Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2022 09:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Tager ud her i løbet af ugen til nogle gamle venner, som er meget erfarne med psykedelika, og så vil jeg prøve sandsynligvis GT svampe, i en lav dosis. Det bliver mit første rigtige trip. Det eneste jeg er rigtig nervøs for, er hvor længe man kan trippe, og hvor meget det går ud over en i de kommende dage? Vil gerne være nogenlunde levende igen bagefter, da jeg har planer i weekenden.
Undskyld hvis det er et fjollet spørgsmål, men det er ikke noget jeg har kunnet læse mig frem til andre steder.
Så hvor fucked er man i dagene efter et (lille) svampetrip?

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 09:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
dont diddle the dose - 2g go!
No spoilers


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 10:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
^ Ikke enig, mit første trip var omkring de 2g, måske mindre og det var nok den fedeste oplevelse i mit liv. Derefter har jeg næsten kun haft badtrips i de doser en 10-20 gange som jeg intet fik ud af. Og sidst jeg tog 2g var den værste oplevelse i mit liv, som jeg stadig døjer med flere år efter. Jeg har siden haft god erfaring med redoseringer.

Men mit mest indsigtsfulde trip var på omkring 0.5 til til 1g semi tørret sn.

Det svare lidt til at sige at alle kan drikke eller ryge lige meget.

Men lyder til du er i gode hænder.

Hvis det bliver et godt trip så er du nærmere til gladere dagene efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 12:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
10-20 badtrips lyder godt nok voldsomt hårdt taxamike. Og helt vanvittigt. At gå tilbage til noget som giver en bad vibes.
Personligt skal jeg over 2g for overhovedet at kunne mærke virkningen af svampe.
Med mindre du får et bad trip, så skal du ikke være bekymret for tømmermænd. Tvært imod føler mange at de har mere overskud i dagene efter et succesfuldt trip.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 15:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Det er svært at slippe når man har haft en håndfuld gode oplevelser inden da, og så var det også det der fik mig til at elske naturen, fordi det var sjovt at gå og samle dem på marken. Og så er det vist også meget normalt at sætte pris på de små ting efter.

Jeg har da også haft ugers afterglows til tider. Det viste sig også at der nogle traumer og erkendelser jeg ikke var klar til dengang.

Det var også lidt sjovt med udfordringen :D

Fortryder det ikke i dag. Vil bare lige advare om at det kan ske.

Måske også en desperation over at intet andet behandling virkede. Havde heller ikke penge til psykedelisk terapi eller holo tropisk behandling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 18:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Lyder som heftig desperation. Har sgu aldrig hørt om folk med 15 bad trips på rygraden eller 10 for den sags skyld. Det er sgu meget godt gået homie, eller hvad man siger..

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 20:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Jeg har nok lige så svært ved at forstå, hvorfor nogle altid får gode trips. Læste en skrive at det slet ikke er alle der har traumer, og jeg synes der kan være en næsten hånlig tone over for folk der ikke bare for det fedt rundt omkring på nettet til tider fordi de ikke tager heroic doser så de møder aliens.Og samtidig kan man så gå Discord og se utallige unge der skriver at de bare ønsker at dø pga verdens tilstand og deres egen. Samtidig har vi så den her hippie kultur der er åh så oplyste men intet gør ved det. Det hænger ikke rigtigt sammen. Med mindre at man kan redde verden ved at sidde og ryge dmt hver weekend, måske nogen kan. rant over

Edit og så kan det godt være "hippierne" gerne vil tripper med andre der selv tripper gratis med hinanden, eller også kan man tage på retræte og betale kassen netop for traume forløsning. Det hænger ikke sammen.

Sorry for derail af tråden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 20:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
fkn taxamike skrev:
Jeg har nok lige så svært ved at forstå, hvorfor nogle altid får gode trips. Læste en skrive at det slet ikke er alle der har traumer, og jeg synes der kan være en næsten hånlig tone over for folk der ikke bare for det fedt rundt omkring på nettet til tider fordi de ikke tager heroic doser så de møder aliens.Og samtidig kan man så gå Discord og se utallige unge der skriver at de bare ønsker at dø pga verdens tilstand og deres egen. Samtidig har vi så den her hippie kultur der er åh så oplyste men intet gør ved det. Det hænger ikke rigtigt sammen. Med mindre at man kan redde verden ved at sidde og ryge dmt hver weekend, måske nogen kan. rant over

Edit og så kan det godt være "hippierne" gerne vil tripper med andre der selv tripper gratis med hinanden, eller også kan man tage på retræte og betale kassen netop for traume forløsning. Det hænger ikke sammen.

Sorry for derail af tråden


Hvad har noget af det her at gøre med noget

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Det var bare for at understrege vigtigheden af at være forsigtig med det :) og så blev der lagt op til debat efter min mening. Mods må gerne flytte det hvis det er eller slette det.

