Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2018 17:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jul 2018 20:31
Indlæg: 10
Hey hey alle sammen

Jeg er lidt af en late bloomer og skal først nu til at have kørerkort. Mit sprøgsmål er et par ting: Må man have THC/CBD i blodet når man tager det (vil selvfølgelig aldrig være under indflydelse når jeg kører), skal man testes/tester de dig, og generelt hvad er reglerne?

Håber I kan svare B)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 18:09 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Lovgivningen siger nej, du må ikke have noget målbart i blodet.
Når det er sagt så bliver man ikke tjekket. Og lad være med at være for ærlig når du skal have lægeattest, der er nogle stakler der har endt med at skulle lægge pisprøver i månedsvis ved at være ærlige

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 18:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Som Frugthat siger, så tester de ikke, men.. For din egen skyld, menprimært for alle andres, så please prøv at bliv en god bilist. Det gør du nok primært ved at øve dig, men også ved ikke at være skæv imens du lærer det. Så please, please, tag det seriøst.
Antag at alle andre på vejen er idioter skudt af på speedballs og søsygepiller, og at du ligesom dermed skal være med til at sikre overlevelse generelt på vejene.
Så nej, ingen tests, men det er en virkelig dårlig idé at møde op skæv. Lige med skole og sådan noget kan jeg forstå, hvis man møder op skæv (manglende motivation, bla bla alt muligt), men med kørekort hvor du jo ender med at være fører af en bil, der har du bare alle andres liv i dine hænder, så ja please lær det korrekt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team