Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 jan 2021 00:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jan 2021 23:50
Indlæg: 2
Hej, jeg er ny bruger her, og er da heller ikke sikker på om spg. hører til her?
Men jeg vil høre om nogen har erfaring med (hvis overhovedet muligt) at købe oxynorm eller -contin på nettet? Eller andre steder uden om lægen
/apoteket. Jeg har fået oxy i mange år, men er påbegyndt ned/udtrapning og har lidt svært ved at overholde det lovede nedtrapningstal med lægen. Jeg har ligget på mellem 200-300 mlg. Og er nede på 1/3 nu. Men jeg vil gerne have lidt mere tid at trappe ned over. Så kan man købe det på nettet, uden at smide penge efter et fake selskab eller andet svindel?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2021 00:06 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Kære Svende

Du har lavet en aftale med lægen, og du ved jo godt at du skal ud af det her lort. Så med mindre at du har smerter i din krop grundet fysiske skader, og rent faktisk har brug for de piller her, så gør dig selv en tjeneste at gribe fat i dine egne nosser, og fortælle din indre junkie, der "godt lige vil have lidt mere tid til at trappe ned" at det her fortsætter som planlagt.

Undskyldninger er der nok af, og især når man begynder at få det dårlig. Men du får det ikke mindre dårligt af at udskyde din nedtrapning, du udskyder jo bare ubehaget og abstinenserne.

Du skal have 20 slag i ansigtet med knyttet næve. Det bliver ikke til færre slag, bare fordi du strækker dem over flere dage.

Sørg gerne for at have noget psykolog bistand til når du er ude af pillerne. For det meste er der noget følelsesmæssigt ubehageligt inde i folk, der gør at de bliver glade for den slags piller.


Held og lykke med det :D

Og god kamp :hjerte:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 13:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Svende41 skrev:
Hej, jeg er ny bruger her, og er da heller ikke sikker på om spg. hører til her?
Men jeg vil høre om nogen har erfaring med (hvis overhovedet muligt) at købe oxynorm eller -contin på nettet? Eller andre steder uden om lægen
/apoteket. Jeg har fået oxy i mange år, men er påbegyndt ned/udtrapning og har lidt svært ved at overholde det lovede nedtrapningstal med lægen. Jeg har ligget på mellem 200-300 mlg. Og er nede på 1/3 nu. Men jeg vil gerne have lidt mere tid at trappe ned over. Så kan man købe det på nettet, uden at smide penge efter et fake selskab eller andet svindel?

Det som Koala skriver giver rigtig god mening!
På sigt vil du fortryde at have købt det.
Den hurtigste og bedste plan er nok den lægen har lagt med dig, selvom det måske også er den mest smertefulde.
Men hvis du føler at det er helt umuligt og at lægens plan for nedtrapning er alt for stram, så prøv at snakke med et misbrugscenter.

Mht at købe Oxy på nettet, så tager det tid at sætte sig ind i hvordan man gør det sikkert, og hvordan du kommer i gang.
Yderligere så er Oxy vanvittig dyrt, selv hvis du finder en god sælger på nettet. Langt fra prisen værd!
Med andre ord ender du højst sandsynlig med en masse frustrationer, og en meget lille "gevinst".

Men flot at du er nået ned på 1/3, og at du allerede er så godt igang med dit stop. Respekt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2021 18:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jan 2021 23:50
Indlæg: 2
Tak for jeres respit, der er gået et par dage, og jeg retter ind. Fortsætter nedad, og finder noget andet at styrke mig på.. kaffe eller noget. Thanks guys.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team