Er selv røget direkte i process selv med erfare venner


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 22:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
MuffDiver skrev:
fkn taxamike skrev:
Jeg altid får gode trips. det slet ikke er alle der har traumer, og jeg synes det fedt de møder aliens.Og samtidig kan man så gå Discord og se utallige unge der skriver at de bare ønsker at dø pga verdens tilstand og deres egen. Det hænger ikke rigtigt sammen. man kan redde verden ved at sidde og ryge dmt hver weekend, nogen kan. rant over

E tripper gratis

Sorry for derail af tråden


Hvad har noget af det her at gøre med noget

drugs are bad mmmkay


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2022 00:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
:eyes:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2022 10:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Ingen kan svare på dit spørgsmål, nogen kan sove efter de 4 timer det tager, andre tripper videre i mange timer efter og kan ikke sove uden beroligende. Og det er forskelligt hvor godt man har det dagen efter. Og det varierer fra trip til trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2022 14:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg har da svaret på spørgsmålet :roll:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2022 15:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Mit besyv:

2g golden teacher, syntes jeg er en fin starterdose - du virker til at være en ret psykisk sund og velfunderet ung mand, ud fra hvad jeg har set dig skrive, så jeg ville personligt ikke gå lavere pga af risikoen for ikke at bryde igennem - det kan være en ret flad fornemmelse.
Hvis du er i en god og tryg setting, så går det sgu nok ret godt for dig. Jeg vil klart anbefale at gøre det i dagslys og meget gerne med mulighed for at komme udenfor!!
Mht dagene efter så vil du formegentlig have en dejlig afklaret fornemmelse og ikke være fysisk kvæstet overhovedet - hvis du har tænkt dig at drikke alkohol, så hold det til et minimum - et par øl kan dog være rigtig lækkert - hav også frugt og evt slik og sodanvand/saft parat, det kan være vanvittigt lækkert at spise ananas fx hvis du spørger mig. Hvis du vil ryge cannabis, så vent med det til du er ved at lande da du ikke ønsker at det hele skal blive for overvældende her første gang og cannabis både booster og twister oplevelsen ret meget, men det kan være fantastisk og personligt tripper jeg yderst sjældent uden at have lommen fuld af pot også.

Min første gang var i 2002 på Roskilde festival, havde købt 1g Hawaii (ikke cubensis) svampe på staden dengang de solgte svampe derinde og vil tro at den dose svarer til 2-3g cubensis - det var intet mindre end magisk! Der kan siges meget om den setting, men vi var en stor flok gode venner der alle trippede sammen og holdt sammen, så det gik uden problemer!

Rigtig god fornøjelse!!! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2022 17:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Bo Dega skrev:
Jeg har da svaret på spørgsmålet :roll:

Du har hverken svaret på hvor længe det varer og jeg snakker ikke om afterglows, jeg snakker om at nogen kan trippe resten af dagen og have svært ved at sove pga det, hvilket kan være en faktor ifht at være baldret dagen efter. Afterglow er først dagen efter i min bog, når trippet er helt overstået og man har fået sovet. Med mindre du mener at afterglow er et trip.

Kan sgu godt forstå så mange er skredet herindefra de sidste 2-3 år.

Men ja du skal nok få et godt trip op. Jeg ville bare advare det er ikke første gang nogen har haft en træls oplevelseoplevelse og hvorfor det kan være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2022 22:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Okay, jeg svarede måske ikke på hvor lang tid man tripper, men altså, en hurtig google søgning eller her på boardet og man har svaret. 4 til 6 timer. Jeg svarede på spørgsmålet om hvor vidt man får tømmermænd. Jeg har sjældent hørt om folk der "tripper efter trippet". Jovist, man kan da være baldret oveni hovedet især ved større doser, men det er da ikke "at trippe". Det er en vild oplevelse især første gang - mange nye indtryk osv. Men for folk som er sunde og raske så lander man blødt og sikkert hvis man har set og setting i orden.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2022 18:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvordan gik det, MuffDiver?=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2022 15:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
HopIFjordeN skrev:
Hvordan gik det, MuffDiver?=)

Planerne blev aflyst :lol:

Blir dog nok her i løbet af denne måned eller den næste, skal nok opdatere når det en gang er hahaha

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2022 15:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Respekt! Ingen grund til hastværk når der kommer til psykedelika!=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2022 22:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
MuffDiver skrev:
HopIFjordeN skrev:
Hvordan gik det, MuffDiver?=)

Planerne blev aflyst :lol:

Blir dog nok her i løbet af denne måned eller den næste, skal nok opdatere når det en gang er hahaha


Jeg har det nemt med stoffer. Har aldrig haft et dårligt trip, men startede også i en høj alder(slut 40erne). Når jeg tager svampe så er det nogle timer jeg er påvirket, og derefter har jeg det fint igen. Jeg tænker naurligvis over det jeg har oplevet, men ikke noget der vil være et problem i forhold til at omgås andre.

Jeg bruge normalt ca 3 gram Golden teacher. Har aldrig fået fat i nogle SN.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team