Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jun 2018 22:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hejsa.

Jeg har taget og tager en del coke (jeps - er med på pauser osv) og det er det eneste, jeg har prøvet. (Er midaldrende - ikke en ung knægt). Jeg har faktisk heller ikke tænkt mig at prøve andet. Jeg er med på, at andre stoffer er mere potente og med markant anderledes virkningsmekanismer end coke, men jeg nyder at være i kontrol og bare få det "lille" buzz og kick, nogle streger coke giver som supplement til bytur eller hygge.

Men hvor cokens virkning jo kommer snigende og er en slags helhedsoplevelse i forbindelse med humør, setting osv uden at sige "bang" - altså, det er svært at sige "lige præcis NU virker det", hvis I forstår hvad jeg mener, så er jeg lidt nysgerrig på hvordan kicket sætter ind - og hvornår - i forbindelse med nasal indtagelse af :

AMF
Ketamin
MDMA.

Kommer det også snigende? Eller siger det BANG! Og efter hvor længe ved "almindelig indtagelse". Ved godt, der er forskel på hvor hurtigt det går og hvor markant alt efter, hvor meget man har taget.

Men egentlig bare helt simpelt: Hvordan føles det, når rusen sætter ind - i forhold til kokain?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jun 2018 21:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Personligt, så synes jeg amfetamin og MDMA kommer i en lignende glidende virkning, ligesom kokainen gør. Bare på en anden måde, som du selv er inde på.
Nu har jeg heller aldrig været fan af heroiske doser, men skal ikke kunne sige om virkningen kan ramme en som et slag med en hammer, hvis dosen var høj nok.
Jeg ville bare tage tingene stille og roligt, og vente på virkningen kommer glidende :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jun 2018 23:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes MDMA godt kan ramme sådan ligepludselig. Synes i hvert fald jeg har prøvet sådan hvor jeg var lidt bekymret for at det ikke ville virke også 10 minutter senere så var jeg i ren eufori. Men det er lidt forskelligt fra gang til gang. Har både prøvet hvor det virkede 10 minutter efter jeg tog det og 1½ time. Og nogen gange har det været sådan BAM! i 2 timer og andre gange har det været en mere flydende opstart og med god længde på.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 00:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Hvis noget rammer som en hammer må det nok være 2cb nasalt, men det har måske også lidt med følelsen at gøre.. Ellers kunne jeg godt forstille mig ketamin intravanøst kunne ramme som en hammer uden at have noget erfaring med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 11:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hector Salamanca skrev:
Jeg synes MDMA godt kan ramme sådan ligepludselig. Synes i hvert fald jeg har prøvet sådan hvor jeg var lidt bekymret for at det ikke ville virke også 10 minutter senere så var jeg i ren eufori. Men det er lidt forskelligt fra gang til gang. Har både prøvet hvor det virkede 10 minutter efter jeg tog det og 1½ time. Og nogen gange har det været sådan BAM! i 2 timer og andre gange har det været en mere flydende opstart og med god længde på.

Går udfra at du snakker om oral indtagelse her, siden du skriver 1½ time. OP spørger dog til nasal.

Synes både MDMA og Amfetamin kan smække godt og ramme hårdt ved nasal indtagelse, det kan ketamin egentligt også, men dosen har meget at sige på det her punkt, især med amf og keta. Synes altid at MDMA smækker mig hårdt, når jeg sniffer det. Skal altid lige lægge lidt ned og lige samle mig, når jeg indtager det nasalt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 12:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jep, jeg har faktisk aldrig sniffet MDMA. Ved ikke om jeg går glip af noget, men det lyder bare til at alle synes det gør nas. Jeg har tilgengæld sniffet 2-cb og der giver jeg herminator ret. Da jeg tog det oralt, virkede det først for alvor da der kom noget i næsen. Der virkede det tilgengæld også helt perfekt indenfor få sekunder (selvom det gjorde naller).

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 15:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Synes ikke mdma er så slemt at sniffe, synes ikke nødvendigvis der er værre at sniffe end amfetamin. Men synes helt klart nasal indtagelse af mdma egner sig bedst til redose. Plejer altid at tage min første dose oralt og så resten nasalt, synes det virker bedst og giver et bedre flow

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team