Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 maj 2018 22:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2017 14:41
Indlæg: 11
Hej
Jeg har brug for rås. Lad mig understrege, at det intet har at gøre med, at jeg sælger. Jeg blot sikre mig, at jeg ikke bliver snydt, så at ssige ved køb af benzodiazepiner. Mere bestemt en pille der heller Oxapax 15mg.

Jeg vil gerne spørge til folk, hvad folk oplever de må betale for en pille (eller hvis man køber et ark med 10 stk, der er åbenbart mængderabat for dem der er storbruger, hvilket jeg ikke selv er.)

Jeg er bange for, at grundet min uvidenhed, så bliver jeg udnyttet af sælger (der selv er bruger og skal finansiere dette)

Jeg er forholdsvis ny på området, vi skal alle starte et sted, og jeg kunne virkelig godt bruge en ramme for, hvad man kan kalde normal.prisen. For hvis han ripper mig off er det nok på tide at stoppe eller finde en anden.

Håber admin vil tillade dette spørgsmål, da det som sagt ikke handler om at jeg er ude på at sælge, men blot søger, at sikre, at fyren er en jeg kan stole på.

Jeg nævner ikke hans priser, da det muligvis kan lede hen til andet end ideen med spørgsmålet, men mener i kærer hjælpsomme folk herinde at infoen er nødvendig fortæller jeg det self.

Håber nogen herinde kan være behjælpelig med dette. En rus er kun så meget værd trods alt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2018 09:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Guber!
en 5er vil jeg mene.. hvis du gi 20-25 ja så blir du rippet :)
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2019 20:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 mar 2019 20:19
Indlæg: 59
Oxapax er en MEGET kedelig benzo. Men hvis du vil have dem vil jeg mene en 5-10kr


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team