Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 maj 2024 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2017 12:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2017 12:22
Indlæg: 2
Prøvede det en gang, blandet med hash-mix, har aldrig været så væk i mit liv. Men oplevelsesrig var det da.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2017 22:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 sep 2017 10:25
Indlæg: 9
Er det en god idé at få fat i der sens testing Kit for at se om det er ægte LSD?

Kan sådan noget LSD blive for gammelt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2017 00:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 799
Ja det er en rimeligt god idé, især hvis du ikke har tillid til din forhandler.

Som sådan nej, men det er før set at dråber er blevet kontamineret af mikrobiologiske organismer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2017 11:24 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Hvis LSD ikke er opbevaret ordentligt nedbrydes det langsomt svjv. Men hvis du holder det mørkt og tørt og gerne så koldt som muligt så holder det meget længe.

Pakke du det helt lufttæt og smider det i fryseren holder det evigt mere eller mindre.

Et testkit er et must hvis du spørg mig. nbomes og andre rc stoffer er meget udbredt, jeg ville personligt gerne være sikker på hvad det var jeg indtog.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2017 11:45 
Buttkraken skrev:
Nu har jeg ikke prøvet ayahuasca selv, men kunne forestille mig at det var en del mere overvældende.


Forkert. Ayahuasca er sammen med Meskalin de mildeste af de klassiske psykedelika, hvor derimod freebase DMT er langt langt det kraftigste. Dette kan jeg sige med sikkerhed, fordi jeg har prøvet alle substancer på alle slags doser mange gange/rigtig mange gange.

Freebase DMT er indtil videre det stof der har givet mig langt den mest intense, ufattelige og guddommelige oplevelse. Som 15g Cubensis gange 100 000.

Når det er sagt, er jeg enig med dig i, at DMT er et meget harmløst stof. Svampe og specielt LSD er noget mere en dans på line, der kan gå begge veje.

Risikoen ved DMT er, at det kan smide dig i en chok tilstand, hvor man nærmest ikke engang ved, hvad det er, man er chokeret over, pga. den ufattelige intensitet. Og det er sådanset den eneste risiko, ellers kan man ryge så gal som man vil, det har ingen side effekter.


Top
  
 
Indlæg: 18 sep 2017 10:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 sep 2017 10:25
Indlæg: 9
Hvis man ønsker at få noget spirituelt ud af LSD, er der noget i vil anbefale man gør for lettere at opnå det mål? Har læst mig til at det lam være en god idé evt. at skrive nogen ting ned (som man så læser når man er på det?)

Andre idéer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 23:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 799
Wait-What skrev:
Hvis man ønsker at få noget spirituelt ud af LSD, er der noget i vil anbefale man gør for lettere at opnå det mål? Har læst mig til at det lam være en god idé evt. at skrive nogen ting ned (som man så læser når man er på det?)

Andre idéer?

Tag LSD. :D
Omgivelserne har enormt stor betydning for hele den mentaleproces der forløber under et LSD trip. Så et nøje planlagt setting er af stor betydning for hvordan din oplevelse ender ud med at være. Heri er inkluderet både tidspunkt, vejr, lyd(e), tilstedeværende (også naboer), og selvfølgelig sted. Alle dine sanser åbnes op og du er principielt langt mere modtagelig overfor alle typer indtryk.
Dette afhænger selvfølgelig af dit set, altså din mentale stemning, både i nuet, men også generelt.
I sammenhæng med den øgede neurokonnektivitet, affødes et langt tydeligere selvbillede, og med tiden en højere selvforståelse.
Derfor har dit foretagende også enormt stor betydning for hvad du udleder af indsigter, både om dig selv men også om universets udefinerbare enkelhed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017 21:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 sep 2017 10:25
Indlæg: 9
Alf'n skrev:
Wait-What skrev:
Hvis man ønsker at få noget spirituelt ud af LSD, er der noget i vil anbefale man gør for lettere at opnå det mål? Har læst mig til at det lam være en god idé evt. at skrive nogen ting ned (som man så læser når man er på det?)

Andre idéer?

Tag LSD. :D
Omgivelserne har enormt stor betydning for hele den mentaleproces der forløber under et LSD trip. Så et nøje planlagt setting er af stor betydning for hvordan din oplevelse ender ud med at være. Heri er inkluderet både tidspunkt, vejr, lyd(e), tilstedeværende (også naboer), og selvfølgelig sted. Alle dine sanser åbnes op og du er principielt langt mere modtagelig overfor alle typer indtryk.
Dette afhænger selvfølgelig af dit set, altså din mentale stemning, både i nuet, men også generelt.
I sammenhæng med den øgede neurokonnektivitet, affødes et langt tydeligere selvbillede, og med tiden en højere selvforståelse.
Derfor har dit foretagende også enormt stor betydning for hvad du udleder af indsigter, både om dig selv men også om universets udefinerbare enkelhed.


Virkelig spændende! Er spændt hvad og hvor meget jeg får ud af det.

Jeg er ikke sikker på at min ven som jeg skal tage det med, har samme mål som mig. Men det gør vel ikke noget, tænker jeg.

Det er én jeg stoler på, har det godt med og føler mig tryg ved.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017 22:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 799
Selvom målet ikke altid er det samme, kan man godt følges ad på rejsen, ja. Prøv at nærstuder mit forrige indlæg, og tænk over hvad jeg skriver. Det er vigtigt at i afstemmer forventninger inden - da i har enormt stor indflydelse på hinanden. F.eks. hvis du gerne vil lave noget; gå en tur, klatre i et træ, spise et æble i modvind, og han bare gerne vil nyde stilheden, ligge lunt under et tæppe og rejse dybt ind i sig selv, så er der modsatrettede energier. Det afføder ikke nødvendigvis et konkret problem, men har stadigvæk stor indflydelse. Hertil kan måske knyttes at det bedst er hvis i aftaler dosis, og indtager den sammen - da dette ellers også godt kan skabe en konflikt af en art. Generel adfærd kan jeg ikke nærmere beskrive end almen fornuft og følelse for situationen. Giv hinanden plads og vær hvem i er. :hjerte:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team