Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 19:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 feb 2018 15:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2017 22:53
Indlæg: 20
Hej psychedelia.

Jeg tænkte på om nogle kendte en del til stoffer, og hvilke stoffer som ville være en nydelse for mig?

Jeg kunne godt tænke mig noget, hvor jeg kunne sidde og "koge" til, altså bare sidde og nyde min rus. Dette middel må også gerne være svær at overdose sig med, og gerne noget man ikke rigtigt for bad trip af, da jeg er en person som tænker meget, om noget kan gå galt.

_________________
Hellere skide det ud, end at smide det ud


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 16:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Udfra dine andre tråde synes jeg det lyder lidt risky at begynde at lege med stoffer, hvis du i forvejen får det så skidt af lidt ju.
Hvor gammel er du? Det synes jeg er ret vigtigt at vide, i forhold til rådgivning.

Måske MDMA kunne være noget for det, der kommer du til at koge godt ud, nyde din rus og elske alle du er sammen med. Dog er det ikke umuligt at overdosere på, men hvis man bare sætter sig lidt ind i det, burde det ikke være noget, man skulle være bange for.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 17:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Han skriver i den anden tråd at han er 19 år gammel. Udfra det synes jeg personligt, at du skal vente et par år endnu. Din hjerne er ikke færdigudviklet og derfor har du ikke det mest optimale værktøj til at træffe valget om indtag af kemiske substanser endnu. Især det du skriver omkring at du tænker meget over, om hvad der kan gå galt, gør at du burde vente til en dag hvor du måske ikke længere har det sådan. Grunden til at stoffer ikke altid har det bedste ry, er at ting sagtens kan gå galt. Synes istedet du skal koncentrere dig om at hvile i dig selv, gennem meditation, uddannelse eller anden form for træning af sindet.

De venner jeg har der kan finde ud af at leve et godt liv med rusmidler, har alle tilfælles at de hviler meget i sig selv og sine fremtidige ønsker for livet.

Hvis du alligevel vælger at eksperimentere med stoffer, så tænker jeg også at en lille dosis MDMA eller svampe er det rareste. MDMA har en risikoprofil der gør at man ikke har lyst til at starte et misbrug, og svampe mister hurtigt sin virkning. Svampe kan dog sagtens give badtrip, tilgengæld er det nok det sikreste stof at indtage set i fysisk kontekst.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 21:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2017 22:53
Indlæg: 20
Tak. Jeg har bare meget nysgerrig på det hele omkring stoffer. Jeg syntes alt dette med alkohol og nikotin, er blevet for “kedeligt” og uinteressant. Og er mdma hallucinerene?

_________________
Hellere skide det ud, end at smide det ud


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 21:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fheges skrev:
Tak. Jeg har bare meget nysgerrig på det hele omkring stoffer. Jeg syntes alt dette med alkohol og nikotin, er blevet for “kedeligt” og uinteressant. Og er mdma hallucinerene?

MDMA giver kun visuals, hvis du overdosere.

Hvis du får det dårligt af at ryge hash, er jeg altså ikke sikker på at psykedeliske stoffer er det bedste at kaste sig ud i. Især ikke, hvis du ikke ved noget om det.

Psykedeliske stoffer er altså ikke bare at man ser nogle flotte farver og mønstre, det er kun en bonus.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 21:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Fheges skrev:
Tak. Jeg har bare meget nysgerrig på det hele omkring stoffer. Jeg syntes alt dette med alkohol og nikotin, er blevet for “kedeligt” og uinteressant. Og er mdma hallucinerene?


Du bliver sgu nødt til selv at undersøge tingene lidt, hvis du er så nysgerrig, som du siger. :D
Vi kan ikke gætte hvad du synes er fedt, eller hvad du mener med, at du bare vil sidde og "koge" og nyde din rus.
Betyder det, at du ikke vil tage noget der er psykedelisk? Betyder det, at du lige netop søger noget psykedelisk?

