Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 10:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 sep 2016 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 23:49
Indlæg: 6
Hej, jeg har igennem længere tid taget Oxycondone teva 5mg grundet smerter. I starten fik jeg en dejlig rus, men den får jeg ikke længere, da jeg har taget dem i snart et år.
Har i et godt råd til at jeg kan få en god dejlig rus?? Er ikke så erfaren så håber tråden er placeret rigtigt.
Tak for hjælpen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2016 11:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej! og velkommen til DKs nok bedste side! :D
har du stadigt smerter? hvilken dose får du dagligt?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2016 19:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 23:49
Indlæg: 6
Tak for velkomsten, jo jeg har stadig smerter men det tager toppen af dem. Jeg tager 2x 5mg morgen og aften?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 15:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jeg kan spœde lidt til med den stejle bakke.. jeg har smerter og er russøgende.. fik tilbudt 20mgs hydocodon og slog til.. jeg har dog tolerence, så tog en enkelt og et par stykker senere den aften.. vågnede næste dag og røg lige i posen.. det var som om jeg ikke ku nå den rus jeg søgte.. endte på ~120mg uden specielt nævneværdig effekt.. jo det var da en ok rar uge.. men efter alt det løb op af den stejle bakke, skulle jeg osse ned igen.. puha siger jeg bare, havde det fkn elendigt..
*hvis du osse får andet medicin så hop over de næste par linjer*
Hvis du vil gå ind i den dumme leg som det er, så vent med at tage din morgendose, tag den sammen med din aftendose.. tænk dig godt om og sæt klare regler for hvordan du gør: snif ikke, hyppighed, øg ikke dosis, køb ikk sort, bland ikke med andet.. osv!
\ men seriøst så er det vitterligt ikke det værd, bare vær glad for at du er smertedœkket.. det andet er ikk det værd, tro mig.. det gir kun bøvl..

alt godt herfra
vh S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 15:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 23:49
Indlæg: 6
Tak for svar og råd. Jeg vælger at lade være med at få rus med det medicin.
Er der en anden måde at få en god rus uden at det er en stejl bakke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 15:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej benji8000!
det var sku et hurtigt svar tilbage.. :) hatten af for din beslutning!
ja, altså hvis du kan gå en dag eller 2 uden.. så burde det gi en mærkbar for rus, når du så tager en dosis.. men igen, pas nu på for de er noget satan har fundet på under en pms-periode.. (bare så du ikk ender med smerter i f.eks. 6 dage, sådan at du kan ruse dig 1 gang i ugen)
mvh Stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 15:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 23:49
Indlæg: 6
Det kommer ikke til at ske. Vil hellere være mere eller mindre smertedækket end en rus der varer kort tid. Selvom det nu ville være dejligt at komme i en rus hvor man er ligeglad med alt ting og glemmer alle smerterne!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 16:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Benji8000 skrev:
Det kommer ikke til at ske. Vil hellere være mere eller mindre smertedækket end en rus der varer kort tid. Selvom det nu ville være dejligt at komme i en rus hvor man er ligeglad med alt ting og glemmer alle smerterne!


jep! men af egen erfaring så bliver problemerne kun sat på pause, eller så små at man snildt overser eller ikke ser dem og derved neglierer(staves?) dem så de er størrere og tit også flere af dem når rusturen er færdig.. jeg er ikke ude på skræmme dig, det er helt oprigt noget af et helvede man går hen imod mht misbrug af oxy.. (er selv på 3år i behandling)
-hvis du ryger hash, har du så prøvet en god joint om aftenen f.eks? lidt efter aftendosen selvfølgeligt

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 16:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 23:49
Indlæg: 6
Har ikke prøvet hash og er ikke så vild med tanken om at skulle ryge. Det var derfor jeg tænkte om man kunne få en tid via piller. Men igen, hvis det er så svært som du skriver så er det ikke det værd!
Er kun glad for at du skriver som du gør, for ellers får man jo ikke sandheden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 16:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
10-4 :rocking:
jeg er skam glad for at du fik noget ud af min ærlighed :) det er jo et HarmReduktion-forum
hash/cannabis kan skam osse bages til en kage og lignende 8) (men det er sku en seriøs rus i ~10-12 timer; og er en helt anden historie)
alt godt fremover, og hvis der er noget så bare spørg løs herinde på psy :hjerte:
mvh Stoppie

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2016 23:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 23:49
Indlæg: 6
Lige et spørgsmål jeg kom til at tænke på. Hvis du en dag vil have en lille rus; hvad gør du så? Eller er du helt stoppet med det??


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team