Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 maj 2018 23:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 maj 2018 23:07
Indlæg: 1
Halløj folkens
For det første er jeg klar over at det er ulovligt i DK men Mit spørgsmål lyder på, hvis jeg blev stoppet af politiet til en narkotikatest ville efedrin så slå ud på denne? Og i så fald hvad ville det videre forløb være, en bøde, kontrollerende køreprøve eller ingenting? Nogen der nogensinde er blevet testet med efedrin i blodet? Har googlet lidt men kan ikke finde et konkret svar i forhold til dette andet end ja det kan slå ud på amfetamin, men kan så også forstå på det hele at efedrin ikke er et euforiserende stof.

Beklager hvis det er forkert forum den er kommet i :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2018 17:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 mar 2018 00:15
Indlæg: 28
Det er ikke ulovligt at have indtaget efedrin eller pseudoefedrin - men kan være ulovligt at sælge..

og med hensyn på test.
https://www.med24.dk/narkotest-krydsreaktion

men ligegyldigt om det er Amfetamin eller efedrin, er man påvirket under kørsel.. og så er det lovmæssigt ligegyldigt om det er det ene eller det andet. -- tænker jeg..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2018 18:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tænker ikke narkometret slår ud på efedrin, det gør det på amfetamin og viser narkometret ik noget slipper man for blodprøve.
Aner dog ikke i om den vil slå falsk ud for amfetamin i og med efedrin blir brugt til at lave meth amfetamin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team