Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 13:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jun 2016 22:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
For omkring et år siden, havde jeg en drøm om stoffer. Det var her min nysgerrighed omkring det begyndte at vokse.
Før i tiden var jeg meget fordomsfuld overfor stoffer, såsom at alle var misbrugere, og at man blev det ligeså snart man begyndte på det. Jeg holde mig til mit "sikre" alkohol. Jeg troede på alle de myter som medierne havde fortalt mig. Men den dag jeg fik den drøm, har fuldstændig ændret mit liv. Jeg begyndte at lave research omkring stoffer, men der var kun det negative omkring det.. indtil jeg fandt denne youtuber: psychedsubstance.
Han gav mig al den vejledning som jeg skulle bruge til psykedeliske stoffer, samt hash, MDMA, osv.
Efter at jeg er begyndt at tænke selv, og kun ryge hash engang imellem, er mit liv blevet meget bedre (altså det var ikke direkte hashen der hjalp mig, men den gav mig et positivt syn på alt det, jeg så som negativt)
Mit familie forhold blev bedre (De ved dog ikke, at jeg ryger), Jeg trives bedre i skolen, og afsluttede min 10. klasse med et okay snit på 7,5 (Før var det 5) Og mit sociale angst styrt dykkede, og er en meget glad og social dreng i dag :peace:
Jeg synes nybegyndere burde tjekke denne youtuber ud, så de kan få en sikkert start, og et kontrolleret brug af stoffer, uden at misbruge det :)

Link: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... f2TcBiw_U1


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2016 22:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det lyder som om du burde tjekke lidt op på de skadesreducerende regler for hvornår man burde begynde at indtage den slags bevidsthedsudvidende substanser!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2016 16:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Psychedsubstance er selvfølgelig bedre end ingenting, da han har den rette tilgang til tingene, men forhelvede hvor har han mange huller, mangler og deciderede fejl i den viden han deler, næsten i en grad der gør det irrelevant det han siger. Fedt han har kunnet hjælpe dig, men vil ligesom Hector anbefale dig at bruge tid på at finde dine egne informationer om stoffer. F.eks. her på siden, bluelight.ru, drugs-forum.com og erowid.org. Reddit er faktisk også en meget god resource, det tager dog noget tid at finde de gode subreddits. Personligt er jeg glad for forum stilen, da den oftest leder en hen på andre brugbare sider og resourcer, lidt ligesom et bibliotek med en helvedes masse bibliotekarer.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2016 22:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Tak for respons drenge! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team