Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: SOS pistest
Indlæg: 27 feb 2018 09:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2018 09:09
Indlæg: 4
hey gutter, står i denne situation at jeg skal til pis test på min efterskole, i løbet af de næste par dage.

jeg røg sidst for en 8 dage siden (hash) jeg har taget aktivt kul de sidste 4 dage, jeg har taget 20 50mg tabeletter.
jeg tænker jeg burgte være clean nu men, hvad sker der når man stopper med at intage aktivt kul, kommer THC frem i pisset igen?

og tænker i at jeg er clean?

har røget en del for 20-30 dage siden...

håber i vil hjælpe!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 09:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Kan du nå, at teste dig selv inden de tester dig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 10:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2018 09:09
Indlæg: 4
HopIFjordeN skrev:
Kan du nå, at teste dig selv inden de tester dig?

Jeg har ikke mulighed for at skaffe en test da jeg er på efterskole:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 10:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Før det første: Der er altid risiko for at prøven slår ud, selvom du ikke længere har en koncentration over grænseværdierne, det kaldes falsk positiv.
Der ud over, så afhænger prøvesvaret af individuelle forhold, fx hvor hurtigt du omsætter stoffet. Og i øvrigt af hvor meget du har røget og hvor ofte du har røget.

Såfremt du ikke har haft et længerevarende forbrug, du har taget aktivt kul og og sidst har røget for mere end en uge siden, vil jeg mene det er usandsynligt at prøven bliver positiv.
Har du derimod røget mere end du har givet udtryk for her, er det svært at spå om.

Den test, der anvendes af efterskolen er formentlig ikke af vildt høj kvalitet eller nøjagtighed. Uanset hvad er svaret ret ubrugeligt, netop fordi der er stor risiko for fejlagtigt svar.
Har du mulighed for at fifle med prøven, kan du jo overveje det.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 10:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2018 09:09
Indlæg: 4
Frugthat skrev:
Før det første: Der er altid risiko for at prøven slår ud, selvom du ikke længere har en koncentration over grænseværdierne, det kaldes falsk positiv.
Der ud over, så afhænger prøvesvaret af individuelle forhold, fx hvor hurtigt du omsætter stoffet. Og i øvrigt af hvor meget du har røget og hvor ofte du har røget.

Såfremt du ikke har haft et længerevarende forbrug, du har taget aktivt kul og og sidst har røget for mere end en uge siden, vil jeg mene det er usandsynligt at prøven bliver positiv.
Har du derimod røget mere end du har givet udtryk for her, er det svært at spå om.

Den test, der anvendes af efterskolen er formentlig ikke af vildt høj kvalitet eller nøjagtighed. Uanset hvad er svaret ret ubrugeligt, netop fordi der er stor risiko for fejlagtigt svar.
Har du mulighed for at fifle med prøven, kan du jo overveje det.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604



Tak for den gode feedback! jeg har ingen mulighed for at fifle, de står og ser på at man pisser...

men det jeg er lidt i tvivl om er om THC kommer frem i pissen når man er stoppet kuren?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 11:58 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Christian01 skrev:
Tak for den gode feedback! jeg har ingen mulighed for at fifle, de står og ser på at man pisser...
men det jeg er lidt i tvivl om er om THC kommer frem i pissen når man er stoppet kuren?

Det lyder usandsynligt, men det kan jeg ikke svare på. Det er i øvrigt formentlig ikke THC der måles på, men en metabolit

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 13:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det lyder godt nok til at være en fucked efterskole. :?
Så der er konsekvenser ved at man ryger en joint når man er hjemme på weekend? Og så krænker de ovenikøbet ens blufærdighed ved at lure på en (formentlig umyndig) person der pisser i en kop? :shock:

Nice nok, dér....

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 14:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes også bare du skal sige til dem at du har tænkt dig at anmelde dem for blufærdighedskrænkelse hvis de vil tvinge dig til at tisse foran dem. Det kræver selvfølgelig at dine forældre ved at du ryger cannabis og at de står bag dig i en sådan beslutning.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 14:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2018 09:09
Indlæg: 4
Pestilence skrev:
Det lyder godt nok til at være en fucked efterskole. :?
Så der er konsekvenser ved at man ryger en joint når man er hjemme på weekend? Og så krænker de ovenikøbet ens blufærdighed ved at lure på en (formentlig umyndig) person der pisser i en kop? :shock:

Nice nok, dér....


Ja det er ret fucked up, de har nultullerance for hash og stoffer...

Men vil da med glæde give dem en test, skal bare være sikker på den er clean haha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 14:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Til en anden gang kan du lave sådan en sjover her og låne nogle rene dråber eller bestille syntetisk urin hjem. Hvis de ikke inspicerer dig imens du pisser kan du bare få en "clean" kammerat til at pisse i en ballon og holde den varm i underbukserne indtil du lader vandet i båsen.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... us#p712483


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 18:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Nafets skrev:
Til en anden gang kan du lave sådan en sjover her og låne nogle rene dråber eller bestille syntetisk urin hjem. Hvis de ikke inspicerer dig imens du pisser kan du bare få en "clean" kammerat til at pisse i en ballon og holde den varm i underbukserne indtil du lader vandet i båsen.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... us#p712483


Eller gå all-in og skaffe sådan en fætter her, nu hvor de alligevel skal se på den: Billede
Hvis man går på efterskole hvor de tester en, og man har besluttet sig for alligevel at tage stoffer, er det faktisk slet ikke en dårlig investering. Er blevet pistested et par gange af ADD, der står de også og glor direkte på penis, meget insisterende. Tror ikke den med vandslangen virker, menmindre man kan skjule det godt og undskylde med at man har en meget lille dillertjavs.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 19:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Hvis du har røget nogle gange for 20 dage siden og en enkelt gang for 8 dage siden så burde urintest være ren. Du kan hjælpe lidt til selv ved , når du nu ved du skal testes, at drikke meget vand. Urin testen giver positiv resultat ved et indehold over 50 ng/ml. Så det hjælper at fortynde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2018 10:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Måske det bare er mig, men måske du bare skulle vente et par år med cannabis. (fremfor, at foreslå metoder at snyde en test på)

Aktivt kul hjælper næppe - det er kun "aktivt" i fordøjelseskanalen. Du kan med fordel drikke rigeligt (1-2 L ekstra on dagen) i dagene op til prøven. Det tynder ud i stofferne i dit blod (også vigtige ting, så gør det kun nogle dage). På den måde er den relative loncentratin i din urin lavere.

Højt indtag af C-vitaminkan også sænke pH'en i urinen, men det kan også ses på nogle test, så det er lidt et sats. Det kan dog i værste fald købe dig et par dage ekstra (indtil du får en ny test)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team