Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 sep 2020 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 sep 2012 10:37
Indlæg: 8
Heey ven på psychedelia.

Jeg har fulgt godt og vel 10år... Jeg er blevet banned en enkelt gang, hvilket skyldtes jeg har udvist dårlig har ånd, eller på anden måde ikke være ansvarlig i min adfærd.. der nu gået en del år, og alderen er efterhånden god oppe på de 25 år.
:arrow:
Hvad skal jeg ligge i god har ånd, jeg er med på at videoer med fixe guide ikke er tilladt. Og at det liges ikke er god stil at opfordre andre til at tage stoffer - særligt de farlige.

Jeg er også med på at salg af ulovlige substanser ikke er tilladt? Men er det f.els tilladt at oplyse om hvordan priserne forholder sig i forskellige områder?

Nok om alt det? Er der noget jeg bør vide af vigtige ting for at få bedst muligt ud af psychedelia some btw styrer for vildt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2020 22:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Tjek forsiden, du kan finde reglerne enten til venstre under logoet hvor der står"Læs vores regelsæt før brug" eller ved at scrolle ned i bunden og trykke på "Se Regelsættet for mere information".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2020 22:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Prisdiskussioner er ok på et generelt plan f.eks. "hvad giver i for 10x10mg concerta?" Ved ikke hvor smart det er hvis du begynder at skrive "Hvad koster hash hhv. i kolding og fredericia?" for vi er ikke til for at guide folk i hvor man finder danmarks billigste klump.

Hvis du vil stille et spørgsmål, så er det godt at forklare hvad din tidligere erfaring er og hvad du ønsker at få ud at en substans.

Ellers tror jeg sgu bare du skal være venlig i tonen og give den gas på boardet. Og ja lad være med at skrive glansbillede historier om hvor fed blæst man bliver af MDMA. Nuancer er det der lærer de unge at opføre sig ansvarligt :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team