Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jul 2020 23:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hej alle.

Jeg skal i morgen til en udendørs fest på et offentligt område, hvor jeg tager bilen derud og bruger som base, da vejret er lort - den holder lidt væk.
Tager så taxa hjem, selvfølgelig, og henter øsen dagen efter.
Her vil jeg have lidt varmt tøj og lidt drikkevarer placeret, så det ikke stjæles til festen.
Jeg har planer om også at tage lidt cola også, men det har jeg selvfølgelig på mig og ikke i bilen.
Spørgsmålet er så, hvad man kan knaldes for, hvis politiet opdager en med åben bildør, mens jeg er ved bilen for at tage ekstra tøj på, hente nogle bajere eller lignende.
Jeg mener nemlig, at jeg har hørt, at man "bare" skal åbne bildøren - så kan det i politiets øjne og i lovens forstand regnes for, at man vil ud at køre den, selvom den holder bomstille og selvom det ikke var ens intention.
Gælder det mon kun fordørene eller også bagdørene?
Det er en fest, hvor der skal spilles lidt høj musik på en offentlig græsplæne og tænker, politiet måske kigger forbi rutinemæssigt i disse Corona-tider.
Så gider jeg jo ikke at de "holder øje" fra afstand og måske knalder mig stiv og drugged bare fordi jeg skal over i bilen og hente lidt sprut og tøj.
Hvad er jeres erfaringer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2020 01:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg ville lægge mine ting i bagagerummet og så kun åbne dét. Du må i hvert fald ikke - som i slet ikke - åbne førerdøren.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2020 10:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Jeg mener kun de kan sigte dig efter færdselsloven hvis nøglen sidder i tændingen og/eller du sidder på føresædet.
Evt gem colaen i benzildækslet (altså bag klappen, ikke nede bag skruelåget) - hvis det kan låses. Tror ikke panserbasserne finder på at lede der

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team