Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jun 2018 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Hej !

Så det bliver iaften jeg skal ha min DMT debut, til formålet har jeg købt en stk glaspipe.

Jeg er lidt lost i hvordan skal jeg ha dosereret DMT enten pure eller sandwich med sådan en pipe?

Og som jeh har forstået er DMT meget følsomt så skal jeg være varsomt med at fyre op med lighter.

Har tænkt at begynde med en 15mg dose som test. Så fyre op med en 50mg efter 1-2 timer?

Kom gerne med anbefalinger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 16:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Billede

Dette er pipen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 16:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Billede

Ah sorry men ved ikke hvordan jeg editer min egen indlæg :/ Her bør billedet fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 17:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
ingen grund til sandwich med sådan en pibe. bare fyr dit dmt i piben. når du skal ryge det så start med at holde lighteren et godt stykke under, og så langsomt tag den længere op med piben indtil du kan se at der bliver dannet røg. god tur! dmt er et fantastisk stof <3

Edit: Og når du kan se at der begynder at bliver dannet røg kan du for at sikre dig at det ikke bliver for varmt, begynde at dreje piben lidt eller vifte lidt med lighteren.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 17:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Super fin beskrivelse.

Skal der suges hårdt når røgen er begyndt at dannes eller skal jeg fyre den godt op så pipen er fyldt med røh derefter kan jeg suge luften ind?

Og hvad bør jeg at gøre omkring dosering og ventetid for redosering?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 18:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Sug længe og langsomt, det kan godt tage noget tid at fordampe al dmt'en. så jeg plejer at suge stille og roligt og så længe som muligt. og så holde det i lungerne så længe som muligt også.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 23:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Tusind tak for vejledning.

Vi har haft meget successfult trip idag! Og jeg kan kun sige WOWOWOWOWOWOW.. Dmt er fantatisk!
Vi startede ud med 20 mg dose, og vi begge fik en dejlig fornemmelse, som om at man mister forbindelse med sin krop, men ikke noget vildt. Jeg tror at i starten vi kunne ikke rigtig hitte ud af at fyre pipen godt op, så vi stoppede før dmt blev godt varmt op.

En ny forsøg efter 1 time, min ven tog 30 mg dose, og han ventede med at suge efter pipen var varmet nok op, og tog en god hit, man kunne se meget røg komme ud fra hovedet. Min ven var i space omrent 10 minutter, med mange visuals og han fortalte at han fik kontakt med en kvindelig væsen inde i spacen, og da han landede tilbage, føles det som om at han var nyfødt, han kiggede på hans egen hænder med beundering.

Så det blev min tur, tog en 55 mg og sørgede for at sidde på sengen istedet for på sofaen, og musiket var slukket.
Varmede pipen godt op, havde en god potion af tålmodighed. Så tog jeg min hit, sørgede for at suge det hele ind og holde vejret, men wow kunne mærke effekt instantly efter 2 sec, så lagde jeg pipen stille og rolig på bordet, og læggede mig på sengen, efter 6 sekunder pustede jeg al røg ud.

Så blev det instense, kunne mærke en intense vibration sprede sig ud over hele på min krop, fik en pixeleret syn med hexagon form så blev det hele sort, men det føltes såå godt, jeg græd og grinede og kunne mærke at jeg aer mig selv på håret, følte at min krop var splittet i mange stykker, alle selvstændige invider, meget svært at beskrive. Midt i rejsen så jeg mig selv, det føles som om dmt-væsen lykkes at trænge ind i min "safe-boble" hvor kun kun migselv har adgang til boblen, men under rejsen føles det som om at dmt-væsen virkelig prøver at fortælle mig at jeg behøver ikke denne safe-boble, jeg skulle bare acceptere og elske mig selv.
Efter trippet, tog jeg mig god tid at ligge på sengen og refleketere over hele rejsen, hvad jeg kunne lære af rejsen.

Wow nu har jeg kæmpe respekt for dmt. Sikkert en positive oplevelse :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 23:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Lækkert at høre at det virkede og at I havde gode oplevelser! Glad for at kunne hjælpe :D
Kan godt selv huske at jeg synes det var svært at ryge det til at starte med, det kræver lige lidt teknik, men med tiden bliver det nemt som en leg :D

Ventede I en time for at integrere den første oplevelse? Imo er der ingen grund til at vente, hvis det er fordi man frygter tolerance, har aldrig oplevet den store tolerance i løbet af en session.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team