Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 26 jul 2018 12:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Okay... Mig og et par venner besluttede os for, at vi vil prøve at ryge os skæve. Første dag havde vi en god pose Skunk, tror at det var White widow vi røg, er ikke sikker. Men vi startede med at lave en joint blandede med tobak og skunk. Men da der ikke skete en skid, besluttede vi os for at lave en hel joint med ren skunk. Der skete stadig ikke en skid... Så prøvede vi igen dagen efter hvor jeg lige havde været oppe og købe noget af det brune dagen inden. Så røg vi to joints med hash... Der sker stadig ikke en skid. Har hørt at man burde kunne mærke det efter 2 sug som nybegynder. Problemet burde heller ikke at være, at vi ryger forkert. Vi har prøvet store, små, lave en dybindåndig imens man har røgen, holde det nede i lungerne i nogle sekunder, og lave bonghovedet med hænderne... Nogle der hved hvad fanden der sker, VIL BARE GERNE PRØVE AT VÆRE SKÆV!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 12:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Købte I det på Christiania? Nogle gange er hashen meget svag, og noget værre lort. Men skunken plejer at være god. Prøv at købe noget Northern Lights skunk næste gang, hvis I kan få fat på det. Det er altid godt, og meget stærkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 13:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
De første 5 gange jeg røg, blev jeg ikke skæv, uanset hvor store drag jeg tog og hvor længe jeg holdt det nede, og jeg har hørt om masser af andre der havde det på samme måde.
Jeg har ingen videnskabelig evidens for det, men jeg har en mistænke om at der for nogle mennesker er noget reverse tolerance kørende, hvor man er nødt til at ryge nogle gange, før man mærker virkningen.
Der findes andre urter og plantemediciner, som kan opføre sig på samme måde.. Og den reverse tolerance er en mærkelig størrelse.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 13:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
I kan også prøve at spise en hashkage, for at se om den virker bedre. Man plejer at kunne købe dem på Christiania, men jeg ved ikke hvordan det ser ud lige for tiden, hvor politiet hærger derude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 14:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Smid det i en bong. Jeg kan garantere jeg for, at i bliver skæve. Sikkert også syge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Tak for svarene, men det lyder bare underligt. Vi er 5 personer der har ryget joints, men ingen af os har været skæve. Jeg har røget med hver gang, og tror vi er oppe på de 10+ joints ihvertfald. Vi har taget Hash, skunk også blev vi så irriteret over at vi ikke kunne blive skæve, at vi prøvede at tage noget kokain... Men vi blev stadig ikke skæv/høj på nogen måde. Vi har købt af 4 forskellige sælger nu, men intet af det påvirker os... Er vi bare emune overfor det lort eller hvad? Vores planer var bare at ryge en joint også prøve at blive skæv. Men nu er vi oppe på de 10+... Hvad kan vi gøre for at blive skæv engang?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 20:19 
Nej jeg tror ikke på, at I er 5 personer, som er imune overfor rusmidler. Enten er det noget værre lort I får fat på, eller også forstår I ikke effekten, og overser den af den årsag. Det er ret normalt for mennesker som prøver rusmidler for førstegang. Jeg vil dog give dig ret i, at det er mystisk hvis ingen af jer er blevet bare det mindste skæv af +10 joints. Som Hindbærroulade siger, kan I prøve med en bong. Der skal I blive bombe skæve, hvis det er et ordentligt produkt :)


Top
  
 
Indlæg: 10 aug 2018 00:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nogle gange forstår man jo bare heller ikke rusen og skal lige lære den at kende før man ved hvad man skal mærke efter. Tror det er derfor folk ofte ikke blive påvirkede på samme måde de første gange

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 07:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Set & setting har en væsentlig betydning for mig, når jeg vil være skæv / høj.
Har I taget det i betragtning? Hvor og hvornår ryger I?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 13:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Drikker I alkohol til? Det kan hæmme effekten. Derimod kan koffein (cola eller kaffe) forstærke effekten.

Prøv at høre musik, og se hvad der sker.


Senest rettet af Enspænderen 10 aug 2018 15:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 14:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Vi har seriøst prøvet alt... Høre musik, slappe fuldstændig af, ikke tænke på noget, prøve at mærke noget. Men der sker intet, det eneste vi kan mærke er at vi bliver sådan lidt trætte og meget lidt svimmel, og kan mærke at benene blir lidt trætte... Men det er meget, meget lidt... Ja vi har prøvet at drikke bajer og sodavand til røgen, men stadig ingen forskel. Synes virkelig at det er underligt.

(Hvornår) Vi ryger typisk om aften, sådan efter spisetid mødes vi... (Hvor) Vi sidder for det meste ved en bænk ved en skole og ryger :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 15:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jamen så tror jeg I er blevet snydt af jeres dealer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Det er også det vi tænker, men det lyder bare underligt at vi er blevet snydt af 4 forskellige dealers... Og bare det at vi ikke engang kunne mærke noget da vi tog kokain, det lyder fandme underligt at vi ikke kan blive skæve/høje


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 18:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kokain er et virkeligt subtilt stof, du skal stort set ikke kunne mærke det næsten

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2018 00:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Ja okay, men stadig... Vi har lige været henne at ryge idag. Vi lavede en joint med 2g, kunne stadig intet mærke, og heller ikke de to andre kunne mærke noget specielt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2018 07:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvor gamle er i?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2018 11:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Vi er 15 også er der en der er 16 år


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2018 15:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 mar 2008 22:45
Indlæg: 97
Ved du hvordan man inhalerer røg?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2018 15:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
tindrum skrev:
Ved du hvordan man inhalerer røg?

:gud:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2018 20:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2018 11:40
Indlæg: 8
Selvfølgelig, den første vi ryg hostede jeg ekstremt meget. men efter at vi har ryget snart de 15 joints er der ikke så meget at mærke mere... Men ja, vi har prøvet alt for at få røgen ordentligt ned, som jeg også har skrevet oppe i det første opslag.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team