Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jan 2021 00:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2021 00:14
Indlæg: 2
Hej med Jer.

Jeg har fundet nogle +10 år gamle Oxynorm og Oxycontin piller under oprydning. Er der sidste brugsdato for sådan nogle, og er der nogen med et godt råd til indtagelse, såfremt de stadig er i orden? Det er ikke alverden jeg har fundet, 1 oxynorm 5mg og 3 oxycontin 10mg. Kan det overhovedet bruges til noget sjovt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2021 03:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2021 03:28
Indlæg: 1
Hej.
Har kigget på forummet i en del tid, men melder mig til som bruger nu.

Jeg har aldrig prøvet oxynorm, men har taget en del oxycontin, måske også lidt for meget til tider.
Jeg har ingen idé om pillerne er for gamle, så det håber jeg en anden har svar på.

Hvis du ingen tolerance overfor opiater har, vil du helt klart kunne mærke det. Jeg vil foreslå at starte med 5 - 10 mg, det skulle gerne kunne mærkes.
I forhold til HR så er det rigtig vanedannende medicin, og overdosering er rigtig farligt - derfor vil jeg forslå ikke at tage det hele på én gang, hvis du ingen tolerance overfor opiater har.
Vær også opmærksom på, om du blander det med andre downers, da det forstærker effekten.
Jeg har en enkelt gang taget for meget oxy, så jeg ikke fik nok ilt. Det endte heldigvis "kun" med en lettere besvimelse, men det kunne nemt være endt galt.

Det blev meget HR jeg fik skrevet, men håber du kan bruge det til noget :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2021 08:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
alt medicin har sidste anvendelses dato så jeg tænker de ikke er noget værd jeg havde personligt nok selv smidt dem ud og gået på det sorte marked her hjemme vis jeg ville ha nogle better safe then sorry :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2021 09:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tror de er helt fine! Jeg fandt engang oxazepam og nitrazepam der havde udløbsdato i 92 - de virkede fint!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2021 09:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg havde også givet dem et skud


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2021 01:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
De virker højst sandsynligt fint. Da min mormor døde fik jeg noget ældgammel kodein fra hendes bolig, som virkede fint. Det var udløbet for mere end 20 år siden.

Edit: Jeg er også stødt på nogle oxazepam der udløb i 90'erne, som også virkede fint, sidste år.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2021 00:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2021 00:14
Indlæg: 2
Tak for svarene. Hvordan ville I indtage dem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2021 14:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Katusk skrev:
Tak for svarene. Hvordan ville I indtage dem?

Oralt. Så vidt jeg husker er der ikke højere biotilgængelighed ved andre ruter. Måske husker jeg forkert.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team