Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 07:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 okt 2016 21:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2016 17:33
Indlæg: 7
Har et hurtigt spørgsmål mht. indtagelse af MDMA, som i nok er blevet spurgt om 1000 gange
Hvor lang tid ville i anbefale at der skal gå, mellem man tager MDMA?
Har pt. en MAKS. på 1 gang hver måned. Men er det for meget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2016 21:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
michaelbv skrev:
Har et hurtigt spørgsmål mht. indtagelse af MDMA, som i nok er blevet spurgt om 1000 gange
Hvor lang tid ville i anbefale at der skal gå, mellem man tager MDMA?
Har pt. en MAKS. på 1 gang hver måned. Men er det for meget?

hej!
hvor meget tager du når det er?..
hvis du tager et stof en gang om måneden, kan jeg på det åller stærkeste anbefale at lœse en masse information omkring stoffets virkningsmekanisme, andres erfaringer og do's and dont's!!.. (lœs evt rundt på -erowid, rollsafe, psy. og lign.)
-be safe
vh S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2016 21:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Som Mr. Gone så fint siger så er det ok med 1 gang om måneden hvis det er et par måneder i streg, men tager du fulde doser 12 gange om året er det for meget og direkte skadeligt for dig.

Ved godt man tit høre om folk der køre den flere gange om måneden, men det kan jeg ikke med god samvittighed sige er ansvarligt eller sikkert.

Vil du være 100% ansvarlig omkring det og minimere risikoen ved dette fantastiske stof så vent de 3 måneder imellem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2016 21:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 20:21
Indlæg: 187
Geografisk sted: Kbh
Det vil nok være usædvanligt ikke at få bivirkninger hvis du tager det fast hver måned i længere tid.
De vil komme snigende, og pludselig en dag opdager man at man ikke passer sine pligter og interesser, bliver ked af det uden nogen speciel grund, eller sur og asocial og andre mennesker skal bare gå væk og holde deres fucking kæft.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2016 13:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Er der egentlig noget forskning på det område der?
Jeg har perioder med forholdsvis hyppigt brug nemlig. Og jeg har egentlig ikke mærket noget til bivirkninger. Men måske er jeg ikke opmærksom på hvad det skulle være. Kan også være det er meget individuelt. Afhænger vel også i meget høj grad af renheden.


Senest rettet af Ras 21 okt 2016 03:05, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2016 13:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Jeg veksler meget, afhængigt af hvad jeg skal lave den dag eller aften. Fra 130 mg ned til 50 mg. Typisk omkring 100 mg eller lige under. Helt rent molekyle som jeg har fået testet et fint sted :)
Og hvis jeg husker det spiser jeg 200 mg 5-HTP bagefter. Måske har det også en indflydelse på de manglende bivirkninger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2016 12:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Nu jeg mærker efter, kan jeg egentlig godt genkende en vis irritabilitet her dagen efter. Kun nogle gange dog og ikke så meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2016 14:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Ras: Vær meget opmærksom på om den nødvendige dose stiger gradvist. Jeg husker et interview/paneldebat med Shulginparret, hvor Ann fortæller at hun tog MDMA hver uge i et års tid, da hun skrev sin del af PiHKAL. Hun startede med 125 mg, og hen over perioden var det steget til 250 mg, og efterfølgende måtte hun konstatere at hun ikke længere kunne bruge MDMA, da det ikke længere virkede for hende. Derfor foreslår hun at man holder det til ca 4 gange årligt. Man kan sikkert godt gøre det mere, og der er stensikkert individuelle variationer, men det er Ann Shulgins forslag.

Jeg har ledt i ca 10 minutter på google, men kan desværre ikke finde klippet. Måske andre kan hjælpe?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2016 15:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Fedt. Meget interessant. Tak.
Jeg er måske også lidt et særtilfælde, fordi jeg tit ikke vil smaske helt ud. Nogle gange vil jeg gerne, men som regel vil jeg bare kunne arbejde og have lidt ekstra åbenhed, men uden at mine kollegaer tænker over det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2016 21:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Ras har du læst den her: http://thethirdwave.co/blog/microdosing-lsd-mushrooms

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2016 21:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Den har jeg ikke læst nej. Tak
Har ellers interesseret mig for emnet siden før James Fadimans bog hvor det vist er nævnt første gang. Microdosing er også blevet et godt arbejdsredskab for mig, synes jeg. Emma er bare et trin op i smaskethedsstyrke, for der synes jeg ikke at en ubemærkelig dosis gør noget for mig.
Det er desværre heller ikke altid at jeg har præcist afmålte mængder af LSD tilgængeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2016 22:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Har det på samme måde med MDMA, det kan ikke rigtig microdoses, det var derfor jeg tænkte du måske ikke havde overvejet at bruge LSD eller svampe istedet. Forslaget skulle i hvertfald på bordet for god HRs skyld synes jeg.

Selv tak :hjerte:

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team