Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ryge kokain
Indlæg: 10 jun 2022 21:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Jeg har i dag røget mit første kokain. Har været vant til altid at sniffe. Jeg fik bare serveret en flaske at ryge på, men kunne ikke gennemskue, hvordan den skal laves - andet end, at der skal et hul i bunden til at holde fingeren på, mens man suger og brænder coken, der ligger på aske og - staniol??

Nogen, der kan hjælpe?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2022 06:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er starten på enden du har givet dig i kast med - jeg har endnu ikke mødt nogen, der lige kan ryge kokain en gang i mellem. Voldsom afhængighed og en jagt på penge til coke, vil give dig et kummerligt liv - hold dig langt væk og drop dine nye venner. Jeg vil ikke hjælpe dig med "koppen".

Held og lykke med det!!! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2022 13:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
+1 til hopifjorden

Til trådsstarter: Du skal da bare have fat i en crack pibe!? Ellers må dine dejlige venner, som serverer dig crack, vel kunne hjælpe med metoden.
Må jeg spørge hvor gammel du er?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2022 17:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
HopIFjordeN skrev:
Det er starten på enden du har givet dig i kast med - jeg har endnu ikke mødt nogen, der lige kan ryge kokain en gang i mellem. Voldsom afhængighed og en jagt på penge til coke, vil give dig et kummerligt liv - hold dig langt væk og drop dine nye venner. Jeg vil ikke hjælpe dig med "koppen".

Held og lykke med det!!! <3



Min ven ringede til mig bagefter, og spurgte om han nu havde dummet sig, ved at give mig den første lunge, fordi jeg spurgte efter metode. Han advarede mig meget kraftigt mod at eksperimentere selv, og gjorde det meget klart for mig, at jeg skulle vente, til vi sås igen - så det gør jeg naturligvis. Men hopifjorden du har formentlig ret - for jeg har aldrig prøvet noget lignende. Det var helt fantastisk, og jeg har ikke tænkt på andet siden.


Bo Dega skrev:
+1 til hopifjorden

Til trådsstarter: Du skal da bare have fat i en crack pibe!? Ellers må dine dejlige venner, som serverer dig crack, vel kunne hjælpe med metoden.
Må jeg spørge hvor gammel du er?



Bo dega - ja jeg googlede lidt og kunne se, at jeg skal have fat i en pibe. Men jeg er sgu for rookie med crack til at eksperimentere selv, også efter min ven ringede. Så jeg venter.. indtil videre.

Og jeg er 26 :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2022 18:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Når ting er alt for gode så bliver legen farlig - som du selv skriver det var helt fantastisk og du ik har tænkt på andet siden.
Det smarte er at lade det være en engangs oplevelse - for den der kommer til at koste på alle fronter for at suge dig til den fantastiske tilstand.
Kender folk som har smidt alt hva der er af værdi her i livet for den følelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2022 15:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
+1 tag det som en der selv har været der og af alle stoffer jeg har været hooked på er det den som stadig kribler indeni og er svær at smide, den som har kostet mig dyrest på økonomisk og på helbredet. Det er ekspres lige lukt ud på gaden, eller det der er værre når man starter der. Find nogle andre venner, ærligt de vil dig ikke noget godt, og hvis du en dag krakelerer, ender på psyk eller på røven skal du nok se at de har glemt dig ret hurtigt igen.. Tro mig kender den slags mennesker alt for godt, de er fine nok men mht. morale og ansvarlighed er de et sort hul du burde komme væk fra så hurtigt som muligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 01:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Jibri skrev:
+1 tag det som en der selv har været der og af alle stoffer jeg har været hooked på er det den som stadig kribler indeni og er svær at smide, den som har kostet mig dyrest på økonomisk og på helbredet. Det er ekspres lige lukt ud på gaden, eller det der er værre når man starter der. Find nogle andre venner, ærligt de vil dig ikke noget godt, og hvis du en dag krakelerer, ender på psyk eller på røven skal du nok se at de har glemt dig ret hurtigt igen.. Tro mig kender den slags mennesker alt for godt, de er fine nok men mht. morale og ansvarlighed er de et sort hul du burde komme væk fra så hurtigt som muligt.




