Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jul 2018 00:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jul 2018 00:39
Indlæg: 5
Hej jeg har et spørgsmål agåene Etizolam.

Jeg kan se det er blevet ulovligt omkring i 2012, men jeg er dog stadig interesseret i stoffet, for videnskabelige forsøgelser.

Er det muligt at bestille det fra en UK (United Kingdom) Vendor? Eller ville jeg være i problemer for det, selv hvis jeg bestiller i et lille antal?

Det er måske et dumt spørgsmål, men jeg havde ikke spurgt det hvis det var blev spurgt før på siden.

Mvh Xx


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 11:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Told og Skat er rimelig agressive for tiden, særligt med forsendelser fra EU. Tror at det mest sikre, eller mindst risikable vil være at få det sendt som brev.

Tror i øvrigt også, at næsten alle UK-baseret RC forhandlere er lukket ned ifb. med den relativt nye nul-tolerance lov for stort set alt med en psyko-aktiv effekt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 20:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Jeg tror, at efter de sorte markeder på det dybe interweb er blevet populært og nemt, er det blevet den primære go-to vej, når det omhandler stoffer.
Du har tusindvis af produkter, du har et rating system for vendors, du har nogle gange mulighed for, at vente med at betale til produktet er kommet.
Det kræver ikke meget basisviden for at anonymisere sin færden og betaling og bliver du taget kan politiet ikke gøre noget så længe du benægter alt. (anekdote: har 3 venner der er blevet taget med små mængder (1-25 g) af forskellige stimulanser og sluppet afsted med det ved at have is i maven.)
Så kan jeg vidst heller ikke beskrive mere uden det bliver en direkte henvisning til guides, men google er jeres ven.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2018 19:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jul 2018 00:39
Indlæg: 5
rootmood skrev:
Jeg tror, at efter de sorte markeder på det dybe interweb er blevet populært og nemt, er det blevet den primære go-to vej, når det omhandler stoffer.
Du har tusindvis af produkter, du har et rating system for vendors, du har nogle gange mulighed for, at vente med at betale til produktet er kommet.
Det kræver ikke meget basisviden for at anonymisere sin færden og betaling og bliver du taget kan politiet ikke gøre noget så længe du benægter alt. (anekdote: har 3 venner der er blevet taget med små mængder (1-25 g) af forskellige stimulanser og sluppet afsted med det ved at have is i maven.)
Så kan jeg vidst heller ikke beskrive mere uden det bliver en direkte henvisning til guides, men google er jeres ven.


Mange tak for dit response, det hjælper meget.

Hvis der er et tip jeg må spørge dig om, hvordan finder man en rigtig deep web, markeds website, jeg har været inde lidt før, og har haft svært ved at finde nogen som jeg kan stole på.
Altså om det er noget phishing politiet har sat op, eller om det er rigtige mennesker som står bag det.

Og en anden ting, for ting som benzos og lsd hvilke muligheder er bedst, når man skal få det leveret, altså er der noget man kan vælge imellem, og hvad vil umiddelbart være bedst?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2018 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jul 2018 00:39
Indlæg: 5
Uhadada skrev:
Told og Skat er rimelig agressive for tiden, særligt med forsendelser fra EU. Tror at det mest sikre, eller mindst risikable vil være at få det sendt som brev.

Tror i øvrigt også, at næsten alle UK-baseret RC forhandlere er lukket ned ifb. med den relativt nye nul-tolerance lov for stort set alt med en psyko-aktiv effekt.


Okay, mange tak for dit svar :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team