Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2021 11:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2021 10:46
Indlæg: 6
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal skrive dette eller hvem jeg skal snakke med derfor skriver jeg her.

Generalt oplever jeg kvalme og kaster oftest op ved indtagelsen af nikotin, har prøvet nikotinposer, cigaretter og vape alt sammen med nikotin i.
det er værst med nikotinposer hvor jeg næsten altid kaster op og får sindssyg kvalme og en lille hovedpine.

Nogle der ved noget eller har nogle tips?
Hilsen en meget forvirret knægt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 11:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Det lyder som en nikotin forgiftning, hvilket netop kan være meget ubehageligt, eller måske er du overfølsom overfor det. De der nikotinposer kan være rimelig krads selv for en der har røget i mange år. I de første par år jeg røg fast - måske en pakke dagligt - der blev jeg også nikoskæv som vi kaldte det, af den første hver morgen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 11:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det lyder til du ikke kan tåle nikotin - jo stærkere det er (poserne) desto værre får du det.
Så jeg syntes bare du skal holde dig fra det og være glad for at du ik kan tåle det - for magen til spild af penge og levetid der er i nikotin eneste værre imo er alkohol uden måde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 12:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Du er sgu heldig at du reagerer sådan, en nikotinrus er ikke en skid værd og det har negative effekter på dit helbred ligegyldigt hvordan du indtager det.
Nikotin er desuden det stof jeg har haft allersværest ved at komme ud af igen og jeg ryger stadig ca. 20 smøger om dagen selvom jeg har forsøgt at stoppe i flere år.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 19:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Nogle der ved noget eller har nogle tips?


Bliv ved med at ha' det skidt med det lortestof :)?..

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 09 dec 2021 20:00, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 19:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Jeg er også lidt forvirret, hvorfor vil du gerne indtage nikotin, når det har den virkning?
Er det fordi alle de seje piger gør det? 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 20:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Er det fordi alle de seje piger gør det? 8)


EJ så der pigelus på omfg badr altså!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 20:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Du er ikke alene.
Hvis jeg tager en snuspose i munden i bare 10-15 minutter så kaster jeg op og er syg i et døgns tid. Har heller aldrig kunne ryge cigaretter, bliver så svimmel at jeg må ligge ned.

Har det på samme med Opiater, meget underligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 21:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Måske du skal give snuff et forsøg? Det er et nikotinpræparat, der skal sniffes med næsen, og så ligner det heroin. Det giver street cred, min dreng.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2021 13:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2021 10:46
Indlæg: 6
Bismann skrev:
Jeg er også lidt forvirret, hvorfor vil du gerne indtage nikotin, når det har den virkning?
Er det fordi alle de seje piger gør det? 8)




Jeg er småafhængig af det, jeg ryger selv vape og prøver at ignorer bivirkningerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2021 13:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2021 10:46
Indlæg: 6
Fso skrev:
Det lyder til du ikke kan tåle nikotin - jo stærkere det er (poserne) desto værre får du det.
Så jeg syntes bare du skal holde dig fra det og være glad for at du ik kan tåle det - for magen til spild af penge og levetid der er i nikotin eneste værre imo er alkohol uden måde.


Okay, jeg ville nemlig vide om der var en anden forklaring eller om jeg netop ikke kunne tåle det. Ville ikke understrege det før jeg vidste mere.

Tak for hjælpen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2021 17:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har det på samme måde. Selv når jeg suger ren nikotin (Nicorette) bliver jeg dårlig tilpas. Det er ikke bare en bivirkning, men den eneste virkning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2021 17:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
kokosnøden skrev:
Bismann skrev:
Jeg er også lidt forvirret, hvorfor vil du gerne indtage nikotin, når det har den virkning?
Er det fordi alle de seje piger gør det? 8)

Jeg er småafhængig af det, jeg ryger selv vape og prøver at ignorer bivirkningerne.

Det lyder pænt træls. Har det været sådan fra starten, eller hvornår og i hvilken anledning opstod det?
Men overvej at stoppe, det er generelt et skråplan, når rusmidler i højere grad giver negative end positive virkninger. Det er nok også nemmere i mens du kun er småafhængig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2021 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 dec 2021 16:15
Indlæg: 12
Får du også hikke når det sker? Kunne godt lyde som en nikotin forgiftning


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2022 21:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2021 10:46
Indlæg: 6
Delstrix skrev:
Får du også hikke når det sker? Kunne godt lyde som en nikotin forgiftning


Nej det gør jeg ikke :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2022 21:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2021 10:46
Indlæg: 6
Bismann skrev:
kokosnøden skrev:
Bismann skrev:
Jeg er også lidt forvirret, hvorfor vil du gerne indtage nikotin, når det har den virkning?
Er det fordi alle de seje piger gør det? 8)

Jeg er småafhængig af det, jeg ryger selv vape og prøver at ignorer bivirkningerne.

Det lyder pænt træls. Har det været sådan fra starten, eller hvornår og i hvilken anledning opstod det?
Men overvej at stoppe, det er generelt et skråplan, når rusmidler i højere grad giver negative end positive virkninger. Det er nok også nemmere i mens du kun er småafhængig.



De første gang jeg prøvede cigaretter havde jeg det fint, men så begyndte det rigtigt da jeg også begyndte at tage daus.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team