At kalde ham min ven er måske også lige i overkanten. En gammel, gammel bekendt jeg fornyelig har fået kontakt til igen. Han er den eneste i min "omgangskreds", der ryger det, og han er dybt, dybt misbruger, så jeg kan ikke regne med ham. Desuden bor han i sydjylland og jeg i nord, så jeg har ikke rigtigt mulighed for at eksperimentere med det lige foreløbig. I hvert fald ikke under "supervision"... For jeg har researchet nærmest nonstop, siden jeg kom hjem efter den oplevelse - og jeg har tænkt mig at gøre et forsøg. Har fundet mig en butik i min by, der sælger piber - og så har jeg læst en del på siden her og andre netværk ang. how to cook crack/freebase. Selvom en del skriver, at baking soda er det mest skånlige for lungerne, så er det de færreste, der kan håndtere kemien - så jeg kan se, at langt størstedelen anbefaler salmiakspiritus.

Jeg kan simpelthen ikke få det ud af hovedet. Og jeg kan ikke slippe det, når først jeg har tænkt tanken - og det er jeg klar over, er et enormt dårligt tegn, når vi snakker euforiserende stoffer. Jeg har et godt netværk, der "våger" over mig, og jeg er ærlig overfor dem ift. mine lyster - så at sige.
Jeg kunne skrive en hel roman om netværk, lyster, impulser osv., men vil holde mig til at sige, at jeg naturligvis vil opdatere om situationens videre forløb.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 07:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Har du nogensinde prøvet lsd? Et godt trip ku måske hjælpe med at slå den syge craving ud af dit system.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 17:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Nej aldrig. Er det bedre? Hvis du forstår


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 18:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det kunne måske åbne dine øjne for den store psychedeliske verden og du får lidt perspektiv på din trang til at gøre noget igen som er så farligt i forhold til at fuck dit liv op på kort og lang sigt.
Den psykiske optur efter at trippe det lang agter glow er nu heller ik at kimse af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 20:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Jeg ser på ugentlig basis via mit arbejde, hvordan kokain ødelægger menneskers liv fuldstændig. Til trods for sin høje pris/gram, stopper det ikke folk fra at gøre hvad som helst, for at få fat i bare en lille smule mere.

Vil på det kraftige råde dig til ikke at opsøge at ryge kokain igen. Du leger med risikoen for et liv af allerværste skuffe. I bedste fald bruger du alle dine penge. I værste fald ender du paranoid, hallucinerende og psykotisk og ude af stand til at tage vare på dig selv eller dine omgivelser.

Det er svært at glemme rusen, men trangen bliver mindre med tiden, og i dit tilfælde, hvor det er første gang du prøver, burde det gå relativt hurtigt.

Der finde mange andre rusmidler, som er lettere at kontrollere og er mindre afhængighedsskabende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 23:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Fso skrev:
Det kunne måske åbne dine øjne for den store psychedeliske verden og du får lidt perspektiv på din trang til at gøre noget igen som er så farligt i forhold til at fuck dit liv op på kort og lang sigt.
Den psykiske optur efter at trippe det lang agter glow er nu heller ik at kimse af.



Er ikke helt sikker på, at jeg forstår det sidste..? :?:

Status er, at jeg fik assistance af min bekendte. Han guidede mig via telefon, og jeg har anskaffet en crackpibe. Jeg vil ikke sige, at jeg er skuffet over rusen, for den er lige så fed - bare mindre kraftig; formentlig fordi det er med pibe, jeg er totalt amatør og det er mit eget første homemade crack. Jeg har taget et par lunger, men det er ikke sådan, at jeg tænker, at jeg bare SKAL have mere lige nu.

Så status må være, at situationen er under kontrol :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 23:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
DDSIT skrev:
Jeg ser på ugentlig basis via mit arbejde, hvordan kokain ødelægger menneskers liv fuldstændig. Til trods for sin høje pris/gram, stopper det ikke folk fra at gøre hvad som helst, for at få fat i bare en lille smule mere.

