Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Deep web
Indlæg: 03 apr 2018 13:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2018 13:50
Indlæg: 13
Hey
Er der nogle som har erfaringer med at bestille via the deep web?

Er en VPN nødvendig og er det fx mere sikkert at bestille fra Tyskland af?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Deep web
Indlæg: 03 apr 2018 15:59 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Der er i hvert fald færre pakker der bliver konfiskeret når afsenderlandet ikke er Holland, så ja, jeg vil mene det er mere sikkert at bestille fra Tyskland. Men ikke risikofrit.

Jeg brugte personligt VPN dengang jeg bestilte derfra, men er hele meningen med TOR ikke at VPN er unødvendig? Så det er vel bare som at gå med livrem og seler. Men jeg ved det ikke. Jeg er sikker på nogen med bedre viden vil byde ind. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Deep web
Indlæg: 03 apr 2018 16:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2018 13:50
Indlæg: 13
Pestilence skrev:
Der er i hvert fald færre pakker der bliver konfiskeret når afsenderlandet ikke er Holland, så ja, jeg vil mene det er mere sikkert at bestille fra Tyskland. Men ikke risikofrit.

Jeg brugte personligt VPN dengang jeg bestilte derfra, men er hele meningen med TOR ikke at VPN er unødvendig? Så det er vel bare som at gå med livrem og seler. Men jeg ved det ikke. Jeg er sikker på nogen med bedre viden vil byde ind. :)


Dvs jeg ikke skal købe fra Holland? :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Deep web
Indlæg: 03 apr 2018 17:04 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja. Det kan ikke anbefales. Der bliver snuppet rigtig mange pakker fra Holland.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Deep web
Indlæg: 03 apr 2018 19:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2018 13:50
Indlæg: 13
Pestilence skrev:
Ja. Det kan ikke anbefales. Der bliver snuppet rigtig mange pakker fra Holland.


Mange tak - Er det silkroad vi snakker om her, eller er der andre ligeså gode sider?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Deep web
Indlæg: 04 apr 2018 11:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Loeven96 skrev:
Pestilence skrev:
Ja. Det kan ikke anbefales. Der bliver snuppet rigtig mange pakker fra Holland.


Mange tak - Er det silkroad vi snakker om her, eller er der andre ligeså gode sider?

Prøv lige at undersøge bare en smule selv. Hvis du havde brugt bare lidt tid på emnet ville du vide at silk road blev lukket ned for mange år siden. Kom nu lige lidt ind i kampen selv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Escrow??
Indlæg: 04 apr 2018 11:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2018 13:50
Indlæg: 13
Hvad betyder escrow og er det godt eller dårligt når jeg skal vælge en sælger?
(Jeg har prøvet at google det..)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Escrow??
Indlæg: 04 apr 2018 11:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Loeven96 skrev:
Hvad betyder escrow og er det godt eller dårligt når jeg skal vælge en sælger?
(Jeg har prøvet at google det..)


Du har godt nok ikke googlet særligt grundigt, jeg fandt svar på omkring 10 sekunder.

Escrow – the use of a neutral third party to ensure that a transaction payment will be made to a seller on completion of items sent to a buyer. Generally after a purchase is made, the funds are held ‘in escrow’ to be released when the buyer states the seller has met the terms of the purchase. Generally the third party will also offer arbitration in case of a dispute between the two parties. - https://www.deepdotweb.com/2014/03/02/d ... ictionary/

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Escrow??
Indlæg: 04 apr 2018 13:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har aldrig brugt VPN. Jeg tror ikke det er nødvendigt.

Køb dine varer i et EU-land, men ikke Holland, som tolderne har særligt fokus på. Du kan se en afstemning om risikoen her: viewtopic.php?f=82&t=54246.

Escrow betyder kort sagt at du først betaler pengene når du har modtaget varen. På den måde bliver du ikke snydt af sælgeren, men til gengæld er varen lidt dyrere. Det modsatte hedder FE. Så betaler man med det samme. For mig gør det ikke den store forskel. Det er sjældent man bliver snydt af sælgeren. Men hvis du køber for et større beløb kan jeg anbefale Escrow.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Escrow??
Indlæg: 04 apr 2018 14:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2018 13:50
Indlæg: 13
Enspænderen skrev:
Jeg har aldrig brugt VPN. Jeg tror ikke det er nødvendigt.

Køb dine varer i et EU-land, men ikke Holland, som tolderne har særligt fokus på. Du kan se en afstemning om risikoen her: viewtopic.php?f=82&t=54246.

Escrow betyder kort sagt at du først betaler pengene når du har modtaget varen. På den måde bliver du ikke snydt af sælgeren, men til gengæld er varen lidt dyrere. Det modsatte hedder FE. Så betaler man med det samme. For mig gør det ikke den store forskel. Det er sjældent man bliver snydt af sælgeren. Men hvis du køber for et større beløb kan jeg anbefale Escrow.


Mange tak! Sætter pris på dine svar ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team