Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2022 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2022 22:58
Indlæg: 5
Geografisk sted: Randers
Hej jeg er ny på Ritalin og er lidt nysgerrig da jeg samtidig får 20mg malfin depot 2 gange om dagen for ryg smerter hvordan indvirker de 2 stoffer på hindanden og kan jeg evt stoppe med malfin jeg er. Blevet startet op med 108mg Ritalin sandos depot om dagen da jeg er en stor mand :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2022 09:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes du skal spørge din læge om den der. Lyder som om at det er noget du skal indtage dagligt, og dermed er det ikke nok at spørge os hvilke interaktion der er mellem stofferne.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2022 12:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hector Salamanca skrev:
Synes du skal spørge din læge om den der. Lyder som om at det er noget du skal indtage dagligt, og dermed er det ikke nok at spørge os hvilke interaktion der er mellem stofferne.

Det her tænker jeg også. Også fordi det ene dæmper jo systemet og det andet hiver det op.. Lyder til en medicinsk speedball du får. Der ville jeg lige tage snakken med lægen - har du brug for hjælp til hvad du skal spørge lægen om? Så skriv dine tanker her og vi kan hjælpe med at formulere noget.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2022 13:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Som allerede nævnt så tal med din læge. Umiddelbart ser jeg ikke det store problem, da 2 x 20 mg morfinsulfat med depoteffekt ikke er nogen høj dosis. Jeg kunne dog godt stille spørgsmålstegn ved, at din læge starter dig på 2 x 54 mg methylphenidat, hvilket i modsætning til morfinen er en pænt høj dosis.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team