Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 21:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 apr 2017 00:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
Hej derude dette er mit første opslag herinde, så håber i tager godt imod det.

Mit spørgsmål er enligt bare hvor meget koster 35-40% rent coke her i danmark

Og er 35-40% god coke eller er det noget snavs

Jeg spørger fordi jeg ofte køber coke der er omkring de 40% til de 900kr pr g og siden jeg begynder at bruge det lidt ofte vil jeg gerne vide om jeg betaler for meget eller hvad gennemsnitsprisen er ca.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 01:21 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
35-40% rent coke ligger på 600-900kroner her i Københavns området ved køb af 1g. Alt efter hvem man kender.

Så det du betaler er inden for normalen, dog i den dyre ende.

35-40% rent kokain er ikke noget jeg selv ville indtage, nu hvor jeg har prøvet den rene varer. Men det er godt nok til de fleste, og jeg indtog det da også i mine unge dage, da jeg ikke vidste bedre.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
Mange tak for dit svar.

min kontakt siger det er cuttet med noget tandlæge middel ved du noget om dette er farligt
og også noget han kalder for lava sol

Han siger at det føles ligesom 90% coke fordi lava sol er i ved du om dette passer?

Jeg bor i esbjerg er det måske derfor jeg betaler så meget for mit coke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 11:46 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Det hedder levamisol og er et middel mod parasitter i dyr, og har en synergisk effekt med kokain. Så den del er ikke helt ved siden af. Men det lyder som om han synes det skulle være en god ting :P

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 12:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
hvis man kan få 35-40% rent coke til at føles som 70 % Er det så ikke en god ting eller er det bare mig der ikke forstår noget her?

Er der noget dårligt i "levamisol"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 13:10 
Du får ikke 35-40% kokain til at føles som 70% ved at tilføje Levamisol. Levamisol har en synergi effekt med Kokain hvilket betyder, at de forstærker hinanden, og giver en kraftigere men også anderledes rus, end stofferne giver hver for sig. Og det er heller ikke så meget, de forstærker hinanden.

Nu har jeg prøvet helt ren Kokain, og det kan slet ikke sammenlignes med, noget andet coke jeg har prøvet. Ren Kokain er så smooth, subtil og lækker, at alt andet føles som beskidt crap, efter man har prøvet den rene vare. Gade coke, gider jeg bare ikke at indtage desværre :)


Top
  
 
Indlæg: 14 apr 2017 13:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
viewtopic.php?f=4&t=51603


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 13:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
har kigget lidt på darknet og fundet frem til navn fjernet
Han er omtalt meget på reddit og skulle have noget virkeligt virkeligt godt coke
synes i at det ville være risky at købe online istedet for at kontant i virkeligheden?
Tak på forhånd

Lad være med at nævne forhandlernavne.

- Mr. Gone


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 14:20 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Cocacoke skrev:
Er der noget dårligt i "levamisol"


Synergien med coke hænger sammen med at det bliver brudt ned til et stimulerende stof (der vistnok skulle minde om amf) når det indtages med coke.

Grunden til at levamisole er dømt ikke egnet til mennesker er fordi det rent ud sagt smadre kroppens produktion af hvide blodceller og altså slår immunforsvaret itu. Det betyder, at man meget nemt kan få infektioner og følgelig blive ret syg af det.

Nu er Levamisole cuttet i omtrent 80 % af al coke der cirkulerer på gadeplan, så det er ret svært at undgå. Det er selvfølgelig ikke fordi levamisol med nødvendighed leder til slemme infektioner, men risikoen er der alligevel i tilfælde.

Et billede af en inficeret næse ifbm. indtag af leva-cuttet coke:
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 14:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
hey MR Gone det var ikke et navn, det var en forkortelse. må man ikke det må du meget undskylde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 14:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
Okay så undlader jeg bare det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 14:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:09, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 01:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Det tandlægemiddel, din kontakt omtaler, er Lidokain, som tandlæger bruger i deres bedøvelsesmidler. Det har - selvsagt - en bedøvende effekt, og selv om ren kokain også kan virke bedøvende (bare en meget "renere" effekt af bedøvelsen), så er det i coke købt i Danmark ofte lidokain, der gør, at ens læber bliver bedøvet, når man smager på varerne, og at ens svælg eller hals også bliver det.

Mange cutter med dette for at "narre" køberen til at tro, at der er tale om kvalitets-coke, fordi mange - fejlagtigt - tror, at bedøvende effekt er lig med god og ikke-cuttet coke.

