liv, trainsurfe, male, whatever. Sove i alt fra skovbunden til besætterboliger og møde nye mennesker, stjæle mad, lave bål på stranden.. frihed er gratis, leder efter en kammerat eller flere der vil med.


Havde du spurgt for 30 år siden, var jeg taget med.


Me2 - bare for 15-20 år siden =) ....og, så længe man stjæler fra de store kæder, er det da ligegyldigt.. Store bøffer og sårn


Jeg er ligeglad med at Walmart mister 20 kroner, men jeg er ikke ligeglad med at walmart ansatte bliver fyret fordi de ikke opdager tyveri og/eller at der bliver indført overvågning overalt, det er en af de afledte effekter af tyveri som går udover os andre. Jeg kan endda leve med at prisen på varerne stiger pga. tyveri, men den der altoverskyggende overvågning i det offentlige rum er sku træls.

Skraldemiljøet er et ret godt eksempel. For 5-10 år siden var der ulåste containere overalt, da facebookgrupperne gjorde det populært at skralde blev de låst af, fordi at folk ikke kunne finde ud af det. Så selvom man agere indenfor de store og i mine øjne nederen kapitalisters rammer, skal man opføre sig ordentligt for alle de nice borgeres skyld.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 14:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Leah skrev:
HopIFjordeN skrev:
...og, så længe man stjæler fra de store kæder, er det da ligegyldigt.. Store bøffer og sårn


Nej, det er det ikke. Medmindre du er fuldstændig broke og det er absolut sidste udvej for at få mad til overlevelse.

Man skal sgu da ikke begynde at stjæle, bare fordi man vil holde en selvfed, selvreflekterende, "jeg-er-for-nice-for-jeg-har-ikke-brug-for-noget-materielt-udover-selvfølgelig-de-ting-jeg-har-brug-for-fordi-jeg-smed-mit-andet-lort-ud-men-det-er-ok-jeg-stjæler-dem-bare-så-gælder-det-også-som-en-langemand-til-kapitalismen-" ferie.................

EDIT: Hindbærdrengen kom min rant i forkøbet. Med et endnu mere sigende og præcist indlæg, i øvrigt. Æv, han er god.


Ærligt, den er lidt svært. De (kæderne) smider trods alt 30-50% af deres råvarer ud, så der eksisterer et gigantisk problem. Om stjæle fra dem moralsk kan godtgøres, I don't know, men de er nogle forbandede svin når det kommer til madspild.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 15:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
spaffeh skrev:
Ærligt, den er lidt svært. De (kæderne) smider trods alt 30-50% af deres råvarer ud, så der eksisterer et gigantisk problem. Om stjæle fra dem moralsk kan godtgøres, I don't know, men de er nogle forbandede svin når det kommer til madspild.


Jeg synes sgu ikke den er svær. Jeg kan på ingen måde gennemskue, hvordan det skulle hjælpe på deres madspild, at man begynder at stjæle fra dem? Hvis du har nogle gode grunde på hvordan at stjæle fra Føtex skulle reducere deres madspild, enlighten me.

At der sidder nogle røvhuller og styrer de større supermarkeder er et problem der kræver nogle andre/bedre/holdbare løsninger, end bare at være nederen i deres butikker.

EDIT: Hvis du mener det i et eller andet henseende i forhold til at skralde, spaffeh, så er det obviously noget andet. Men nu blev der jo skrevet i indlægget "stjæle mad"...

_________________
Hi Karin.


Senest rettet af Leah 13 aug 2020 15:52, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 15:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg må vist bare erkende at min moral har ændret sig markant på stjæle området fra da jeg var kronisk påvirket til i dag (jævnfør fx at jeg gør opmærksom på at den ny bag kassen har givet mig for meget tilbage) men at skralde er nu stadigt ikke at stjæle!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 15:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kæft i er nogle sure gamle kedelige wankere allesammen haha.
trådstarter, jeg vil gerne med ud at stjæle og lave noget meningsløst hærværk <3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 15:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Supermarkederne smider meget mad ud, men dog ikke 30-50%. Det ville jo være totalt fjollet økonomisk. Mængden af madspild er også faldet markant de seneste år, netop fordi der har været så meget fokus på problemet. Forbrugerne smider næsten dobbelt så meget mad ud, som supermarkederne. Så spørg din næste om du ikke kan få et måltid. Der er grupper på Facebook til netop det formål. Tag jer nu lige lidt sammen.

Her er et andet råd til TS: Tag en uddannelse over nettet, modtag SU og rejs ud i verden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 18:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Hahaha Psy er blevet voksen! :lol: :hjerte: :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2020 18:26 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er fandme uhyggeligt :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team