Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 01:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jul 2016 12:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2016 11:48
Indlæg: 4
Hej!

Jeg er ny her på siden, så jeg ved ikke rigtigt hvordan den fungerer (eller om den stadig er i brug?).

Men jeg prøver...

Det er nu onsdag, og natten til søndag var jeg i byen. Jeg fik pludselig den underlige idé, at forlade selskabet og mødes med nogle gamle venner, som ofte sniffer coke. Jeg var en del sammen med disse "venner" for et år siden, men havde indtil her i weekenden, ikke set dem siden. Da jeg var sammen med dem sidste år, prøvede jeg at sniffe coke for første gang. Jeg gjorde det med dem cirka 4-5 gange, fordelt på et par måneder, på samme tid med at jeg drak alkohol under indtaget af coke. Jeg oplevede ikke den helt store forskel, selvom jeg sniffede flere baner, udover at jeg blev mere frisk og måske lidt mere udadvendt. Der var ingen problemer dagene efter (udover måske en smule almindelige tømmermænd, som ligeså godt kunne skyldes alkoholindtaget).

Natten til søndag, tænkte jeg så, at jeg gerne ville prøve at sniffe coke igen, da jeg var sammen med mine gamle venner. I starten var der ingen problemer, og det føltes præcis ligesom sidste år. Men pludselig var der en anden person der joinede, og han havde også noget "coke" med. De fortalte mig, at det han havde med var af meget bedre kvalitet(???) og de sniffede det selv uden synlig forskel. Jeg prøvede derfor også det nye såkaldte "kvalitetscoke", som føltes lidt mere som små glasskår i næsen, end det forrige som nærmest bare var "melet". I løbet af bare et minut, efter at have sniffet en meget lille bane af det nye, fik jeg det pludseligt sygt dårligt og kastede op. Jeg fik det fint igen og fortsatte hyggen. Jeg tænkte, at det nok bare var alkoholen som var skyld i min kvalme før, så jeg prøvede at sniffe det nye coke igen. Det samme skete: jeg kastede op, begyndte at svede og fik det bare mærkeligt. Jeg skulle ikke have mere! Jeg tog så hjem og de seneste par dage har jeg kommet mig over mine tømmermænd.

Men i går begyndte jeg pludseligt at nyse helt vildt og fik en smule næseblod. I dag er jeg virkelig syg, svækket og svag, fryser, har ondt i svælget/halsen og ikke mindst svien i næsen og føler, at jeg har feber.

Jeg ved ikke om det har noget med det "nye kvalitetscoke" at gøre? Kan det det? Og hvad kan det "nye kvalitetscoke" egentligt have været for noget? Er det rigtigt, at "god" coke er så anderledes og gør én så syg?

Mvh. Mayland
"Den uerfarne, som muligvis aldrig skulle have kontaktet sine gamle "venner"... :S


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2016 12:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det lyder umiddelbart som om din ven med det "gode" coke er blevet taget godt og grundigt i røven. Sådan bør man virkelig ikke få det af kokain. Det har garanteret været cuttet op med noget skidt (glasskår har jeg hørt om som cutmiddel en gang eller to). Ren kokain er umådeligt nemt at sniffe og svier slet ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2016 19:37 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2016 01:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: Jylland
De blander coken med en masse ting i dag, har også hørt om folk som cutter det med amfetamin.
Grunden til at du kastede op, kan skyldes at du måske har fået noget af det ned i halsen - det er ikke alle som synes at det er rart.

For nogle år tilbage var det meget normalt at man kunne få en masse coke, som var af yderst ring kvalitet. I dag er hvalitet blevet markant bedre, langt de fleste steder - Det er ihvertfald min erfaring!

Der er ingen tvivl om, at du nok skal komme på toppen igen - da du kun fik et par streger!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2016 00:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2016 11:48
Indlæg: 4
Tak for svarene! :)

Hvad så med min slemme forkølelse nu? Kan det have noget med det at gøre også? :/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2016 00:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg giver de andre ret i, at "det gode coke" formentlig har været det modsatte. Hvis det er cuttet med alt muligt shit, så går det nemmere i halsen/drøblen ved snifning, og hvis det smager kemisk eller andet, kan det - i forbindelse med alkohol - give opkastfornemmelser, fordi man "smager" det meget mere. Det har jeg selv prøvet. Det kan umuligt være rent coke, da det efter min mening føles meget mere naturligt, rent og nemt at sniffe uden kemisk smag, uden ubehag og nærmest ingen smag/lugt - man er ikke i tvivl :-D.

Din forkølelse kan også nemt skyldes cutstoffer - det går ind og påvirker bihuler og andet i næsen, der giver løbende næse og snot som ind i helvede, fordi du har udsat dit "næse-system" for noget, som ikke normalt skal være der. Det skal coke jo normalt heller ikke, men da er rigtig god coke noget mere nænsom ved indtagelse, er min erfaring.

