Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jun 2018 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2018 20:23
Indlæg: 2
Hej,

Jeg var ude i byen i fredag nat/lørdag morgen. Havde nok drukket omkring 10 genstande i løbet af natten plus/minus. Så var lidt fuld, men det var ikke så galt.
Havde vidst lidt angst problemer i løbet af aftenen og natten, for fik en del blackouts, også før at jeg rigtig begyndte at drikke, så ved at det ikke var pga. alkohol, og tvivler på at nogen kom noget i mine drinks.

Senere var jeg i en bus og mødte nogen som gav mig lidt kokain. Var lidt fuld der, så min reaktion var at spise det haha. Tænkte ikke rigtig over det der, for var jo fuld, så det virkede åbenbart som det rigtige at gøre bare at putte det i munden.

Jeg husker ikke rigtig at det havde nogen effekt? Måske fordi jeg bare sad i en bus og gik en tur mens det burde have haft effekt?
Jeg har googlet rundt, og beskrivelserne på smagen af kokain passer meget godt til det som jeg spiste. Spiste godt nok ikke særlig meget.
Det er ca. 30 timer siden at jeg tog det, og over 30 timer siden at jeg sidst drak noget alkohol. Jeg har haft det meget underligt siden. Syntes lidt at mine tømmermænd burde være ved at være ovre, for har spist og drukket som en hest siden jeg kom hjem i lørdags.
Jeg har eksamen om ca. 24 timers tid, og er rigtig bange for at jeg ikke når at få gang i min krop og hjerne inden da.

Er det normalt at have det dårligt i lang tid efter at have spist en bette smule kokain?
Har kokain overhovedet nogen effekt når man spiser det?
Har det gjort det værre af at jeg havde drukket?
Måske er det bare min angst som kører løs og opfører sig som var det underlige tømmermænd?


Ved det er et langt opslag, men håber at I vil bruge lidt tid på at svare :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 20:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg tror ikke du skal bekymre dig. Kokain optages ikke særlig effektivt i maven, så der er nok ikke kommet så meget ind i systemet. Spis noget frugt og gå en tur.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 21:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Så vidt jeg lige husker har kokain kun en biotilgængelighed på 30% ved oral indtagelse, så det er i hvert fald ikke meget man får ud af det og imo er det spild af kokain.

Tvivler på at kokainen er skyld i at du stadig har det mærkeligt. Dog skal man huske at kokain og alkohol generelt er en lidt dårlig blanding da de to stoffer sammen bliver omdannet til cocaethylene, som skulle være en del mere giftigt en kokain og alkohol for sig selv. Så vidt jeg lige husker giver det vidst også en del værre tømmermænd, så hvis du er meget sensitiv kan det måske godt have noget at gøre med at du stadig ikke føler dig helt ovenpå.

Men som bubber siger, så tror jeg heller ikke der er nogen grund til bekymring.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 23:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg kan faktisk godt lide at spise kokain. Comeuppet er lækkert, rusen mere subtil og man skal ikke ud og redosere konstant..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 23:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Lille Rødhætte skrev:
Jeg kan faktisk godt lide at spise kokain. Comeuppet er lækkert, rusen mere subtil og man skal ikke ud og redosere konstant..


Vino de Coca, ayayay papi...

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team