Vil på det kraftige råde dig til ikke at opsøge at ryge kokain igen. Du leger med risikoen for et liv af allerværste skuffe. I bedste fald bruger du alle dine penge. I værste fald ender du paranoid, hallucinerende og psykotisk og ude af stand til at tage vare på dig selv eller dine omgivelser.

Det er svært at glemme rusen, men trangen bliver mindre med tiden, og i dit tilfælde, hvor det er første gang du prøver, burde det gå relativt hurtigt.

Der finde mange andre rusmidler, som er lettere at kontrollere og er mindre afhængighedsskabende.



Hvilke rusmidler tænker du på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2022 06:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Så og sige alle andre - tænker heroin på sprøjten ligger ca på højde med crack.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2022 22:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
hvemsagdedet skrev:
Fso skrev:
Det kunne måske åbne dine øjne for den store psychedeliske verden og du får lidt perspektiv på din trang til at gøre noget igen som er så farligt i forhold til at fuck dit liv op på kort og lang sigt.
Den psykiske optur efter at trippe det lang agter glow er nu heller ik at kimse af.



Er ikke helt sikker på, at jeg forstår det sidste..? :?:

Status er, at jeg fik assistance af min bekendte. Han guidede mig via telefon, og jeg har anskaffet en crackpibe. Jeg vil ikke sige, at jeg er skuffet over rusen, for den er lige så fed - bare mindre kraftig; formentlig fordi det er med pibe, jeg er totalt amatør og det er mit eget første homemade crack. Jeg har taget et par lunger, men det er ikke sådan, at jeg tænker, at jeg bare SKAL have mere lige nu.

Så status må være, at situationen er under kontrol :D


Og med dén "undervældende" oplevelse i ryggen bør du smide den pibe ud og sige det var dét .

Du leger med noget af det absolut mest vanedannende i verden.

Kontrol har du nu, men du skriver, det ikke var noget særligt. Hvad så - skal du prøve igen, indtil det bliver noget særligt? Jeg er provokerende nu, men det er kun fordi, jeg kan se mig selv i situationen, og desuden fordi jeg kun vil dig det bedste. Slip det.

Citat:
men det er ikke sådan, at jeg tænker, at jeg bare SKAL have mere lige nu.


Sådan fungerer afhængighed heller ikke nødvendigvis i praksis. Det kommer gerne snigende; det er en klassisk fortælling om illusionen af kontrol med indtag nu og da, som bliver til rutineret indtagelse etc.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 00:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Username skrev:
hvemsagdedet skrev:
Fso skrev:
Det kunne måske åbne dine øjne for den store psychedeliske verden og du får lidt perspektiv på din trang til at gøre noget igen som er så farligt i forhold til at fuck dit liv op på kort og lang sigt.
Den psykiske optur efter at trippe det lang agter glow er nu heller ik at kimse af.



Er ikke helt sikker på, at jeg forstår det sidste..? :?:

Status er, at jeg fik assistance af min bekendte. Han guidede mig via telefon, og jeg har anskaffet en crackpibe. Jeg vil ikke sige, at jeg er skuffet over rusen, for den er lige så fed - bare mindre kraftig; formentlig fordi det er med pibe, jeg er totalt amatør og det er mit eget første homemade crack. Jeg har taget et par lunger, men det er ikke sådan, at jeg tænker, at jeg bare SKAL have mere lige nu.

Så status må være, at situationen er under kontrol :D


Og med dén "undervældende" oplevelse i ryggen bør du smide den pibe ud og sige det var dét .

Du leger med noget af det absolut mest vanedannende i verden.

Kontrol har du nu, men du skriver, det ikke var noget særligt. Hvad så - skal du prøve igen, indtil det bliver noget særligt? Jeg er provokerende nu, men det er kun fordi, jeg kan se mig selv i situationen, og desuden fordi jeg kun vil dig det bedste. Slip det.

Citat:
men det er ikke sådan, at jeg tænker, at jeg bare SKAL have mere lige nu.


Sådan fungerer afhængighed heller ikke nødvendigvis i praksis. Det kommer gerne snigende; det er en klassisk fortælling om illusionen af kontrol med indtag nu og da, som bliver til rutineret indtagelse etc.



