Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 apr 2016 23:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 apr 2016 19:35
Indlæg: 4
hey gutter og damer ;) nogle af mine venner og jeg har en plan om at købe en plade måske lidt mindre på staden inden den nærmeste fremtid.
her kommer spørgsmålet så... en af mine venner sagde at man muligvis kan blive overfaldet ved at købe en så stor mængde. det kan jeg ikke tro på?? men ville være på den sikre side og få nogle flere meninger ?? så meget gerne hjælp en ryger i nød...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 23:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Du kan også blive kørt ned selvom du ikke går over vejen for rødt lys. Chancen er dog ikke så stor.

Ud over det, velkommen til ;)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 23:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 apr 2016 19:35
Indlæg: 4
så du ville sige at det er der ingen grund til ar bekymre sig om ? :) og tak (Y)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2016 00:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
At blive rullet er det mindste jeg vil bekymre mig om hvis jeg skulle hente en plade på staden.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2016 09:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 apr 2016 19:35
Indlæg: 4
fantastisk drenge det giver mig lidt mere ro i sinder :lol: tager lide en tænker på den :) kan i så fortælle mig om en pris for har hørt en stor difference mellem dem jeg kender der har købt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2016 15:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2016 20:00
Indlæg: 42
Det er de blå i skal holde øje med. Aldrig benyt jer af metroen når i tager derfra!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2016 20:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Ineedmoney har fat i noget, i skal være MEGET mere opmærksomme på. De er meget aktive omkring staden for tiden, og i, eller en af jer, risikerer en meget stor bøde samt en plet på straffeattesten, hvis de blå oste tager jeres plantemateriale, og giver jer dummebøder. Så vær på forkant - Hold jeg opdateret på facebook siden "Politi razzia på Christiania?" det pågældende tidspunkt i skal der ind. Tjek prinsessegade på vejen derind, det kan gå meget hurtigt, før de lige pludselig holder der, og tjekker forbi-passerende, så hvis i skal flere derind, kan det være en god idé at en holder sig på prinsessegade, og holder andre opdateret om deres eventuelle tilstedeværelse. Der er selvfølgelig stadig større sandsynlighed for, at der ikke er fare på færde, men risikoen er helt sikkert noget man løber, når man køber på staden. Var selv meget tæt på at blive taget med en lille smule skunk forleden, men de valgte at stoppe en mand som gik 2 meter foran mig i stedet, og det kunne lige så godt have været mig. Så vær lige opmærksom, og specielt når i køber relativt store mængder (som det jo er i politiets optik)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2016 21:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
I kan også høre den i ender med at købe af, mon ikke de vil give et par gode råd om hvordan i undgår politiet, når i smider så mange kontanter? Alt efter hvad i køber, så skal i ikke smide ret meget over 5000kr for 100g, jo mindre det er den lækreste 120'er. Det bedste råd jeg kan give, er at købe et andet sted når det omhandler de mængder, for som Heysan siger, så kan i få sådan en bøde, plet, og måske endda fængselstid, og risikoen er væsentligt højere ved staden. Men hvis i gør, så tag jeres forholdsregler ja, del det evt op mellem jer, så ingen har 100g, da det er grænsen for at kunne ryge i fængsel for det.

Håber ikke jeg overskrider grænsen for hjælp til anskaffelse her, ellers må i gerne slette indlægget hurtigst muligt.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2016 23:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 apr 2016 19:35
Indlæg: 4
selvfølgelig er det de blå man skal holde øjne åbne for. tænker man kan blive derude til et sent tidpunkt og så tage en længere vej derudfra så man ikke går langs prinsesse gade? er det ikke muligt at få en plade på 100g til mindre end 5000 hørte om en af mine bekendte der fik en for 3200 :)

og tak for alle de dejlige svar drenge :gud: det er altid godt med nogle dejlige råd så man ikke dummer sig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2016 21:59 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
En skive 120krs på staden ligger almindeligvis mellem 4000 og 5000kr, afhængig af den enkelte dealer, hvis man kommer udefra, og ikke har nogen personlig relation til dealeren.
Skiver kan købes billigere udenom staden, da de på staden står på mål for politiet, og derfor skal lave nogle ekstra skejser for at tage risikoen. En skive 120krs udenom staden kan fås til 3200-4000kr

Hvis man skal være nogenlunde sikker på at undgå politi på vej hjem fra christiania, så stiger man direkte ind i en af de taxaer der holder udenfor, og bliver sat af et par kilometer væk. Det koster lidt ekstra, men det er jo et prioriteringsspørgsmål

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2016 00:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2014 01:17
Indlæg: 16
jeg ville nok købe en lille klumb først for at teste kvaliteten af pladen. men ellers hvis ikke du tager alene derind og køber så kan du få en ven til at gå i forvejen på vej hjem for at se om der er politi der stopper forbi gående..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2016 01:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 01:04
Indlæg: 1
Har for mange år siden, hentet en 100 grams plade på Staden. Da jeg kom hjem til Jylland, lå der en gammel 10 krone i hvert hjørne. Og de sataner vejede 10 gram stykket :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team