Gå ind i underforummet med triprapporter og læs nogle af dem igennem, for de forskellige stoffer. Så kan det være du finder noget du synes lyder som det du søger. Derefter kan du så begynde at læse om whatever stof du finder spændende og navigere uden om dem du synes lyder nederen/kedelige/for vilde.

På denne måde, får du også lidt bedre styr på det man kalder "set og setting", hvilket automatisk vil give dig svar på dit spørgsmål vedr. bad trip i den anden tråd du har oprettet.

Når du har læst lidt omkring det, kan du vende her tilbage med nogle mere konkrete spørgsmål, som du ikke har kunne finde svar på. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 21:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2017 22:53
Indlæg: 20
Jeg spørger her inde på psychedelia, da jeg ikke har kunne finde ordentlige svar på internettet. Jeg kan ikke finde nogle rapport, blogindlæg eller lign. Omkring mine spørgsmål til stoffer, derfor tænkte jeg “Hey, måske er der nogle med erfaring, som kan hjælpe mig med det Jeg er i tvivl omkring”. Var det konkret nok til dig Leah? :)

_________________
Hellere skide det ud, end at smide det ud


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 21:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Der er eller masser af info om de ting du spørger om på internettet, så kan ikke forstå, hvordan du IKKE har fundet svar, det er jo bare en hurtig google søgning. Selv wikipedia har ret god info om de fleste stoffer og deres virkning og bivirkninger.

erowid.org

Gå amok. Der er alt det info du nogensinde får brug for. Både artikler, triprapporter, doseringsforslag og generelt info om hvert enkelt stof.

Hvis du er for doven til at læse, kan jeg også klart anbefale ham her:
https://www.youtube.com/user/TheDrugClassroom

Så burde du vidst være klar til selv at lave lidt research <3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2018 22:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Fheges skrev:
Jeg spørger her inde på psychedelia, da jeg ikke har kunne finde ordentlige svar på internettet. Jeg kan ikke finde nogle rapport, blogindlæg eller lign. Omkring mine spørgsmål til stoffer, derfor tænkte jeg “Hey, måske er der nogle med erfaring, som kan hjælpe mig med det Jeg er i tvivl omkring”. Var det konkret nok til dig Leah? :)


Jeg nærmest nægter at tro, at du ikke kan finde noget information om stoffer på nettet. Er det fordi du ikke ved hvad du skal søge efter?

Her https://www.psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=34 er der for oven en liste med det nyeste triprapporter, længere nede på siden vil du finde stofferne kategorisk inddelt.

Hvad hvis nu vi havde skrevet "ketamin er lige præcis hvad du søger"? Havde du så tænkt dig at købe og tage det, uden at læse om det?
Det er lidt det samme princip, find ud af hvad du synes er spændende og læs en masse om det stof. Måske læser du dig frem til at ketamin lyder fedt, men når du så læser videre finder du ud af at det nok ikke er det du søger. Men mens du læste om ketamin opdagede du, at folk ofte blandet ketamin og MDMA, og det der MDMA lyder faktisk ret fedt. Så kan det være du ender med at ville prøve MDMA. Who knows...

Det jeg prøver at sige er, du bliver nødt til at gøre en indsats. Det er ikke nok at søge på google: "Which drug should I take?". Læs om de forskellige og lær om dem. Tag derefter en beslutning.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 08:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2017 22:53
Indlæg: 20
Jeg hsr skal søgt på google og youtube, men uden helt præcise svar, på hvad jeg søgte. Måske er jeg dårlig til at google, hvem ved. Men tak for links. Dem vil jeg da læse lidt op på.

_________________
Hellere skide det ud, end at smide det ud


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 15:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Ketamin! Alternativt Dextrometorfan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 16:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ved ikke om jeg ville anbefale et stof som DXM til en nybegynder, det er alligevel et semi giftig/farligt stof at lege med, hvis man ikke ved, hvad man har gang i

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2018 04:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Ja, det kræver at man kan holde sig fra kombinationer. Men derudover er det et genialt stof!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team