Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 15:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 apr 2018 09:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2018 13:50
Indlæg: 13
Er en milligramsvægts nødvendig de første gange man tager ketamin og lignende?
Jeg har aldrig brugt det ved indtagelse af coke og mdma..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 10:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du har råd til at tage stoffer, så har du også råd til en vægt. Du leger med din egen krops kemi og hvis man skal gøre det, så skal sikkerheden være i orden! Jeg ved ikke så meget om Ketamin, men er ret sikker på at doserne plejer at være i en størrelsesorden som ikke kan eyeballes. Der er for stor forskel på en dose på 100 mg til en dose på 200 mg i virkning osv. til at det giver mening. Det samme gør sig i høj grad gældende ved MDMA. MDMA er f.eks. fint hvis man kun tager 120 mg, mens det kan udløse en længevarende depression på 500 mg. Hvis man har vejet sit udgangspunkt, kan man måske godt eyeballe nogenlunde. Men hvis du ikke engang har en vægt, så kan du umuligt vide hvor meget du har til at starte med. Pushere kan godt veje forkert af til dig.

Du kan evt. splejse en vægt med dine venner. Vi har en dele vægt i min vennegruppe og de 100 kroner jeg smed i den, har sørget for at jeg altid har følt mig sikker i min rus. Der findes fine vægte til 300-500 kroner (hvis man vil veje 2-cb og lignende korrekt op, skal man nok nærmere lidt over 500 kroner).

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 11:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil langt hellere eyeballe ketamin end jeg ville gøre det med mdma. Imo er ketamin slet ikke så farligt og det virker ikke så længe. Men husk nu altid og start MEGET lavt, folk reagere meget forskelligt på ketamin.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 12:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du kan godt bruge en centigramvægt. En typisk dosis af ketamin ligger på omkring 50 milligram. Det vil så være 0,05 gram på din centigramvægt. Men alle vægte er ustabile og upræcise ved så små mængder, der nærmer sig den nedre grænse for hvad de kan måle. Det er meget bedre at afmåle 0,050 gram på en milligramvægt. Du kan få en udmærket milligramvægt for et par hundrede kroner. De penge er givet godt ud. Jeg har selv denne her: http://www.amazon.co.uk/Smart-Weigh-Pre ... ref=sr_1_3.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 13:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Enspænderen skrev:
Du kan godt bruge en centigramvægt. En typisk dosis af ketamin ligger på omkring 50 milligram. Det vil så være 0,05 gram på din centigramvægt. Men alle vægte er ustabile og upræcise ved så små mængder, der nærmer sig den nedre grænse for hvad de kan måle. Det er meget bedre at afmåle 0,050 gram på en milligramvægt. Du kan få en udmærket milligramvægt for et par hundrede kroner. De penge er givet godt ud. Jeg har selv denne her: http://www.amazon.co.uk/Smart-Weigh-Pre ... ref=sr_1_3.


Det er også den jeg har. Og den kan anbefales!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 13:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Yes. Man skulle tro at det var noget billigt skidt til den pris, men det er det faktisk ikke. Jeg har haft den et par år, og den er utrolig stabil.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 19:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Har en lignende vægt, altså ikke den her så det måske ikke det samme der gør sig gældende, men jeg kan hver fald anbefale at man kan lade vægten nemt op og nemt at beskytte vegecellen når den er pakket sammen. Det er også en fordel hvis den ikke slukker automatisk mens man vejer :P
https://www.wish.com/search/scales%200.001#cid=5aa62eeb417cee336ec0962b


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team