Levamisol er ikke kun et fænomen i gade-coke, men her ses det dog nok lidt oftere end i rigtig kvalitets-coke, hvor det hele selvsagt ikke er så skamcuttet. Men husk: Selv det kokain, der i DK går som kvalitets-coke til 1000 kr eller mere grammet, er sjældent over 70 procent rent.

Man hører mange historier om, at levamisol ofte er iblandet coke helt fra det forlader oprindelseslandet, så selv om man har købt noget, der er bedre og renere end gadecoke, kan man aldrig være sikker på, at der ikke er levamisol i.

Det er ikke noget, du isoleret bliver syg af, selv om ordet "ormekur" lyder nasty, men ved overdreven brug kan det på sigt - som en siger her i tråden - bevirke, at ens immunforsvar bliver svækket.

Og så til det, du siger med, at det jo kun kan være en god ting, hvis noget, der kun er 40 procent rent, føles som 70 procent eller mere. Det kan der være en pointe i, men det er jo egentlig snyd og bedrag. Det svarer til at du skal give 10.000 for en knallert, der er blevet tunet/boret til en værdi af 100 kr, bare fordi den pga lidt justering nu fartmæssigt MINDER om en langt dyrere knallert, selv om dens reelle værdi kun er 5000 kr. Det er et dumt argument fra din kontakt IMO. Han siger jo reelt, at hans coke ikke er specielt godt, men at han har fusket med det så det fremstår bedre, og det skal du nu så give ekstra for ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 21:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
.


Senest rettet af Cocacoke 17 apr 2017 12:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 23:32 
Cocacoke skrev:
Tak for svarene hvis jeg skal være helt ærligt så køber jeg ikke fra gaden skulle bare vide hvor meget jeg kan tjene på det jeg køber fra darknet hvis jeg cutter det :)


Det er dårlig stil at købe stoffer i god kvalitet, for derefter cutte det ned, sådan at du kan tjene nogle penge! Det er sådan noget, de fleste at os her på psykedelia, er meget imod.


Top
  
 
Indlæg: 16 apr 2017 23:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Cocacoke skrev:
Tak for svarene hvis jeg skal være helt ærligt så køber jeg ikke fra gaden skulle bare vide hvor meget jeg kan tjene på det jeg køber fra darknet hvis jeg cutter det :)

Du kan se frem til et besøg af politiet inden for de næste tre dage. Jeg har nemlig sendt dem en kopi af denne tråd inklusiv din IP-adresse.
Hyg dig med dit projekt, din usle bunke lort på 17. Dine forældre må være stolte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 23:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hindbærroulade skrev:
Cocacoke skrev:
Tak for svarene hvis jeg skal være helt ærligt så køber jeg ikke fra gaden skulle bare vide hvor meget jeg kan tjene på det jeg køber fra darknet hvis jeg cutter det :)

Du kan se frem til et besøg af politiet inden for de næste tre dage. Jeg har nemlig sendt dem en kopi af denne tråd inklusiv din IP-adresse.
Hyg dig med dit projekt, din usle bunke lort på 17. Dine forældre må være stolte.


:rocking: :rocking: :rocking:
Sat på fucking plads!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2017 00:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Ydermere kan jeg se, at du har forsøgt at slette dine spor ved at rette nogle af dine indlæg.
Dertil kan jeg fortælle dig, at politiet i tilfælde af en retssag, kan bede Psychedelias administration om at få genoprettet indlæggene.

Har du noia på nu, lille ven?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2017 00:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Plejadestjerne skrev:
Cocacoke skrev:
Er der noget dårligt i "levamisol"

Nu er Levamisole cuttet i omtrent 80 % af al coke der cirkulerer på gadeplan, så det er ret svært at undgå.


Det er desværre mere end "bare" 80%.

Citat:
In 2005, levamisole was found in almost 2 percent of the cocaine seized by the DEA. In 2007, the frequency went up to 15 percent, and by 2011 a staggering 73 percent of all cocaine seized by the DEA had been cut with levamisole. The same tendency is seen in Europe and in the samples I have analyzed myself. From 2008 to 2009, the frequency was around 66 percent, and from 2011 to 2012 it had gone up to 90 percent in Danish cocaine.


Kilde: https://www.vice.com/en_ca/article/the- ... in-the-cut

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2017 01:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Ifølge Sundhedsstyrelsens seneste narkotikarapport fra november 2016, blev der "kun" (lol) fundet levamisol i 70% af prøverne. Det er trods alt en fremgang i forhold til de foregående år.

https://www.sst.dk/da/udgivelser/2016/n ... nmark-2016


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team