Jeg forstår, hvad du mener - No worries! Altså jeg har ikke røget siden, men må da indrømme, at jeg tænker på det dagligt. Dog ikke i nærheden af så intenst som fra første gang, til jeg så selv begav mig i kast med det. Jeg ved godt, at set udefra så virker det som det rene bullshit, men honestly så føler jeg, at jeg er et godt sted. Min krop får hurtigt for meget, og den husker de trælse ting. Såsom når jeg har suget for meget og det ender i hjertebanken, rysteture og en kamp om at få varmen. Det samme med da jeg røg mit eget crack. Hjertebanken og spændinger i kroppen - som ikke er rusen værd hver gang. Så det er blandt andet sådan nogle ting, der gør, at jeg føler, at jeg har tingene under kontrol :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 10:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
“Er ikke helt sikker på, at jeg forstår det sidste..? :?:

Jeg prøvede såmænd bare på at anbefale en anden til gang som i mine øjne er væsentlig sundere end crack - under lsd trip opnår man ofte en større forståelse af livet og ens placering i det som gir en længere varende tilfredshed/Lykke end den korte intense bølge crack gir.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 19:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Men husk på følelsen af at være i kontrol kan smadres lynhurtigt.. Håber det var dét for dig, fordi det er vitterligt voldsomt vanedannende.. Og som Username siger, så er afhængighed også noget der kommer snigende, både fysisk og psykisk afhængighed. Nu tager du måske et par måneder uden crack, fordi så har du retfærdiggjort at tage det "når tiden er inde til det igen". Og lige så stille og roligt kan man retfærdiggøre de mest åndssvage ting, hehe. Er, igen, på Usernames hold; gentager det her fordi jeg vil dig det bedste..
Måske kunne du få en oplevelse sober, som giver dig noget af det samme, som crack gør? Skal hilse og sige, at tung, tung vægtløftning er overdrevet fedt. Klatring er også voldblæret..
Held og lykke

Mvh

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 19:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
For slet ik og snakke om en ti kg fisk fanget i halen, for ja den naturlig rus er vejen frem!
Faldskærm, ekstrem sport, moshpit, kampsport, sex hvor man skubber på grænserne osv mulighederne er mange.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2022 22:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
spaffeh skrev:
Men husk på følelsen af at være i kontrol kan smadres lynhurtigt.. Håber det var dét for dig, fordi det er vitterligt voldsomt vanedannende.. Og som Username siger, så er afhængighed også noget der kommer snigende, både fysisk og psykisk afhængighed. Nu tager du måske et par måneder uden crack, fordi så har du retfærdiggjort at tage det "når tiden er inde til det igen". Og lige så stille og roligt kan man retfærdiggøre de mest åndssvage ting, hehe. Er, igen, på Usernames hold; gentager det her fordi jeg vil dig det bedste..
Måske kunne du få en oplevelse sober, som giver dig noget af det samme, som crack gør? Skal hilse og sige, at tung, tung vægtløftning er overdrevet fedt. Klatring er også voldblæret..
Held og lykke

Mvh



Jeg forstår, hvad du mener, og jeg tager det 100 procent til mig. Jeg er i forvejen fuldt ud bevidst om, at jeg er kokainmisbruger - helt traditionelt irationelt, for det handler udelukkende om det psykise - dét at have det. Tanken om ikke at have det liggende - skrækkelig! Og når det så er der.. Som det jo så altid er; ja, så forsvinder det, og så kan man gentage.. Men jeg føler mig virkelig overbevidst om, at crack ikke er min ting. Altså en ting, der kan erstatte almindelig kokain og eskalere. Det er lækkert at være smækket - og så alligevel ikke, men jeg erkender 100 procent, at når man er i gang, så ryger der hurtigt 5-6 gram, og man skal kæmpe for ikke at lave mere - eller finde noget det kan laves på, hvis man er løbet tør for natron (fuck freebase er nasty, det fatter jeg ikke, er så populært, men hver sin smag, haha :D )

Men tusind tak for alle jeres velmente ord og tanker. Jeg tager det med og til mig!! Jeg er klar over, at jeg med mit allerede eksisterende misbrug er langt mere tilbøjelig til at trække det længere og længere ud.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team