Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2017 15:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jun 2013 04:52
Indlæg: 12
Hej Psychedelia

Mig og min fætter har længe talt om at tage til Peru (e.l.) for at prøve ayahuasca, og som det ser ud lige nu bliver dette til sommer. Vi ønsker ikke at gøre det herhjemme eller at koge det selv. Vi ønsker den autentiske 4-5 dages oplevelse.

Jeg formoder, at der er nogle herinde, som har været dernede og prøve det og som kan anbefale nogle steder?
Google is my friend - I know. Jeg har skam også googlet, men jeg ser psychedelia som en mere troværdig kilde.

På forhånd tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2017 16:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2017 16:10
Indlæg: 6
jeg synes det lyder som en rigtig godt ide i har fået jer der, men nu går jeg måske lidt offtopic håber det er iorden. Jeg vil bare anbefale jer at tage en tur derned på 3uger ca
2 uger i peru og en uge i colombia fordi man skulle da helst ikke gå glip af colombias coke eller perus for den sags skyld
Der er også nogle fede storbyer mede et godt natteliv i begge lande!!!
kokain i disse to lande er meget meget rent og virkeligt billigt 50kr grammet ca jeg vil tro det meste coke dernede er fra 80-99% rent

sorry for at gå off topic men det ville jeg virkeligt gøre hvis jeg var jer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2017 23:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Jeg har i februar haft et ophold hos healingrejser der inkuderede to ayahuasca rejser. Efter min erfaring her ville jeg ALDRIG turde gøre det i udlandt og slet ikke i junglen. Jeg så en af mine med-kursister have en MEGET dårlig oplevelse hvor hun var i helvede og kunne ikke komme ud selv med åbne øjne. Hun kolapsede flere gange udenfor og havde overskidt sig selv. Det var meget ubehageligt at se. Dog sagde hun efterfølgende at det til sidst havde været en positiv oplevelse, men kun fordi hun var omgivet af guides, der virkelig ved hvad de har med at gøre.
Jeg havde selv stor gavn af at ind imellem kommer en guide og trøster eller spørger om man er OK hvis de kan se man lider. Jeg fik fortalt at i Peru er der ikke fysisk kontakt. Og hvad ved du om baggrunden for hjælperne der??

Nej jeg ville bestemt anbefale healingrejser hvis i vil prøve aya og så håber jeg ikke det blot er for sjov skyld, for så er det ikke for jer. Forvent opkast og tyndskid og ekstrem fysisk ubehag. Men ja hvis man har de rigtige omgivelser (tryghed og tillid til stedet og guides er ALT!) og intentioner kan man lære lidt også. Dog syntes jeg lærdommen fader hurtigt bagefter. Men alle er forskellige.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team