Hej gutter. Dette er mit første indlæg her på siden, så jeg håber i vil tage godt imod det Efter jeg tog amfetamin første gang igår har jeg en del spørgsmål til en masse ting, da der skete en del (synes jeg selv)Jeg ved godt der er mange der ikke magter svare på alle mine spørgsmål, men jeg vil meget gerne have svar på de her ting. Hvis du bare kan svare på bare et par stykker, så er der forhåbentlig en anden der kan svare på nogle af de andre spørgsmål. Jeg ved godt der er meget tekst og du tænker sikkert "Fuck det er mange spørgsmål til ét amfetamin trip" Men jeg er stadig lidt brændt, da det ikke er så længe siden jeg tog det, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg skriver meget mere end jeg plejer lige nu.
Tog Amfetamin første gang igår, da min dealer lige havde fået noget hjem. Jeg gav 300kr for 2g og startede med at tage en bane. Efter 20min tog jeg 2 baner, hvorefter jeg begyndte at mærke virkningen. Jeg havde det pisse fedt, så min veninde, min ven og jeg begyndte at gå mod min venindes hus. Da vi nåede der hen tog jeg 3 baner. På dette tidspunkt havde jeg tømt den første pose med 1g. efter noget tid tog jeg så 2 baner igen også tog jeg tre store baner sidst på aftenen. På det tidspunkt havde jeg ikke mere tilbage, hvilket vil sige at jeg i alt tog 2g fra klokken 16.00 til klokken blev 21.00.
Jeg er dog i tvivl om et par ting nu.Søvn?Klokken er lige nu 03.30, så det er egentlig kun omkring 6-7 timer siden jeg tog de tre sidste baner. Mit problem er bare, at jeg slet ikke kan falde i søvn. Overhovedet. Jeg har ikke rigtig følelsen i kroppen mere, men jeg har lagt mærke til at jeg konstant sidder og rykke min kæbe rundt og laver alle mulige underlige ting med mine læber, mens min tunge danser i min munder og bliver ved med komme ind og ud af min mund.
Jeg har egentlig ikke noget problem med min mund, da jeg synes det er meget sjovt, men jeg føler lidt, at jeg gør det fordi jeg har så meget energi.
Jeg vil meget gerne høre om nogen af jer her inde kender en hurtig og nem måde at falde i søvn på? Jeg har ikke adgang til hverken stoffer eller andet medicin end Panodil lige i øjeblikket. Jeg ved ikke hvor mange der er vågne på nuværende tidspunkt, men jeg har brug for søvn da jeg skal til et møde imorgen.Fugtig Amfetamin indtagelse?Jeg fik varen direkte fra køleskabet. På det tidspunkt var det bare et par klumper. Men efter en gåtur på 10-15min, hvor jeg havde opbevaret poserne i min pung, fik det en underlig konsistens. Det var meget tandpasta agtigt. Jeg havde godt hørt, at man skal fyre det ned på en tallerken og lade det tørre, men jeg gad ikke vente, så jeg fik det ud med en tandstik og cuttede det med mit Club Jensens kort. Det var ikke så svært at lave en slags pulver ud af det og lave banerne, men det var skam heller samme pulverform som jeg er kender fra coke. Alle de baner jeg tog var "våde" da jeg ikke lige magtede tørre det på en tallerken.
Da jeg så kom hjem og ikke kunne sove, begyndte jeg at søge lidt rundt omkring og fandt ud af at det våde i amfetaminen er acetone, og at man skal tørre sin tandpasta for at fjerne acetonen, da det er giftigt. Så nu er jeg bange for at der sker noget med mig, eftersom jeg har indtaget 2g uden at tørre det.
Er der nogen af jer der har prøvet det før? og er der nogen der ved hvad der kan ske og om der overhovedet sker noget med mig?
Jeg vil også gerne vide hvordan i tørrer jeres amf på en diskret måde? Og hvordan man kan tørre det hvis man ikke er hjemme (Altså inde på en klub, en fastfood restaurant, en bus osv.)?Næseblod?Jeg har taget coke nogle gange og har fået næseblod fra det en enkelt gang. Men i løbet af dagen igår, fik jeg næseblod 2-3 gange. Første gang var det ikke så meget, der sad egentlig bare noget blod i min næse, sammen med noget amf der havde klumpet sig sammen. Men den sidste gang løb det meget, og jeg havde svært ved at følge med. Jeg synes slev det så rimelig sejt ud, da jeg har set folk få næseblod af stoffer i film. Det var faktisk ikke noget jeg kunne mærke som sådan og jeg fik det ikke dårligt af det, men vil stadig gerne vide om det er normalt.
Er det farligt at få næseblod efter et par baner amfetamin?
Er der nogen af jer der har prøvet det eller ved i om det er normalt?
Jeg brugte et sugerør som jeg havde bidt over, da jeg skulle tage det - Tror i jeg begyndte at bløde fordi den var lidt skarp der hvor jeg havde bidt sugerøret?
Forslag til aktiviteter?Jeg synes det var pisse fedt, hvis man ser bort fra, at jeg valgte et dårligt tidspunkt at gøre det på og at jeg ikke tørrede det. Det er noget jeg helt klart skal prøve igen! Jeg brugte tiden på, at høre musik, chatte med mine venner på de sociale medier, danse lidt, finde en film som vi ikke så fordi jeg blev ved med at afbryde fordi jeg havde lyst til at snakke og så brugte jeg virkelig meget tid på at gå ud på toilettet og og laver baner (Det lidt tricky på grund af konsistensen og fordi jeg rystede så meget)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i bruger jeres tid på?
Jeg vil også gerne vide hvad der er pisse sjovt og spændene at lave og hvilke ting man bare skal holde sig fra når man er påvirket?
Jeg vil også spørge jer om hvor meget i plejer at tage? Hvordan i tager det? Og om i tager flere baner i løbet af aftenen eller om i kun tager noget i starten?