Derudover nedsætter coke dit immunforsvar, så man derigennem kan få en slem forkølelse efter en bytur, fordi din krop har været ekstra udsat undervejs. Det er dog normalt vist nok mere udtalt, når du har haft et hyppigt forbrug og ikke bare pga én nat på coke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2016 01:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2016 11:48
Indlæg: 4
Ok, tusind tak. :-)

Så vil jeg være mere påpasselig og nok holde helt igen med at prøve noget fra personer, jeg ikke stoler rigtigt på. :-o

... Og håbe at dén forkølelse snart går over. ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2016 01:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Ellers så find næsespray frem og få hul igennem derigennem - Zymilin eller lignende. Derudover så køb en næseskyller på apoteket eller i Matas og rens dine bihuler. Det er nemt, hurtigt, lækkert og giver god luft igennem næsen efterfølgende.
Hvis det er en rigtig forkølelse, du har pådraget dig, så er du nok nødt til at lade sygdommen gå sin gang :-D.

Der var en tråd for nylig omkring samme emne. Tjek den her:

viewtopic.php?f=85&t=51989


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2016 02:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2016 11:48
Indlæg: 4
Mange tak! :-D

Ja, havde også overvejet næsespray, men var lidt bange for, at det ville ødelægge mere end det gavnede, hvis mine blodkar i næsen allerede er sådan lidt skadet for tiden. ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2016 22:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 jan 2014 01:53
Indlæg: 72
Københavnerdrengen skrev:
Din forkølelse kan også nemt skyldes cutstoffer - det går ind og påvirker bihuler og andet i næsen, der giver løbende næse og snot som ind i helvede, fordi du har udsat dit "næse-system" for noget, som ikke normalt skal være der. Det skal coke jo normalt heller ikke, men da er rigtig god coke noget mere nænsom ved indtagelse, er min erfaring.


Dette forklare alt, om min konstant løbende næse..
Forekommer dette ved næsten alle drugs indtaget nosalt?

_________________
Jeg foretrækker "Narko"-Arrangementer på det groveste...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2016 17:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jun 2016 20:16
Indlæg: 26
Det med at kaste op kender jeg fra mig selv, hvis jeg suger for hårdt og det ryger i halsen så synes jeg det går ned og bedøver i halsen og det finder jeg temmelig ubehaligt og det føles som om man skal kaste op.... Jeg har efter mange år med den "bivirkning" erfaret at det hjælper at suge forsigtigt, nærmest bare et snøft så undgår jeg alt det med at skulle kaste op..

_________________
If Vin Diesel Can do it, I Can do it.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2016 01:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Haustaden skrev:
Københavnerdrengen skrev:
Din forkølelse kan også nemt skyldes cutstoffer - det går ind og påvirker bihuler og andet i næsen, der giver løbende næse og snot som ind i helvede, fordi du har udsat dit "næse-system" for noget, som ikke normalt skal være der. Det skal coke jo normalt heller ikke, men da er rigtig god coke noget mere nænsom ved indtagelse, er min erfaring.


Dette forklare alt, om min konstant løbende næse..
Forekommer dette ved næsten alle drugs indtaget nosalt?


Selvfølgeligt gør det det, din bøv<3
Men hvis din næse konstant er løbende, burde du måske overveje dit "forbrug", da det ikke burde være konstant, hvis du ikke gøre det hele tiden.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2016 19:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 jan 2014 01:53
Indlæg: 72
Buttkraken skrev:
Haustaden skrev:
Københavnerdrengen skrev:
Din forkølelse kan også nemt skyldes cutstoffer - det går ind og påvirker bihuler og andet i næsen, der giver løbende næse og snot som ind i helvede, fordi du har udsat dit "næse-system" for noget, som ikke normalt skal være der. Det skal coke jo normalt heller ikke, men da er rigtig god coke noget mere nænsom ved indtagelse, er min erfaring.


Dette forklare alt, om min konstant løbende næse..
Forekommer dette ved næsten alle drugs indtaget nosalt?


Selvfølgeligt gør det det, din bøv<3
Men hvis din næse konstant er løbende, burde du måske overveje dit "forbrug", da det ikke burde være konstant, hvis du ikke gøre det hele tiden.


Hvem kalder du for bøv, bøv? <3
tror måske bare at det var en lang forkølelse...

_________________
Jeg foretrækker "Narko"-Arrangementer på det groveste...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 23:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
KLEJO skrev:
De blander coken med en masse ting i dag, har også hørt om folk som cutter det med amfetamin.
Grunden til at du kastede op, kan skyldes at du måske har fået noget af det ned i halsen - det er ikke alle som synes at det er rart.

For nogle år tilbage var det meget normalt at man kunne få en masse coke, som var af yderst ring kvalitet. I dag er hvalitet blevet markant bedre, langt de fleste steder - Det er ihvertfald min erfaring!

Der er ingen tvivl om, at du nok skal komme på toppen igen - da du kun fik et par streger!


Du tager altså helt fejl her. Kokain her hjemme er KUN blevet dårligere med årene, "førhen" var det renere end idag. Det går kun 1 vej, og det er desværre den forkerte vej.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team